Wieprzowina sprzedawana jako zdrowy posiłek w nowej kampanii AHDB
![Wieprzowina sprzedawana jako zdrowy posiłek w nowej kampanii AHDB](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/01/shutterstock_1476825209-770x470.jpg)
W ramach kampanii marketingowej „Wymieszaj środek tygodnia z wieprzowiną”, AHDB po raz kolejny wspiera długoterminowy popyt na wieprzowinę, promując ją jako pożywny, smaczny i wszechstronny posiłek.
W czasach, gdy ludzie wybierają zdrowsze posiłki, częściowo z powodu kryzysu związanego z kosztami utrzymania, AHDB stara się przypomnieć konsumentom, że wieprzowina może stanowić część zdrowej, zbilansowanej diety, ponieważ jest źródłem dziewięciu witamin i minerałów, w tym witamina B12.
Kampania Mix up Midweek with Pork ma na celu zapewnienie, że wieprzowina będzie nadal interesować brytyjskich kupujących za pośrednictwem 30-sekundowej reklamy telewizyjnej, naklejek na opakowaniach, banerów internetowych i płetw w przejściu.
Aby zmaksymalizować zasięg kampanii, AHDB nawiązało współpracę z ośmioma sieciami supermarketów (Sainsbury’s, Waitrose, Co-op, Tesco, Asda, Aldi, Morrisons i Lidl), a także sklepami internetowymi i portalami społecznościowymi.
Carrie McDermid, szef marketingu AHDB, skomentowała: „Marketing jest jednym z głównych priorytetów AHDB Pork na następne pięć lat i dłużej, a my jesteśmy zaangażowani w dostarczanie nagradzanych konsumenckich kampanii marketingowych, które będą napędzać pozytywne nastawienie do konsumpcji wieprzowiny domu.
„Ocena zeszłorocznej kampanii dotyczącej wieprzowiny wykazała, że 92% konsumentów zgodziło się, że reklama telewizyjna przedstawiała medaliony wieprzowe jako zdrowy posiłek, a 70% konsumentów stwierdziło, że po obejrzeniu kampanii chętniej jedzą medaliony wieprzowe”.
Kampania będzie kontynuowana wraz z programem marketingowym We Eat Balanced AHDB, który obecnie promuje zrównoważone właściwości i korzyści zdrowotne czerwonego mięsa i nabiału w telewizji i mediach społecznościowych do 4 lutego 2023 r.
Wśród głównych tematów kampanii Mieszaj środek tygodnia z wieprzowiną są niedrogie posiłki z chudszych kawałków wieprzowiny, takich jak medaliony, schab, mięso mielone i filet. Specjalnie na potrzeby tej kampanii opracowano szereg pysznych, zdrowych, łatwych do przyrządzenia i szybkich przepisów, z których wiele kosztuje mniej niż 1,50 GBP za sztukę.
Te przepisy i inne zasoby są dostępne na stronie internetowej lovepork.co.uk, a karty z przepisami na zdrową wieprzowinę i plakat zostaną wysłane pocztą do sklepów rolniczych i rzeźników.
Kolejnym celem powyższej kampanii jest rozszerzenie grupy docelowej o osoby w wieku 18–25 lat, znane również jako pokolenie Z, które rzadziej kupują wieprzowinę niż podstawowa grupa docelowa. AHDB nawiązało współpracę z kluczowymi wpływowymi osobami z tej grupy wiekowej, aby stworzyć treści edukacyjne prezentujące korzyści odżywcze wieprzowiny w różnych kanałach mediów społecznościowych.
Pani McDermid dodała: „Współpracujemy z MOB kitchen, wiodącą platformą mediów żywnościowych dla pokolenia Z, aby inspirować młodych ludzi do przygotowywania zdrowych i smacznych posiłków wieprzowych oraz podkreślać korzyści odżywcze wynikające z jedzenia wieprzowiny, takie jak witamina B12.
„Dwóch popularnych influencerów na TikToku zaprezentuje również zabawny, przyciągający uwagę film, aby zachęcić widzów pokolenia Z do myślenia o wieprzowinie jako o zdrowym źródle białka i bogatej w składniki odżywcze alternatywie dla kurczaka. Ta treść będzie promowana na Instagramie”.
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii Mix up Midweek with Pork, posłuchaj najnowszego odcinka podcastu AHDB Food and Farming lub śledź AHDB Pork na Twitterze i Facebooku.