Biznes

Witamy wszelką dobrą konkurencję, mówi Hyundai po przybyciu Mahindry XUV 3XO

  • 1 maja, 2024
  • 3 min read
Witamy wszelką dobrą konkurencję, mówi Hyundai po przybyciu Mahindry XUV 3XO


Hyundai Motor India, który sprzedaje obiekt, z radością przyjął wprowadzenie XUV 3XO przez konkurencyjnego producenta oryginalnego wyposażenia (OEM) Mahindra & Mahindra, twierdząc, że zrobi wszystko, co konieczne, aby utrzymać ogólną liczbę egzemplarzy.

Mahindra XUV 3XO została wprowadzona na rynek 29 kwietnia w przedziale cenowym od 7,49 do 15,49 lakh rupii (po salonie). Opracowany za całkowity koszt 650 crore rupii, kompaktowy SUV może konkurować z takimi modelami jak: Taty NexonaMaruti Suzuki Brezza, Maruti Suzuki Fronx, Hyundai Venue i Kia Sonet.

Dla porównania, Nexon kosztuje od 8,15 do 15,80 lakh rupii (z dawnego salonu), Brezza od 8,34 do 14,14 lakh rupii (z dawnego salonu), Fronx od 7,51 do 13,03 lakh rupii (z poprzedniego salonu). salon wystawowy), obiekt od 7,94 do 13,44 lakh rupii (były salon wystawowy) oraz Sonet od 7,99 do 15,75 lakh rupii (były salon wystawowy).

Segment kompaktowych SUV-ów należy do najbardziej konkurencyjnych w branży, a pięć konkurencyjnych modeli zgromadziło znaczną liczbę egzemplarzy w roku finansowym 2024. Podczas gdy Nexon prowadził ze 171 697 jednostkami, za nim plasowała się Brezza z 169 897 jednostkami, Fronx z 134 735 jednostkami, Venue z 124 307 jednostkami i Sonet z 81 384 jednostkami. Dla porównania, XUV300, który był poprzednikiem XUV 3XO, w okresie fiskalnym sprzedał zaledwie 53 982 egzemplarze.

Warto przeczytać!  To będzie jeden z najtańszych nowych samochodów w Polsce. Nigdy bym się nie spodziewał, co mnie spotka wewnątrz

The Mahindra XUV 3XO dzieli linię produkcyjną z elektrycznym SUV-em Mahindra XUV400 w należącym do firmy zakładzie w Nashik, gdzie produkowane są również modele takie jak Mahindra Thar i Mahindra Scorpio Classic. Chociaż bieżąca wydajność Mahindra XUV 3XO wynosi 9 000 jednostek miesięcznie, po dodatkowych inwestycjach można ją zwiększyć do 10 500 jednostek miesięcznie.

Odpowiadając na pytanie zadane przez India Today na temat wpływu wprowadzenia Mahindry XUV 3XO na sprzedaż w Hyundai Venue, dyrektor operacyjny Hyundai Motor India, Tarun Garg, powiedział: „Co miesiąc wprowadzane są na rynek nowe modele. Teraz bardzo trudno powiedzieć, jaki będzie wpływu dowolnego modelu. Wielu producentów OEM wprowadza na rynek nowe produkty, co oznacza większy wybór dla klienta i większe możliwości dla rynku”.

„Z radością przyjmujemy wszelką dobrą konkurencję. Wprowadzenie na rynek nowego modelu jest nie tylko wyborem klienta, ale także inwestycją w reklamę, tworzącą nowy popyt, klienci zwracają się do różnych producentów” – dodał.

Według Garga producenci OEM mają swoje strategie radzenia sobie z dodatkową konkurencją w dowolnym segmencie.

Warto przeczytać!  Rekomendacje dotyczące najlepszych zapasów: Sagar Doshi z Nuvama sugeruje dziś IEX, CCL Products i Balrampur Chini Mills

„Za każdym razem, gdy w segmencie pojawia się nowy model, ma to wpływ. Ale wtedy też trzeba zrobić wiele rzeczy. To nic nowego. Trzeba mieć własną strategię. To nie jest niespodzianka. Dziś każdy wie, który producent będzie uruchomić jaki model, w którym miesiącu wszyscy mamy gotowe strategie” – powiedział.

W kwietniu Hyundai Venue sprzedał 9 122 egzemplarze. Było to jednak nieco mniej niż średnia miesięczna sprzedaż hurtowa wynosząca 10 359 jednostek zarejestrowanych przez pojazd w roku finansowym 2024.

„Hyundai Venue to bardzo mocny model, który stale osiąga bardzo wysokie wyniki. Zrobimy wszystko, co konieczne, aby utrzymać nasze ogólne wyniki w przypadku Hyundaia” – powiedział Garg.

Udział segmentu SUV w krajowym wolumenie Hyundaia wzrósł z 53% w 2022 r. do 60% w 2023 r. 66% w 2024 r dotychczas.

„To pokazuje, że w segmencie SUV-ów pojawia się dodatkowa pojemność. Jesteśmy bardzo elastyczni między Exter, Venue, Creta i Alcazar. W zależności od zapotrzebowania zawsze możemy dokonać dostosowań” – zauważył.

Opublikowany przez:

Varuna Singha

Opublikowano:

1 maja 2024 r


Źródło

Warto przeczytać!  Tesla chce produkować nowy model w cenie Dacii. Premiera coraz bliżej