Marketing

Wpływowi partnerzy z Adomni w celu wypychania treści twórców poza media społecznościowe do cyfrowego OOH

  • 16 czerwca, 2023
  • 4 min read
Wpływowi partnerzy z Adomni w celu wypychania treści twórców poza media społecznościowe do cyfrowego OOH


Jak dowiedział się Digiday, firma marketingowa Influencer nawiązała współpracę z platformą reklamową Adomni, aby zwiększyć zawartość swoich twórców w cyfrowych przestrzeniach poza domem.

Dzięki partnerstwu kampanie marketingowe Influential zostaną przeniesione do sieci Adomni składającej się z 700 000 programowo połączonych ekranów cyfrowych (pomyśl o centrach handlowych, stacjach benzynowych i billboardach). Pozwala twórcom uzyskać większą ekspozycję i dotrzeć poza media społecznościowe – ruch, który wielu rozważa, gdy cyfrowe OOH powracają po wywołanym pandemią spadku oglądalności.

„Jesteśmy w stanie zobaczyć, jakie treści sprawdzają się najlepiej, zanim przeniesiemy je na inne medium, a koszt tworzenia treści społecznościowych jest znacznie niższy” — powiedział Ryan Detert, dyrektor generalny Influential.

Firmy poinformowały, że już zaczęły umieszczać głównych influencerów w niestandardowych kampaniach, w tym Charli i Dixie D’Amelio, Shereen Pavlides i TyBott. Adomni ma cyfrowe ekrany w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Australii, a Influential wdrożył swoją platformę planowania i aktywacji, aby uruchamiać kampanie reklamowe dla twórców. Według Jonathana Gudai, dyrektora generalnego Adomni, ta sieć ekranów może potencjalnie przyciągnąć około 50 miliardów wyświetleń miesięcznie.

Warto przeczytać!  Force Marketing uruchamia platformę danych klientów Audience IQ, która pomaga dealerom samochodowym poprawić wskaźniki wartości życiowej klienta

„Cyfrowe billboardy były do ​​tej pory najbardziej popularne ze względu na ich rozmiar i [billboards are typically seen by] konsumentów i twórców [as] są drogie i nieosiągalne” – powiedział Gudai.

Gudai wskazał przykłady, w tym panele miejskie, takie jak LinkNYC, które dobrze sobie radzą ze względu na ekspozycję na ulicach dużego rynku. Panele obsługują również pionowe wideo, co oznacza, że ​​nadają się do wyświetlania treści w mediach społecznościowych. Centra handlowe są równie atrakcyjne dla twórców i konsumentów, dodał, ponieważ umożliwiają ludziom przechwytywanie wideo w kioskach, a następnie udostępnianie ich na platformach społecznościowych.

Sensowne jest, aby osoby wpływowe szukały możliwości rozwoju poza aplikacjami społecznościowymi, ponieważ szukają więcej sposobów łączenia się z obserwującymi, wyjaśniła Bea Iturregui, wiceprezes ds. partnerstwa twórców i marek w zarządzaniu influencerami i studiu treści Cycle Media. Wiele marek stara się również zapewnić zaangażowanie w bardziej cyfrowych formatach i wykorzystać znaczenie kulturowe influencera do napędzania sprzedaży.

„Dzięki OOH influencerzy mogą nadal docierać do nowych obserwujących, jednocześnie dalej angażując się w istniejące grono fanów” — powiedział Iturregui. „Obserwatorzy będą okazywać wsparcie swoim ulubionym influencerom, ponieważ czują, że byli częścią podróży i sukcesu influencera”.

Warto przeczytać!  HUMBL® ogłasza program marketingowy z Emerling-Gase

Kolejną zaletą, gdy influencerzy rozszerzają się na cyfrowe OOH, jest to, że treść staje się lokalna i pozwala odbiorcom połączyć się ze społecznością. Katie Kelly, dyrektor ds. programatyki w agencji zorientowanej na wyniki Code3, powiedziała, że ​​spodziewa się większej liczby influencerów na innych platformach niż społecznościowe. Inne przestrzenie obejmują restauracje promujące określone produkty spożywcze, partnerstwa na stronach internetowych marek i hosting podcastów.

„Myślę, że widzimy również celebrytów, gwiazdy YouTube i TikTok, które zyskują popularność w reklamach telewizyjnych, więc DOOH byłby naturalnym postępem – szczególnie w centrach handlowych przed określonymi sklepami, a nawet w sklepach takich jak Target lub Whole Foods przed określonymi produktami” Kelly powiedział.

Detert dodał, że wstrzykiwanie popularnych treści społecznościowych na ekrany cyfrowe w otoczeniu ludzi pozwala influencerom i marketerom na „sekwencyjne przesyłanie wiadomości między platformami” – docieranie do ludzi z jednym sentymentem za pośrednictwem zróżnicowanych wiadomości. Docelowo chodzi o wielokrotne dotarcie do konsumentów i skrócenie cyklu zakupowego – dodał.

„Poproś tego samego kupującego o zapoznanie się z treścią twórcy na billboardzie, następnie ekranie sklepu spożywczego, telewizorze telewizyjnym, a na koniec wezwaniem do działania w poście influencera, aby śledzić atrybucję” – powiedział Detert. „W tym kierunku zmierza branża, ponieważ marki szukają miksu mediów, który jest skalowalny i wymierny”.

Warto przeczytać!  Siła Mix 102.3 ARN i to, co stacja oferuje markom


Źródło