Filmy

„Wojna domowa”, „The Fall Guy” i J.Lo Are Tops

  • 27 maja, 2024
  • 5 min read
„Wojna domowa”, „The Fall Guy” i J.Lo Are Tops


Dla „The Fall Guy” (Universal) nic nie przychodzi łatwo. Pomimo premiery domowej 18 dni po premierze (co jest typowe dla Universal) i przewyższenia „Civil War” o 4 miliony dolarów pomimo grania o cztery tygodnie krócej, film Alexa Garlanda w tym tygodniu zajmuje najwyższe miejsca na listach przebojów VOD wraz z kaskaderem.

Obydwa filmy, które można wypożyczyć na 48 godzin w cenie 19,99 USD, zajęły pierwsze miejsce na jednym wykresie. „Civil War” prowadzi w iTunes (ranking według transakcji), a „Fall Guy” w Fandango (liczone według przychodów). Tym, co je różnicuje, jest fakt, że „Civil War” ukazał się w piątek, a „Fall” zadebiutował w poprzedni wtorek. To dało temu ostatniemu przewagę na Fandango, które ma tygodniowy wykres od poniedziałku do niedzieli. Od środy do piątku był numerem 1 na iTunes, a od tego czasu numerem 1 był „Civil War”.

Kim Rubio, dziennikarka Uvalde Leader-News, która straciła córkę w strzelaninie w szkole w Uvalde w 2022 r.
David Lynch w wideo na Twitterze z okazji Dnia Pamięci ogłasza nowy projekt na 5 czerwca.

„Jesień” była oczywiście rozczarowaniem w kinach. Z napiętą perspektywą otwarcia na znakomite recenzje, dynamiką Ryana Goslinga i doskonałą datą premiery na początku maja, film nie spełnił oczekiwań, że jego łączna suma w kraju przekroczy 125 milionów dolarów. Zamiast tego wyniesie poniżej 90 milionów dolarów w kraju i być może 175 milionów dolarów na całym świecie.

Przy budżecie na produkcję wynoszącym 130 milionów dolarów przed wprowadzeniem na rynek film potrzebuje dobrego występu w domu, aby osiągnąć próg rentowności. Wysoki zwrot z PVOD (80 procent dla studiów pomniejszonych o niewielką opłatę za wypożyczenie wynoszącą 19,99 USD) stanowi zachętę do maksymalnego wykorzystania wcześniejszej premiery. Dodatkowy marketing może jednak pomóc w kinie – jego 28-procentowy spadek był z pewnością najmniejszy wśród 10 największych widzów, którzy pozostali w ten weekend.

Warto przeczytać!  Reżyser „Egzorcysty” William Friedkin uhonorowany zmianą nazwy Edgewater Street
CONOR MCGREGOR gwiazdą w ROAD HOUSE Zdjęcie: LAURA RADFORD © AMAZON CONTENT SERVICES LLC
Conor McGregor w „Road House”Laura Radford/Prime Video

Uwolnienie tych dwóch zepchnęło liderów z zeszłego tygodnia w dół, ale poza tym niewiele więcej się zmieniło. Ciekawostką jest pojawienie się „Road House” Amazona MGM kilka tygodni po jego streamingowym debiucie. W sprzedaży cyfrowej za 14,99 USD zajmuje 7. miejsce na Fandango.

„Dune: Part Two” według aplikacji do transmisji strumieniowej Reel Good był najczęściej oglądanym programem w okresie od 16 do 22 maja. Premiera „Max” następuje po tym, jak film Denisa Villeneuve’a miał świetną premierę w kinach i na PVOD (cena wciąż wynosi 12,99 dolarów). Nadal znajduje się na obu listach przebojów VOD, do czego przyczyniła się obniżka ceny, aż do 4. miejsca w iTunes.

Właśnie pojawił się w serwisie Netflix i od razu numerem 1 jest film wojenny Jennifer Lopez „Atlas” w reżyserii Brada Paytona („San Andreas”). Słabo zrecenzowany (w serwisie Metacritic ma kiepskie 38 punktów), jest to typowy film rutynowy z udziałem gwiazd, który przyciąga uwagę na początku, a potem zwykle szybko znika z pola widzenia. Zastąpiła „Madame Web” firmy Sony (wciąż druga) na pierwszym miejscu.

Warto przeczytać!  W tym tygodniu ukazało się sześć nowych horrorów, w tym „Egzorcyzm” z Russellem Crowe w roli głównej

Poprzedni numer 1, także oryginalna „Matka panny młodej” z Brooke Shields, po trzech tygodniach nadal zajmował 5. miejsce, zapewniając dłuższy okres przydatności do spożycia niż większość domowych pozycji Netflix. Połowę z ich pierwszej dziesiątki stanowią tytuły dla dzieci, w tym dwa najnowsze filmy „Teenage Mutant Ninja Turtles” wytwórni Paramount.

Najlepsze 10-tki

iTunes codziennie klasyfikuje filmy według liczby transakcji, a Fandango at Home według przychodów. Poniższe zestawienia dotyczą poniedziałku, 27 maja.

Wymienieni dystrybutorzy są aktualnymi właścicielami praw. Ceny wszystkich tytułów są najniższe w przypadku wypożyczenia lub pobrania.

iTunes

1. Wojna domowa (A24) – 19,99 USD

2. Upadek (Uniwersalny) – 19,99 USD

3. Godzilla x Kong: Nowe imperium (WB) – 19,99 USD

4. Wydma: część druga (WB) – 12,99 USD

5. Ministerstwo Wojny Niedżentelmenów (Lionsgate) – 19,99 USD

6. Pretendentzy (MGM Amazon) – 19,99 dolarów

7. Pogromcy duchów: Zamarznięte imperium (Sony) – 19,99 USD

8. Artur Król (Lionsgate) – 9,99 USD

9. Ostatni przystanek w hrabstwie Yuma (No cóż) – 6,99 USD

10. Wydma/Wydma: część druga (WB) – 17,99 USD

Warto przeczytać!  Film Rotten Tomatoes z Jimem Hensonem w reżyserii Rona Howarda ma doskonałą notę ​​w Rotten Tomatoes

Fandango w domu

1. Upadek (Uniwersalny) – 19,99 USD

2. Wojna domowa (A24) – 19,99 USD

3. Godzilla x Kong: Nowe imperium (WB) – 19,99 USD

4. Pogromcy duchów: Zamarznięte imperium (Sony) – 19,99 USD

5. Ministerstwo Wojny Niedżentelmenów (Lionsgate) – 19,99 USD

6. Artur Król (Lionsgate) – 9,99 USD

7. Dom drogowy (Amazon MGM) – 14,99 USD

8. Abigail (Uniwersalny) – 19,99 USD

9. Wydma: część druga (WB) – 12,99 USD

10. Kung Fu Panda 4 (Uniwersalny) – 19,99 USD

Filmy z Netflixa

Oto najchętniej oglądane, aktualne rankingi na krajowym dziennym wykresie Netflix z poniedziałku 27 maja. Oryginały obejmują zarówno tytuły wyprodukowane przez Netflix, jak i nabyte, które początkowo prezentuje w USA. Netflix publikuje we wtorki własną dziesiątkę najlepszych tygodniowych rankingów na całym świecie na podstawie czasu oglądania.

1. Atlas (oryginał Netflixa)

2. Pani Web (wersja kinowa 2024)

3. Prosta przysługa (wersja kinowa 2018)

4. Wojownicze Żółwie Ninja 2 (wersja kinowa 2016)

5. Matka Panny Młodej (oryginał Netflixa)

6. Shreka (wersja kinowa 2001)

7. Jednorożec Thelma (oryginał animowany Netflix)

8. Każdy oprócz Ciebie (wersja kinowa 2023)

9. Film Super Mario Bros (wersja kinowa 2023)

10. Nastoletnie zmutowane żółwie ninja (wersja kinowa 2014)


Źródło