Biznes

Współczujący gest Blinkit przynosi radość hospitalizowanemu klientowi. Oto co się stało | Trendy

  • 30 czerwca, 2024
  • 3 min read
Współczujący gest Blinkit przynosi radość hospitalizowanemu klientowi.  Oto co się stało |  Trendy


Blinkit, internetowa platforma dostaw artykułów spożywczych, podbiła serca wielu osób w mediach społecznościowych po tym, jak ich drobny gest nie umknął uwadze klienta. Klient, który zamawiał artykuły ze szpitala, zauważył, że gdy Blinkit miał już lokalizację, firma przesłała jemu i jego rodzinie ciepłe życzenia.

Blinkit wysłał klientowi wartościową wiadomość. (LinkedIn/@PrabhatMotwani)

„Mały gest Blinkit po prostu zrobił mi radość. Podczas składania zamówienia ze szpitala zobaczyłem tę wiadomość w interfejsie Blinkit: „Zauważyliśmy, że Twoje zamówienie pochodzi ze szpitala. Przesyłam Tobie i Twoim bliskim najserdeczniejsze życzenia”. To bardzo mała rzecz mogą zignorować wśród tysięcy klientów, ale może to poprawić nastrój komuś, kto przez ostatnie kilka dni przebywał w szpitalu. Wspaniale jest widzieć, jak firmy wykraczają poza transakcje i okazują autentyczną troskę o swoich klientów” – napisał Prabhat Motwani w poście. (Przeczytaj także: Klient Blinkit żąda randki na Play Station 5 z dostawcą. Dyrektor generalny odpowiada jednym emoji)

Twoje życzenia pomogły Indiom wygrać – Przeżyj na nowo epicką podróż Indii w Pucharze Świata T20. Kliknij tutaj

Opublikował również migawkę strony głównej Blinkit, na której można zobaczyć wiadomość.

Warto przeczytać!  Ryanair wydaje pilne ostrzeżenie dla podróżnych rezerwujących loty online

Przeczytaj post tutaj:

Twoje życzenia pomogły Indiom wygrać – Przeżyj na nowo epicką podróż Indii w Pucharze Świata T20. Kliknij tutaj

Ten post został udostępniony 30 czerwca. Od momentu opublikowania zyskał prawie 6000 polubień, a liczba ta tylko rośnie. Udostępnienie ma także liczne polubienia i komentarze.

Oto, jak zareagowali na to ludzie:

Pewien człowiek napisał: „Pamiętam, jak zamawiałem z Swiggy, kiedy byłem w szpitalu, w czasie, gdy zamykano restauracje. Właściciel restauracji zadzwonił do mnie i poprosił, żebym poczekał, ponieważ nie było żadnych dostawców. Ktoś z jego restauracji dostarczy zamówienie, kiedy będzie wracał do domu”.

Inny napisał: „Kilka tygodni temu trafiłem do szpitala i zamówiłem w szpitalu kilka rzeczy od Blinkit. Ze względu na bezpieczeństwo w szpitalu osoba dostarczająca nie mogła przyjść do mojego pokoju, ale ponieważ rozmawialiśmy przez telefon i usłyszał mój głos, wiedział, że jestem w złym stanie. W końcu dostawca przekonał ochronę i wraz z jednym z ochroniarzy dotarł do mojego pokoju, powiedział kilka pocieszających słów, które wywołały u mnie łzy Zawsze powtarzam, że w życiu liczą się małe rzeczy i to była jedna z nich!” (Przeczytaj także: Blinkit wysłuchuje sugestii mamy mężczyzny z Bombaju i dodaje darmową dhaniya z warzywami. Dyrektor generalny Albinder Dhindsa udostępnia na X)

Warto przeczytać!  Grupa Azoty pokazała wyniki. Ponad 1 mld zł straty

„Indyjskie firmy powoli, ale systematycznie stają się coraz bardziej zorientowane na klienta. Zomato/Blinkit nigdy nas nie zawiodły w takich inicjatywach i każdego dnia podnoszą poprzeczkę. Doceniam takie miłe gesty i mam nadzieję, że więcej firm pójdzie w ich ślady i dołączy do nas” – skomentował trzeci.

Otrzymuj najnowsze aktualizacje popularnych wiadomości Wirusowe wiadomości, wideo, zdjęcia i aktualizacje pogody w Indiach i na całym świecie


Źródło