Rozrywka

„Wszystko dobrze tutaj!” Mówi Adam Driver, Obrońca zestawu „Megalopolis” Francisa Forda Coppoli

  • 10 stycznia, 2023
  • 5 min read
„Wszystko dobrze tutaj!”  Mówi Adam Driver, Obrońca zestawu „Megalopolis” Francisa Forda Coppoli


Francis Ford Coppola i gwiazdor Adam Driver bronią warunków na planie nadchodzącego filmu Coppoli „Megalopolis” po tym, jak raport mówi, że zdjęcia były w chaosie po odejściu kluczowych twórców.

Po poniedziałkowym artykule w The Hollywood Reporter, Coppola bronił filmu w oświadczeniu dla Deadline, zgodnie z budżetem i harmonogramem oraz kwestionował pomysł „exodusu ekipy”, który groziłby pozostawieniem filmu w niebezpieczeństwie. W oświadczeniu dla IndieWire Driver powiedział, że charakterystyka filmu przez THR jako pogrążającego się w chaosie była niedokładna. Nazwał to jednym z najlepszych doświadczeń strzeleckich w swojej karierze. Kierowca potwierdził jednak odejścia kilku członków zespołu kreatywnego.

Więcej z IndieWire

„Wszystko dobrze tutaj! Nie jestem pewien, o jakim zestawie mówisz! nie kojarzę takiego! Byłem na planach, które były chaotyczne, a ten jest daleki od tego” – powiedział Driver w oświadczeniu. „Środowisko, które tworzy Francis, to skupienie i inspiracja. Na razie pracujemy zgodnie z harmonogramem, spędzamy dni i szczerze mówiąc, było to jedno z najlepszych doświadczeń związanych ze strzelaniem, jakie miałem. Nasza ekipa jest szybka i pomysłowa, nasz dział kostiumów jest na miejscu, aktorzy są niesamowici i chętni do pracy, a Francis jest jedną z najbardziej wnikliwych i troskliwych osób, z którymi można pracować. Jestem bardzo dumny, że kręcę ten film z nim i z nimi, i chociaż nie przeprowadziłem wywiadów ze wszystkimi, mogę śmiało powiedzieć, że takie jest ogólne nastawienie na planie”.

Warto przeczytać!  Madonna wydaje wersję demo swojej piosenki Back That Up To The Beat podczas wizyty w Malawi

Ktoś bliski produkcji potwierdził w rozmowie z IndieWire, że niektóre kluczowe talenty kreatywne w „Megalopolis”, w tym kierownik produkcji efektów wizualnych Mark Russell, scenograf Beth Mickle i nadzorujący dyrektor artystyczny David Scott, odeszli z filmu. Odchodząca ekipa skłoniła Gildię Dyrektorów Artystycznych do oświadczenia, że ​​przyjrzy się sytuacji, aby „zapewnić odpowiedni personel i harmonogram” w „Megalopolis”. Osoba przytoczyła twórcze różnice między Coppolą a personelem.

Jednak osoba ta powiedziała, że ​​​​nowy scenograf, Bradley Rubin z „The Mandalorian” i „A Star Is Born”, został już wprowadzony na pokład, został przedstawiony personelowi i przyprowadzi własny zespół. Zasady gildii stanowią, że film musi zatrudniać dyrektora artystycznego przy każdym projekcie z ciągłością. Osoba bliska produkcji mówi, że przedstawiciel gildii był już na planie w Atlancie, oceniając sytuację.

Osoba odrzuciła twierdzenia o rosnącym budżecie „Megalopolis”, który jest w dużej mierze samofinansowany przez Coppolę. Źródło twierdzi, że jego koszty pozostają nieco poniżej 100 milionów dolarów.

Serwis IndieWire potwierdził, że produkcja zwolniła swój zespół VFX na początku grudnia. „Megalopolis” wykorzystuje eksperymentalną wirtualną technologię produkcji, podobną do technologii wykorzystanej w „The Mandalorian”. Podczas gdy Coppola był zadowolony z wyników i pracy zespołu VFX, po zdobyciu tego, czego potrzebował w ciągu pierwszych pięciu tygodni produkcji, zdecydował się zmniejszyć skalę, aby zmieścić się w budżecie.

Warto przeczytać!  Film córki, na którym jej ojciec czeka w pustej restauracji, sprawił, że użytkownicy TikTok gromadzą się, by wesprzeć biznes

Coppola od dawna uważany jest za wzór dla gorączkowych, rozległych i chaotycznych produkcji, które wciąż zdołały zrodzić arcydzieła, najsłynniejszy „Czas apokalipsy”. Reżyser zwolnił także swój dział efektów specjalnych przy filmie „Dracula” z 1992 roku.

„Megalopolis” to pierwszy film Coppoli od „Twixt” z 2011 roku, a film obecnie nie ma dystrybutora, chociaż ma obsadę, w skład której wchodzą Driver, Nathalie Emmanuel, Forest Whitaker, Laurence Fishburne, Jon Voight, Talia Shire, Shia LaBeouf , Jason Schwartzman i Dustin Hoffman. Film jest futurystyczną historią osadzoną w Nowym Jorku, w której architekt stara się odbudować miasto jako utopię po niszczycielskiej katastrofie.

Zobacz pełne oświadczenie kierowcy poniżej:

Chciałbym krótko odpowiedzieć na artykuł The Hollywood Reporter opublikowany w poniedziałek, 9 stycznia” – powiedział. „Wszystko dobrze tutaj! Nie jestem pewien, o jakim zestawie mówisz! nie kojarzę takiego! Byłem na planach, które były chaotyczne, a ten jest daleki od tego.

„Środowisko, które tworzy Francis, to skupienie i inspiracja. Na razie pracujemy zgodnie z harmonogramem, spędzamy dni i szczerze mówiąc, było to jedno z najlepszych doświadczeń związanych ze strzelaniem, jakie miałem. Nasza ekipa jest szybka i pomysłowa, nasz dział kostiumów jest na miejscu, aktorzy są niesamowici i chętni do pracy, a Francis jest jedną z najbardziej wnikliwych i troskliwych osób, z którymi można pracować. Jestem bardzo dumny, że kręcę ten film z nim i z nimi, i chociaż nie przeprowadziłem wywiadów ze wszystkimi, mogę śmiało powiedzieć, że takie jest ogólne nastawienie na planie.

„Tak, to prawda, że ​​dział artystyczny zrezygnował, a VFX zostały zwolnione. Nie wszystkie działy znajdują spójność w filmach i zamiast cierpieć i podejmować decyzje, które pozostawiają trwały ślad w filmie, ludzie odchodzą, zostają zwolnieni lub rozstają się. Szkoda, że ​​tak się dzieje, ale ta produkcja nie jest na wyciągnięcie ręki w porównaniu z innymi produkcjami; zwłaszcza do tego stopnia, że ​​zasługuje na artykuł o pogrążaniu się w chaosie. Ta charakterystyka jest nieprawdziwa.

„Nikt nie zapisał się do tego filmu, oczekując, że proces będzie konwencjonalny. Spodziewaliśmy się czegoś przeciwnego w dążeniu do stworzenia czegoś wyjątkowego. Jedyne szaleństwo, jakie zaobserwowałem, to to, że więcej produkcji nie może być tak szalonych twórczo i skoncentrowanych na eksperymentach, właśnie dlatego, że ktoś za to płaci. To wysiłek i ryzyko Franciszka, które moim zdaniem powinny być pochwalone, a nie publicznie opacznie scharakteryzowane jako zakłopotane.

Najlepsze z IndieWire

Warto przeczytać!  „Seks w wielkim mieście” powraca – a pokolenie Z nie będzie w stanie sobie z tym poradzić

Zapisz się do biuletynu Indiewire. Aby uzyskać najnowsze wiadomości, śledź nas na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.


Źródło