Wprowadzanie głosowe w Gmailu, Gemini dla Google Chat i więcej
Oprócz filmów Google Workspace otrzyma mnóstwo nowych funkcji i możliwości Gemini podczas Cloud Next 2024.
Google aktualizuje opcję Pomóż mi pisać w mobilnym Gmailu z podpowiedziami głosowymi i wprowadzaniem danych, które umożliwiają „łatwe wysyłanie e-maili, gdziekolwiek jesteś”. Tymczasem funkcja „natychmiastowego dopracowania” „przekonwertuje wstępne notatki na pełną wiadomość e-mail jednym kliknięciem”. Firma Google poinformowała dzisiaj, że „70% użytkowników w przedsiębiorstwach korzystających z aplikacji Pomóż mi pisać w Dokumentach lub Gmailu korzysta z sugestii Gemini”.
Dokumenty Google dodają funkcję zakładek, która „umożliwia porządkowanie informacji w jednym dokumencie zamiast łączyć się z wieloma dokumentami lub przeszukiwać Dysk w celu znalezienia tego, czego szukasz”.
Ponadto Dokumenty otrzymają obsługę obrazów okładek z pełnym spadem na górze, a obie te funkcje staną się ogólnie dostępne w nadchodzących tygodniach.
Arkusze Google otrzymają funkcję tabel, która „wykonuje ciężką pracę w celu formatowania i porządkowania danych w eleganckim wyglądzie”.
Wybierz szablon z naszego nowego zestawu elementów — od zarządzania projektami po planowanie wydarzeń — dzięki czemu nigdy więcej nie będziesz musiał tworzyć arkusza kalkulacyjnego od zera. Wprowadzamy także powiadomienia warunkowe, czyli automatyczne alerty oparte na niestandardowych wyzwalaczach, takich jak zmiana w polu stanu.
Gemini wchodzi do Google Chat, aby podsumowywać rozmowy i odpowiadać na pytania. W Internecie pojawia się również jako panel boczny. Jeszcze w tym roku Chat otrzyma także automatyczne tłumaczenie wiadomości, a Google zwiększy pojemność przestrzeni do 500 000 członków.
Google Meet dodaje „Tłumacz dla mnie”, aby „automatycznie wykrywać i tłumaczyć napisy” w 52 nowych językach, co daje łącznie 69, czyli 4600 par językowych. Tymczasem funkcja Rób notatki dla mnie jest dostępna w wersji zapoznawczej. Podczas konferencji Cloud Next 2024 firma Google ogłosiła, że Gemini w aplikacjach Chat i Meet będzie dostępna w ramach nowego dodatku AI Meetings and Messaging dla przedsiębiorstw, który kosztuje 10 USD za użytkownika miesięcznie.
Google ogłosił także dodatek AI Security o podobnej cenie, który „umożliwia zespołom IT automatyczne klasyfikowanie i ochronę poufnych plików w całej firmie na Dysku Google”.
Ta funkcja wykorzystuje chroniące prywatność modele sztucznej inteligencji przeszkolone przy użyciu danych unikalnych dla Twojej organizacji, umożliwiając ciągłą ocenę, klasyfikację i ochronę istniejących i nowych plików na Dysku dla wszystkich Twoich pracowników, w tym pracowników pierwszej linii.
Otrzymujesz także kontrolę DLP i etykiety klasyfikacyjne w Gmailu, a także eksperymentalną obsługę kryptografii postkwantowej (PQC).
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.