Marketing

Whistl ulepsza usługę Leafletdrop, ponieważ wycofywanie plików cookie korzystnie wpływa na druk

  • 10 listopada, 2023
  • 3 min read
Whistl ulepsza usługę Leafletdrop, ponieważ wycofywanie plików cookie korzystnie wpływa na druk


Według Whistl Doordrop Media (DDM), która odpowiednio zaktualizowała swoją platformę samoobsługowych ulotek Leafletdrop, marketerzy zaczynają na nowo oceniać skuteczność, wykorzystanie i połączenie swoich kanałów marketingowych w związku z wycofywaniem plików cookie z reklam cyfrowych.

W nadchodzącym roku Google będzie wycofywać pliki cookie innych firm z przeglądarki Chrome, a Whistl DDM twierdzi, że ich zastąpieniem będzie kierowanie na dane zbiorcze za pośrednictwem interfejsu API Google Topics.

W związku z tym oraz ciągłym zapotrzebowaniem na dane zgodne z RODO Whistl DDM stwierdził, że nastąpił „gwałtowny wzrost popytu na media dostarczane do drzwi i eksperymenty z nimi”.

Whistl DDM twierdzi, że platforma Leafletdrop jest gotowa do zaprzestania stosowania plików cookie w reklamach cyfrowych do końca 2024 r. i oferuje teraz prostszą i lepszą obsługę użytkownika, w tym nawigację, dzięki której proces rezerwacji jest wydajniejszy i szybszy.

Leafletdrop, który został wprowadzony na rynek pięć lat temu, umożliwia marketerom B2C zgodne z RODO docieranie do określonych odbiorców poprzez kierowanie geodemograficzne aż do poziomu sektora kodów pocztowych za pomocą reklam typu „door drop”.

Platforma przeszła gruntowną modernizację, a reklamodawcy mogą teraz projektować ulotki, wybierać obszary geograficzne spośród 30 milionów gospodarstw domowych, kierować reklamy do odbiorców, drukować i rezerwować wiele wersji projektów oraz tygodni kampanii, a wszystko to online „w ciągu kilku minut”.

Warto przeczytać!  Disney staje w obliczu walki o pełnomocnictwo, gdy Peltz stara się dołączyć do zarządu, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity

Nie ma minimalnych wolumenów, więc nowy użytkownik może szybko i tanio przetestować dany obszar, aby ustalić, w jaki sposób wiadomość zostanie odebrana i jak na nią zareagowano, na przykład korzystając z kodów rabatowych lub przedziałów czasowych promocji.

W przemówieniu na seminarium Power of Print w Londynie we wtorek (7 listopada) Mark Davies, dyrektor zarządzający Whistl Doordrop Media, podkreślił dane JICMail, z których wynika, że ​​przesyłki do drzwi należą do najbardziej przyciągających uwagę dostępnych kanałów medialnych, a minuta dostarczenia kosztuje 7 pensów uwagi konsumentów w porównaniu z 19 pensami, przy takim samym wpływie w przypadku kanałów cyfrowych.

Davies skomentował: „Planując swoje kampanie na rok 2024, marketerzy muszą zdać sobie sprawę z rzeczywistości, w której przyszłość będzie mniej ciasteczek, i w ramach tej zmiany chcemy, aby ponownie rozważyli wykorzystanie druku w ramach swojego zestawu marketingowego.

„Wielu reklamodawców, którzy niedawno odkryli, że spadają do drzwi, jest postrzeganych jako brakujący składnik zapewniający większą skuteczność dzięki połączeniu kanałów nadawczych, bezpośrednich i cyfrowych.

„Dzięki Leafletdrop ułatwiliśmy tworzenie, kierowanie i rezerwację kampanii w porównaniu z Google i Meta Ads. Pamiętaj, że dobre, nowoczesne media reklamowe są porównywalne, jeśli nie bardziej skuteczne niż reklama cyfrowa. Nadszedł czas, aby nowe pokolenie marketerów zaoferowało ukierunkowane reklamy w postaci ulotek, które przyniosą efekt”.

Warto przeczytać!  Rynek powiększania i rekonstrukcji piersi rozkwitnie z imponującym CAGR 14% do 2030 r. Najważniejsi gracze - Allergan, Mentor Worldwide, GC Aesthetics

Whistl DDM powiedział, że od czasu jego uruchomienia pięć lat temu wygenerowano ponad 300 milionów ulotek, a ponad 1000 firm różnej wielkości wykorzystało Leafletdrop do docierania do klientów w ich lokalizacji lub w całej Wielkiej Brytanii, w tym do klientów z branży e-commerce, usług subskrypcyjnych, partii politycznych i organizacji charytatywnych , punkty dostawy żywności, restauracje, sklepy detaliczne i punkty rozrywki.


Źródło