Marketing

Wiodąca agencja gier i e-sportu MENA, Power League Gaming

  • 11 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Wiodąca agencja gier i e-sportu MENA, Power League Gaming


PLG, innowacyjna agencja MENA zajmująca się grami i e-sportem, uruchomiła nową usługę Flux, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie marek na tańsze podstawowe rozwiązania, które wejdą w przestrzeń gier i e-sportu. Jako agencja wielousługowa, PLG zapewnia doradztwo strategiczne, buduje markowe ekosystemy gier, organizuje turnieje e-sportowe w trybie offline i offline oraz kieruje strategiami, które przyciągają odbiorców do treści klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych, influencerów i płatnych cyfrowych kampanii marketingowych ze zmierzonym zwrotem z inwestycji.

W ciągu ostatnich 24 miesięcy PLG było świadkiem bezprecedensowego wzrostu marek regionalnych w budowaniu kampanii marketingowych i markowych treści w celu dotarcia do odbiorców gier i e-sportu.

Przewiduje się, że wielkość rynku gier MENA wzrośnie o 19 procent do ponad 5 miliardów dolarów do 2025 roku, począwszy od 2019 roku, wynika z raportu Boston Consulting Group [BCG]. Newzoo przewiduje, że do 2024 r. światowa widownia transmisji na żywo z gier wyniesie 830,3 mln CAGR, czyli 9,2% w latach 2019-2024, przy wzroście Bliskiego Wschodu i Afryki o 15,1%.

Ponieważ odbiorcy skłaniają się ku temu medium, MŚP i te z mniejszymi budżetami szukają sposobów dotarcia do nich w strategiczny i angażujący sposób po przystępnych cenach. Gry i e-sport szybko stają się istotną częścią marketingu mix jako kanały o masowym zasięgu, które zapewniają wysoce zaangażowanych i lojalnych odbiorców. PLG zidentyfikowało potrzebę oferowania tańszych rozwiązań, aby wprowadzić marki do przestrzeni gier i e-sportu oraz zaspokoić szybko rosnący popyt. Średnia produkcja i kampania marketingowa e-sportu w globalnej branży kosztuje od 150 do 500 000 USD, więc może być poza zasięgiem marek o mniejszych budżetach. PLG Flux oferuje klientom rozwiązanie o niższym poziomie dotykowym, które obejmuje połączenie markowych treści i zestawów narzędzi, marketing w mediach społecznościowych, kompleksowe zarządzanie społecznością, marketing influencerów i dane o trendach downstream oraz raportowanie z kosztami wejścia od znacznie bardziej przystępnego zakresu, zaczynającego się od 30 000 USD.

Warto przeczytać!  El futuro del marketing es con IA: Las tendencias 2024 que todo marketer debe conocer según Bunker DB

Zestaw narzędzi, produktów i usług PLG Flux jest specjalnie zaprojektowany, aby pozyskiwać, angażować i zatrzymywać odbiorców w imieniu marki, koncentrując się na osiągnięciu namacalnego zwrotu z inwestycji. Oprócz elastycznych rozwiązań do tworzenia treści społecznościowych, kompleksowa jednostka PLG FLUX zajmująca się marketingiem influencerów w zakresie gier i e-sportu konsekwentnie zapewnia średnie zaangażowanie na poziomie około 11% (średnia w branży 5%).

„Dział marketingu społecznościowego i influencer marketingu PLG (FLUX) odniósł nieustanny sukces, umożliwiając marce Pizza Hut pozyskiwanie, angażowanie i utrzymywanie arabskich odbiorców gier z pokolenia Z i M. Dzięki szerokiemu zakresowi strategii PLG w zakresie treści, strategii marketingu społecznościowego i influencer, Pizza Hut zbudowała skalowalne platformy społecznościowe i nieustannie napędza rozmowy w społeczności e-sportowej i gamingowej MENA. Takie podejście umożliwiło marce zbudowanie znaczących relacji poprzez dostarczanie arabskim społecznościom zajmującym się grami i e-sportem odpowiednich treści we właściwym czasie”. Powiedział Beverley D’Cruz, dyrektor generalny — Pizza Hut Bliski Wschód i Pakistan.

Komentując uruchomienie Flux, prezes PLG Matthew Pickering „Jako firma zbudowana od podstaw przez doświadczonych graczy i specjalistów od marketingu, koncentrujemy się na opracowaniu odpowiednich strategii dla naszych klientów, aby ich marki mogły tworzyć długotrwałe relacje z tą bardzo ważną kategorią odbiorców. Szybkie wejście w przestrzeń w znaczący sposób ma kluczowe znaczenie dla klientów, aby stać się i pozostać istotnymi dla tych społeczności, gdy zbliżamy się do świata Web 3.0. Cieszymy się, że jesteśmy liderem dzięki Flux, umożliwiając większej liczbie marek rozpoczęcie angażującej podróży i budowanie relacji z odbiorcami gier i e-sportu”.

Warto przeczytać!  Jak to działa i jakie są jego ograniczenia


Źródło