Technologia

Wszystkie mody artefaktów pojawiające się w Destiny 2 Season of the Deep

  • 19 maja, 2023
  • 5 min read
Wszystkie mody artefaktów pojawiające się w Destiny 2 Season of the Deep


Opublikowany: 2023-05-19T03:29:28

Zaktualizowano: 2023-05-19T03:29:41

Nowy sezon w Destiny 2 oznacza zupełnie nowy artefakt, więc oto wszystkie modyfikacje nowego artefaktu, który pojawi się w Sezonie Głębin.

Sezonowe artefakty w Destiny 2 zapewniają graczom wyjątkową moc i różnorodność rozgrywki przez cały sezon. Oferując graczom modyfikacje, mogą one kształtować sposób gry strażnika, jednocześnie otwierając nowe możliwości tworzenia budowli.

Artefakt Season of the Deep nie będzie inny, ponieważ zawiera mnóstwo modów, które Strażnicy mogą zdobyć. Chcesz wiedzieć, co będzie w następnym sezonie? Jesteśmy z Tobą.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Obraz Sezonu GłębinBungie

W Season of the Deep, czyli w sezonie 21, Strażnicy będą przemierzać wody Tytana.

Artefakt Sezonu Głębin

Artefakt Sezonu Głębin został ujawniony jako Regulator repulsora NPA. Chociaż nie wiemy zbyt wiele o tym przedmiocie pod względem fabularnym, prawdopodobnie otrzymamy go na początku sezonu jako narzędzie do posuwania fabuły do ​​przodu.

Zmiany dotyczące refundacji artefaktów

Season of the Deep wprowadza także nową zmianę w modach artefaktów. Wcześniej, aby zwrócić modyfikację z artefaktu, trzeba było całkowicie zresetować wszystkie modyfikacje. Teraz w Sezonie Głębin będziesz mógł indywidualnie zwracać modyfikacje artefaktów, co pozwoli ci być bardziej elastycznym podczas patrolu.

Sezon Modów Artefaktów Głębin

Pierwsza kolumna

  • Karabin automatyczny przeciw barierom: Twój wyposażony Karabin automatyczny strzela pociskami przebijającymi tarczę i ogłusza Bohaterów Bariery. Ponadto karabiny automatyczne są zawsze przeładowywane, gdy ten modyfikator jest aktywny.
  • Niepowstrzymane działo ręczne: Celowanie w celownik rewolweru przez krótki czas ładuje potężny ładunek wybuchowy, który ogłusza nieosłoniętych walczących. Silny przeciwko niepowstrzymanym mistrzom. Dodatkowo, gdy ten modyfikator jest aktywny, rewolwery są zawsze przeładowane.
  • Przeładowany karabin zwiadowczy: Zadawanie kolejnych trafień walczącym dowolnym karabinem zwiadowczym, który dzierżysz, powoduje zakłócenie, opóźnia regenerację energii umiejętności i zmniejsza obrażenia zadawane przez walczącego. Silny przeciwko mistrzom przeciążenia. Dodatkowo karabiny zwiadowcze są zawsze przeładowane, gdy ten modyfikator jest aktywny.
  • Przeładowany karabin śledzący: Nieprzerwany ogień z posiadanych karabinów namierzających powoduje, że promień ogłusza walczących, opóźniając regenerację energii umiejętności i zmniejszając zadawane przez nich obrażenia. Silny przeciwko mistrzom przeciążenia. Ponadto karabiny namierzające są zawsze przeładowane, gdy ten modyfikator jest aktywny.
  • Niepowstrzymana Glewia: Glewie, którymi dzierżysz, strzelają potężnym ładunkiem wybuchowym, który ogłusza nieosłoniętych walczących. Silny przeciwko niepowstrzymanym mistrzom. Dodatkowo Glaives są zawsze przeładowane, gdy ten modyfikator jest aktywny.
Warto przeczytać!  [MWC 2024] Samsung wprowadza erę smartfonów ze sztuczną inteligencją i prezentuje Galaxy Ring na MWC Barcelona 2024 – Samsung Global Newsroom

Druga kolumna

  • Autoryzowane mody: Arc: Koszt energii pancerza wszystkich modyfikacji pancerza wpływających na twoją broń elektryczną jest znacznie obniżony.
  • Autoryzowane mody: brak: Koszt energii pancerza wszystkich modyfikacji pancerza wpływających na broń Pustki jest znacznie obniżony.
  • Autoryzowane mody: Strand: Koszty energii pancerza wszystkich modyfikacji pancerza wpływających na broń Strand są znacznie obniżone.
  • Autoryzowane mody: Walka wręcz: Koszt energii pancerza wszystkich modyfikacji pancerza wpływających na twoją walkę wręcz jest znacznie obniżony.
  • Syfon w technikolorze: Zapewnia dostęp do modów pancerza hełmu, które łączą efekty modów Strand Siphon i Arc Siphon.

Trzecia Kolumna

  • Ulepszone rozplątywanie: Zwiększa obrażenia zadawane przez rozplątanie celu.
  • Głębsze początki: Znacznie zwiększa korzyści zapewniane przez cechy Nienasycony głód, Rakiety nanotechnologiczne Tracer, Rezonans harmoniczny i Szlachetne czyny.
  • Do Wyłomu: Pokonanie Pustki Osłabione cele tworzy Wyłom Pustki, gdy twoja podklasa Pustki jest wyposażona.
  • Elektryczna Zbroja: Pozostań wzmocniony dłużej, gdy twoja podklasa Arc jest wyposażona.
  • Grzmiąca riposta: Zapewnia dodatkowe obrażenia Arc Super, jeśli zostanie rzucone, gdy jest ranny krytycznie lub gdy jest wzmocnione. Trwa do końca aktywacji superzdolności.

Czwarta kolumna

  • Straszny Żołnierz: Twoje bronie Strand zyskują Rundy Rozplątania za każdym razem, gdy zdobywasz tkaną kolczugę, gdy twoja podklasa Strand jest wyposażona.
  • Przeładowana zbrojownia: Bronie z cechami Nienasycony głód, Nanotechnologiczne rakiety smugowe, Rezonans harmoniczny i Szlachetny czyn są dla ciebie zawsze przeładowaną bronią, gdy ten modyfikator jest aktywny.
  • Naruszenie ochrony: Podniesienie Wyłomu Pustki daje ci osłonę lub odświeża twoją obecną osłonę.
  • Kontrładowanie: Otrzymujesz ładunek Ładunku Pancerza, gdy ogłuszasz Bohatera.
  • Wzmocniony: Zyskujesz odporność na obrażenia, gdy jesteś wzmocniony.
Warto przeczytać!  W tym roku pojawią się dwa kolejne telefony Realme Note, a celem jest sprzedaż tej serii na poziomie 10 milionów w 2024 r

Piąta kolumna

  • Przewodząca Kosmiczna Igła: Cele dotknięte debuffami Strand otrzymują zwiększone obrażenia od umiejętności Arc i Void.
  • Szok i przerażenie: Końcowe ciosy elektryczne, gdy jesteś wzmocniony, przywołaj błyskawicę, która rani i wstrząsa celami.
  • Supernowa: Podniesienie Wyłomu Pustki powoduje, że następne źródło obrażeń Pustki wytworzy duży impuls osłabiający.
  • Cele drużyny:
    • Wykonanie ciosu kończącego, gdy jesteś wzmocniony, zapewnia Wzmocnienie pobliskim sojusznikom, gdy twoja podklasa Arc jest wyposażona.
    • Wykonanie ciosu kończącego, gdy masz Tkaną kolczugę, zapewnia Tkaną kolczugę pobliskim sojusznikom, gdy twoja podklasa Strand jest wyposażona.
    • Wykonanie ciosu kończącego, gdy masz Pożarcie, zapewnia Pożarcie pobliskim sojusznikom, gdy twoja podklasa Pustki jest wyposażona.
  • Piorun uderza dwa razy: Po rzuceniu granatu elektrycznego zyskujesz na krótki czas zwiększone ładowanie granatu. Ostatnie ciosy elektryczne wydłużają czas trwania tej korzyści.


Źródło