Marketing

Wielka Brytania stara się przyciągnąć więcej turystów z GCC dzięki nowej kampanii

  • 27 lutego, 2023
  • 4 min read
Wielka Brytania stara się przyciągnąć więcej turystów z GCC dzięki nowej kampanii


Turyści i goście wybierają się w rejs po Tamizie, z wieżą Elizabeth Tower, bardziej znaną jako Big Ben, w tle, podczas upałów, Londyn, Wielka Brytania, 10 sierpnia 2022 r. (Reuters)

Opublikowany:
Zaktualizowano:

VisitBritain rozpoczęło nową kampanię marketingową pod nazwą „Spilling the Tea on Great Britain”, aby zachęcić gości z krajów GCC – zwłaszcza z Arabii Saudyjskiej, 34. największego rynku przyjazdowego w kraju – do podróży do Wielkiej Brytanii.

„GCC jest ważnym rynkiem turystycznym dla Wielkiej Brytanii i cieszymy się, że możemy prowadzić tę dedykowaną kampanię, wykorzystując motywacje do podróży w tym roku, aby wykorzystać silne ożywienie, które widzieliśmy” – powiedziała Carol Maddison, tymczasowa zastępca dyrektora VisitBritain.

Aby uzyskać najnowsze nagłówki, śledź nasz kanał Google News online lub za pośrednictwem aplikacji.

Kampania wykorzystuje obrazy miejsc docelowych i krótkie filmy oparte na motywie herbaty, aby opowiedzieć świeżą i ekscytującą historię o oferowanych doświadczeniach, powiedział VisitBritain w poniedziałkowym oświadczeniu.

Herbata z motywem „Festival” podkreśla brytyjską scenę muzyczną na żywo, „Graffi-tea” celebruje tętniące życiem miasta i atrakcje kulturalne, a temat „Surf” przedstawia brytyjskie doświadczenia na wybrzeżu.

Warto przeczytać!  Maksymalizuj nieoczekiwane relacje, aby stworzyć magię w swojej firmie

Herbata „Monster Hunting” czerpie inspirację z historycznych odkryć Wielkiej Brytanii i legendarnych mitów, w tym Nessie, potwora z Loch Ness.

Limitowane wydania herbat, mieszane przez brytyjską firmę herbacianą Tregothnan, będą dostępne do degustacji na imprezach promocyjnych i handlowych VisitBritain.

„Wielka Brytania jest pełna nowych i ożywczych doświadczeń dla odwiedzających, od pełnych adrenaliny przygód na wybrzeżu i na wsi po kultowe letnie festiwale, od ulicznych wycieczek kulinarnych po wycieczki ze sztuką uliczną po popołudniowe herbaty z magicznym akcentem” – powiedział Maddison.

„Okazując nasze ciepłe powitanie w Wielkiej Brytanii i opowiadając historię naszych tętniących życiem i różnorodnych miejsc, chcemy zainspirować gości z GCC do odkrywania więcej, zostawania dłużej i odkrywania przez cały rok” – dodała.

Arabia Saudyjska jest 34. największym rynkiem odwiedzających Wielką Brytanię i 13. najbardziej wartościowym pod względem wydatków odwiedzających, przy czym oczekuje się, że do 2025 r. wydatki przekroczą poziomy sprzed pandemii COVID-19.

W 2019 r. do Wielkiej Brytanii przyleciało 221 000 gości przylatujących z Arabii Saudyjskiej, którzy wydali na swoje podróże 627 mln funtów (750,2 mln dolarów).

Warto przeczytać!  Sebastian Tomich z Athletic patrzy poza reklamy i subskrypcje, aby osiągnąć rentowność

Kampania „Spill the Tea” ma budżet ponad 5 200 000 SAR (1,38 miliona USD) w GCC i wykorzystuje różne kanały reklamowe, w tym filmy krótkometrażowe i markowe treści w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Snapchat, do cyfrowych reklam displayowych , cyfrowe reklamy poza domem wzdłuż Rijadu Boulevard, radio i media drukowane.

VisitBritain współpracuje również z czołowymi partnerami handlowymi, takimi jak WeGo, a także z twórcami treści Matador, aby zwiększyć zasięg kampanii w GCC i zwiększyć liczbę rezerwacji przed wiosennymi i letnimi podróżami.

Kreatywne treści kampanii zostały opracowane w oparciu o najnowsze badania VisitBritain dotyczące motywacji do podróży do Wielkiej Brytanii już teraz, z odkrywaniem nowych i zaskakujących doświadczeń wysoko na liście życzeń docelowych odbiorców.

Kampania będzie miała specjalną stronę internetową w języku angielskim i arabskim, która będzie inspirować odwiedzających pomysłami i działaniami związanymi z kampanią „Spilling the Tea”.

Pierwsza faza kampanii ma trwać do wiosny, a nowe treści będą pojawiać się w nadchodzących miesiącach, aby uchwycić najważniejsze wydarzenia w Wielkiej Brytanii w 2023 roku.

Czytaj więcej:

Dzień założenia: liczba wyszukiwań podróży do Arabii Saudyjskiej w Skyscanner prawie się podwoiła w 2023 r

Warto przeczytać!  3 strategie zaawansowanej personalizacji

NEOM z Arabii Saudyjskiej ogłasza nowe rekolekcje na rzecz zrównoważonego rozwoju w ramach projektu turystycznego TROJENA

Wizz Air uruchamia codzienną trasę Abu Dhabi, Medina od 60 USD

Przeczytaj także


Źródło