Marketing

Wiodące hotele świata inspirują liderów branży na konferencji marketingu i dystrybucji sprzedaży 2023

  • 22 czerwca, 2023
  • 4 min read
Wiodące hotele świata inspirują liderów branży na konferencji marketingu i dystrybucji sprzedaży 2023


The Leading Hotels of the World, Ltd. (LHW) zorganizowało konferencję Sales Marketing & Distribution 2023 w dniach 2-4 czerwca w Monachium w Niemczech. Ponad 200 właścicieli, dyrektorów ds. sprzedaży, marketingu, przychodów i komunikacji z ponad 120 wiodących hoteli dołączyło do globalnego zespołu LHW na trzy dni inspirujących treści biznesowych i znaczących możliwości nawiązywania kontaktów.

Liderzy sprzedaży, marketingu, technologii i dystrybucji LHW z całego świata dzielili się praktycznymi spostrzeżeniami i strategiami, aby wspierać generowanie przychodów przez hotele członkowskie, dostarczając namacalnych wskazówek, jak wykorzystać LHW i wiodące w branży narzędzia, aby wzmocnić ich sukces.

Konferencja obejmowała dynamiczną mieszankę prezentacji i dyskusji panelowych, sesji biznesowych i warsztatów oraz indywidualnych spotkań z globalnym zespołem LHW. Na scenie głównej wystąpiło wielu wpływowych mówców, w tym kierownictwo wykonawcze LHW: Chris Walker, Phil Koserowski, Lauren Alba, Deniz Omurgonulsen i Michael Lederman. Dodatkowo założycielka agencji prognozowania trendów Globetrender, Jenny Southan, rozmawiała z grupą i partnerami strategicznymi, w tym Hotelbeds, Sabre Hospitality, DayBlink GPO, Mason Rose PR, 80 DAYS, Intelity, Sojern, Canary Technologies, Mews i IDeaS, którzy wzięli udział w wnikliwych dyskusjach panelowych i warsztaty.

Warto przeczytać!  Recast zbiera 3,4 miliona dolarów, aby umożliwić marketerom optymalizację wydatków na reklamę dzięki analizie danych – AlleyWatch

Zakres wsparcia, jaki LHW oferuje swoim ponad 400 członkom, został podkreślony poprzez zmiany, w tym ewolucję programu lojalnościowego Leaders Club, nową aplikację mobilną LHW, korzystne partnerstwa biznesowe wynegocjowane w ramach Leading Strategic Sourcing oraz głębsze, spersonalizowane wsparcie ze strony globalnych biur LHW.

Wieczory obejmowały angażujące momenty networkingowe, bawarskie wydarzenie kulturalne i kolację opartą na doświadczeniu. Wszystkie działania konferencyjne odbywały się w okolicach Monachium oraz w obiekcie gospodarza LHW, Hotelu Bayerischer Hof.

Przypominając uczestnikom, że od prawie 100 lat LHW służy swoim hotelom członkowskim, starszy wiceprezes i dyrektor ds. firmy i kontynuować współpracę: „W Leading istniejemy po to, aby pomóc Ci odnieść sukces. To prawdziwie wspólny wysiłek”.

Trzydniowa Konferencja Sprzedaży i Dystrybucji zakończyła się zabawną Kolacją Pożegnalną w BMW World. Wieczór pełen radości i emocji powitał gości LHW, którzy nawiązali nowe znajomości i dzielili się daniami na wynos ze swoimi kolegami z branży i przyjaciółmi. W duchu zrównoważonego rozwoju LHW zorganizowało kompensację CO2 wszystkich delegatów za pośrednictwem ClimatePartner, wspierając projekt sadzenia bardziej odpornych lasów w Niemczech.

Warto przeczytać!  Czy influencer marketing to modna czy mądra strategia?

The Konferencja Marketingu i Dystrybucji Sprzedaży 2024 odbędzie się w dniach 30 maja – 1 czerwca w Sztokholmie w Szwecji w hotelu gospodarza LHW Grand Hotel Stockholm.

O wiodących hotelach świata, Ltd. (LHW)

Składający się z ponad 400 hoteli w ponad 80 krajach, LHW jest największą kolekcją niezależnych luksusowych hoteli. W 1928 roku 38 niezależnych hotelarzy zebrało się, aby stworzyć LHW. Od tego czasu firma starannie wyselekcjonowała charakterystyczne hotele, kurorty, zajazdy, domki letniskowe, wille i obozy safari od ośnieżonych Alp Europy po afrykański Veldt, aby dzielić się nimi z żądnymi przygód duszami, które szukają wyjątkowo niezwykłego. Społeczność LHW jest wypełniona wyjątkowymi indywidualnościami, których łączy pasja do zaskakujących odkryć i szczegółów towarzyszących każdemu doświadczeniu. Hotelarze LHW to rzemieślnicy gościnności, których wiedza, dążenie do doskonałości i indywidualny talent pozwalają im tworzyć dla swoich gości chwile warte opowieści. I to właśnie te autentyczne, zindywidualizowane doświadczenia w połączeniu z serdeczną gościnnością i doskonałą obsługą sprawiają, że wymagający podróżnicy wciąż wracają. Kolekcja LHW obejmuje cały świat i obiecuje szeroki wybór miejsc docelowych i niezwykłych doświadczeń, wzbogaconych o wielopoziomowy program lojalnościowy dla gości LHW Leaders Club. Od przebudowanych dawnych pałaców i wiejskich zaciszów prowadzonych przez te same rodziny od pokoleń, po lśniące drapacze chmur w dynamicznych centrach miejskich, spokojne prywatne wyspy, wspaniałe obozy namiotowe – i nie tylko – odkrywaj, znajduj inspirację i przeżyj niezapomniane chwile z podróży. Więcej informacji: www.lhw.com, Facebook at @LeadingHotels, Twitter at @LeadingHotels oraz Instagram @leadinghotelsofttheworldWRÓĆ DO CENTRUM PRASOWEGO

Warto przeczytać!  Cztery powody, dla których sprzedaż wielokanałowa ma kluczowe znaczenie dla Twojej strategii marketingowej B2B




Źródło