Weteran sprzedaży rejsów wycieczkowych, John Chernesky, dołącza do NCL z Princess: Travel Weekly
Norwegian Cruise Line wstrząsnął w tym miesiącu swoim zespołem kierowniczym. Wkrótce po tym, jak 1 kwietnia David Herrera objął stanowisko prezesa linii, NCL mianował Johna Chernesky’ego starszym wiceprezesem ds. sprzedaży w Ameryce Północnej. Nowy w tej marce, Chernesky jest znaną twarzą w branży po spędzeniu 30 lat w Princess Cruises, ostatnio jako mistrz marki. Rozmawiał z redaktorem ds. rejsów, Andreą Zelinskim, o tym, czego powinni oczekiwać od niego doradcy, co myślą rejsowcy o NCL i inkluzywnych cenach.
Jan Czerneski
Q: Co przyciągnęło Cię do Norwegian Cruise Line?
A: W mojej poprzedniej pracy podróżowałeś na innych statkach i zostałeś zdemaskowany. Osobiście żeglowałem na NCL około 10 lat temu z moją rodziną, a następnie popłynąłem ponownie około trzy lata temu na konferencję sprzedażową i byłem pod wielkim wrażeniem tego, jak lubię myśleć, jak marka rozwinęła się w tym przedziale czasowym. Piękny sprzęt, statek był fantastyczny, niesamowite funkcje, takie jak tor wyścigowy. Byłem fanem z daleka.
Q: Księżniczka przeszła na bardziej integracyjne ceny. Czy w NCL zaproponujecie podobne opakowanie?
A: Na szczęście nie muszę niczego proponować, bo to już jest. To niesamowity poziom all inclusive [with it’s Free at Sea program]. … Piękno tego polega na tym, że wszystko jest wliczone w cenę, co oznacza wyższą prowizję dla doradców turystycznych, więc integracja jest bardzo ważna. Najwyraźniej istnieje trend w branży i kilka marek to robi, ale lubię myśleć, że bogactwo oferty NCL, zwłaszcza w przypadku powietrza, jest niesamowite.
Q: Wydatki na pokład są wysokie w całej branży. Jakie wnioski z tego wyciągasz?
A: Powiedziałbym, że ogólnie wakacje są nadal bardzo popularne, a ludzie wydają pieniądze w restauracjach, są poza domem i zwiedzają świat, zdając sobie sprawę, że to jest ich czas, aby to zrobić i nie zamierzają tego przegapić .
Q: Co wnosisz do NCL, czego nie miało wcześniej?
A: Naprawdę chcę, aby NCL było świeże w pamięci doradców podróży: że jesteśmy z nimi w partnerstwie, aby mogli nam powierzyć ciężko zarobione wakacyjne doświadczenia swoich klientów, aby zabrać ich w te niesamowite miejsca na świecie. Podam przykład: nie wszyscy myślą o Norwegian, jeśli chodzi o Alaskę, powiedzmy, czy o Europę, a są tam fantastyczne trasy na fantastycznych nowych statkach.
Q: Więc kiedy ludzie myślą o NCL, z czym kojarzy się ta marka?
A: Marka miała swoją historię, a sposób, w jaki NCL rozmieszczał swoje statki, tradycyjnie polegał na krótszych rejsach i dużo słońca i zabawy, a to zmieniło się drastycznie w ciągu ostatnich kilku lat. Jeśli spojrzeć na rozmieszczenie i inwestycje w liczbę rejsów, liczbę łóżek na Alasce, w Europie w porównaniu z tymi krótkimi rejsami po Karaibach, to całkiem sporo się zmieniło. Istnieją ogromne możliwości dla osób, które szukają dłuższych pobytów rejsowych w tych portach lub miejscach docelowych, o których wspomniałem, aby wybrać się na Norwegian. To już nie tylko krótkie rejsy.
Q: Jak będą wyglądać sprawy doradców teraz, gdy jesteś starszym wiceprezesem ds. sprzedaży w NCL?
A: Dobra wiadomość jest taka, że Partners First [Facebook] witryna ma obecnie ogromną liczbę obserwujących i ogromne wsparcie w branży; około 38 000 obserwujących. Zamierzam naprawdę skupić się na wykorzystaniu tej platformy jako doskonałego narzędzia komunikacji, informacji, a także edukacji i emocji. I naprawdę staram się włożyć w to swoją energię i zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby odcisnąć na tym moją osobowość, co niektórzy ludzie mówili mi, że jest zabawne i sprawia im to przyjemność. I nie mogę się doczekać. Więc to właśnie zamierzam robić. nie będę nieśmiały.