Marketing

Wierzymy, że wraz z rosnącą publicznością różnorodność marek pojawi się również w IPL kobiet: Rajesh Krishnamurthy

  • 13 kwietnia, 2023
  • 6 min read
Wierzymy, że wraz z rosnącą publicznością różnorodność marek pojawi się również w IPL kobiet: Rajesh Krishnamurthy


Rajesh Krishnamurthy z Himalaya Wellness Company szczegółowo opisuje, w jaki sposób współpraca z kobiecym zespołem IPL RCB doprowadziła do wzrostu zaangażowania w markę i pozytywnych rozmów. Marka wykorzystała WPL do wprowadzenia nowego wariantu – Rose Face Wash.

Historyczny pod wieloma względami pierwszy sezon Women’s Indian Premier League (WIPL/WPL) spotkał się z zainteresowaniem ze strony nowych i tradycyjnych marek. Firma Himalaya Wellness Company również wykorzystała tę opowieść, aby lepiej zaspokajać potrzeby swoich odbiorców i zwiększać świadomość etosu inkluzywności marki.

W rozmowie z Rajeshem Krishnamurthym, Business Director- Consumer Products Division, Himalaya Wellness Company, Social Samosa rozszyfrowuje cel marketingowy stojący za współpracą z zespołem Women’s IPL Royal Challengers Bangalore, sposób, w jaki marka angażuje konsumentów wokół WPL, ogólną strategię marketingową marki oraz więcej.

Synergia z WPL

Oficjalny partner w dziedzinie pielęgnacji twarzy zauważył, że uprzedzenia do koloru skóry podważają zaufanie kobiet od wieków. Marka wykorzystała pierwszy w historii sezon WPL jako platformę do zwrócenia uwagi narodu na ten głęboko zakorzeniony problem.

Przez pierwsze dwa dni meczu zawodnicy RCB byli widziani z napisem #NotFair na nakryciach głowy, co wzbudziło ciekawość widzów. Następnie na nakryciu głowy widniał komunikat „Himalaya Rose, Piękno nie równa się kolorowi”, przez co marka twierdzi, że wywołała dyskusję na temat znaczenia przyjęcia każdego koloru skóry i każdej twarzy.

Warto przeczytać!  Marketing Mix Raymond i 4Ps (aktualizacja 2023)
Niesprawiedliwe IPL kobiet

Firma Himalaya rozpoczęła kampanię #NotFair, której celem jest obalenie mitów piękna i zachęcenie do integracji.

Wyjaśniając, dlaczego WPL stworzyło odpowiednią platformę dla tej kampanii, Krishnamurthy powiedział: „Himalaya Wellness chciała wykorzystać tę platformę do walki z innym uprzedzeniem, z którym borykają się kobiety – ocenianiem kobiecego piękna po kolorze skóry”.

Kampania wsparła wprowadzenie na rynek nowego produktu Himalaya Rose Face Wash, którego premiera została zaplanowana na Międzynarodowy Dzień Kobiet (8 marca).

Firma Himalaya uruchomiła również platformy cyfrowe, społecznościowe i wyszukiwarki, aby odpowiedzieć na pytania konsumentów, którzy chcieli poznać historię kryjącą się za hashtagiem, i wykorzystali połączenie treści wideo i treści generowanych przez użytkowników, aby zwiększyć zaangażowanie.

Marka posiadała cyfrową platformę informacyjną (Quint), w której przeprowadzano wywiady z publicznością na stadionie na temat ich opinii na temat tego, co ich zdaniem mógł oznaczać hashtag i ich wyobrażenia o pięknie, a także wykorzystała media drukowane i reklamę zewnętrzną, aby dotrzeć do szerszej publiczności i zwiększyć widoczność marki .

Kampania drukowana #NotFair

„Strategicznie umieściliśmy nasze reklamy w najlepszych lokalizacjach w głównych miastach Indii, aby zapewnić maksymalną widoczność. Wreszcie marka zakończyła to, promując komunikację, którą nakręciła ze Smriti Mandhana, Renuka Singh Thakur i Richa Ghosh” — wyjaśnił Krishnamurthy.

„Wierzymy, że ta zróżnicowana mieszanka mediów pomogła nam stworzyć silną obecność marki i nawiązać głęboką więź z naszymi docelowymi odbiorcami”.

Dzięki tej współpracy firma Himalaya zamierzała zacieśnić więzi z rynkiem docelowym i wspierać lojalność wobec marki.

Warto przeczytać!  ABPM Patient Monitor Możliwości przyszłego rozwoju rynku w latach 2023-2030

„Nasze oczekiwania dotyczące ROI, wynikające ze współpracy z kobiecym zespołem IPL RCB, polegały na budowaniu świadomości na temat przesłania marki, jakim jest inkluzywność. Naszym celem było dotarcie do maksymalnej liczby osób, aby ogłosić naszą nową premierę Rose Face Wash.”

Krishnamurthy mówi, że dzięki tej współpracy marka odnotowała znaczny wzrost zaangażowania w mycie twarzy Rose Face i pozytywne rozmowy w Himalajach.

Marka miała również na celu stworzenie silnej tożsamości marki i rozwój oddanej bazy konsumentów wśród miłośników krykieta i sportu.

Przeczytaj także: Kultowe indyjskie kampanie Summer: Żywe motywy, wpadające w ucho dżingle i nostalgia

Himalaya wierzy we wspieranie kobiet w sporcie, zwłaszcza w krykieta, oraz promowanie równości płci i uznaje znaczenie tworzenia zróżnicowanego i integracyjnego środowiska dla kobiet w sporcie. Krishnamurthy wierzy, że wraz ze wzrostem popularności WPL zgromadzi różnorodne marki.

„Wraz z rosnącą publicznością wierzymy, że pojawi się również różnorodność marek” – powiedział.

Strategia marketingowa Himalajów

Poza WPL marketing wpływowy jest ważną częścią ogólnej strategii marketingowej Himalaya. Dodając do swojej strategii w mediach społecznościowych mieszankę treści informacyjnych, filmów o wpływie na piękno i pielęgnację skóry, wskazówek, nakazów i zakazów oraz aktualnych trendów marketingowych, marka zdołała zdobyć społeczność 108 000 obserwujących na Instagramie.

Warto przeczytać!  Czy dla przejrzystości potrzebny jest tag „Made with AI”?

Marka organizuje wydarzenia i aktywacje, aby dalej angażować swoich klientów offline.

Himalaya wykorzystuje również tradycyjne kanały reklamowe, takie jak telewizja, prasa i reklama zewnętrzna, aby dotrzeć do szerszej publiczności i budować świadomość marki.

Innym kluczowym elementem strategii marketingowej Himalaya są rozmowy na temat zrównoważonego rozwoju.

Marka aktywnie promuje zrównoważony styl życia i praktyki poprzez swoje platformy mediów społecznościowych i inne kanały marketingowe.

IPL kobiet

Trendy konsumenckie

Jako marka wellness, która obserwuje zmieniające się zachowania konsumentów w kategorii produktów do pielęgnacji skóry, Krishnamurthy podzieliła się kilkoma znaczącymi trendami, które kształtują preferencje i wybory konsumentów.

Krishnamurthy, dzieląc się kilkoma trendami obserwowanymi w branży pielęgnacji skóry i marketingu, powiedział:

  • Wśród konsumentów rośnie świadomość na temat szkodliwego wpływu chemikaliów w produktach do pielęgnacji skóry. W rezultacie konsumenci zwracają się ku produktom naturalnym i ajurwedyjskim, które są wolne od szkodliwych chemikaliów i mają bardziej holistyczne podejście do pielęgnacji skóry.
  • Wraz z rozwojem handlu elektronicznego i platform cyfrowych konsumenci coraz częściej poszukują spersonalizowanych rekomendacji i dostosowanych rozwiązań do pielęgnacji skóry. Chcą produktów dostosowanych do ich konkretnych potrzeb i obaw.


Uwagi




Źródło