Podróże

Wydawnictwo Luxury Assouline wprowadza na rynek kolekcję świec inspirowaną podróżami

  • 4 maja, 2023
  • 7 min read
Wydawnictwo Luxury Assouline wprowadza na rynek kolekcję świec inspirowaną podróżami


Luksusowy francuski wydawca książek Assouline nie jest obcy w domach. Na całym świecie na dobrze wyposażonych stołach i półkach znajdują się ambitne, limitowane edycje książek tej słynnej marki. Nienagannie zaprojektowane i wykonane książki na tematy hiperniszowe same w sobie stały się symbolami statusu. Ale ta rodzinna marka wkrótce stanie się jeszcze bardziej synonimem domu, dzięki wprowadzeniu linii wyposażenia wnętrz, zaczynając od nowej kolekcji świec zapachowych.

Zainspirowany bestsellerem Assouline Seria podróżnicza tytułów, każda świeca zapachowa – perfumowana przez słynnego nosa Jérôme Epinette – przenosi do sześciu miejsc: Mykonos, Tulum, Marrakesz, Ibiza, Gstaad i Księżyc. Zapachy mają naśladować esencję miejsca, zamykając ucieczkę w jednym obiekcie sztuki.

Kolekcja świec Assoulineikona Pinteresta

Assouline

Naczynie świecy i opakowanie zewnętrzne współgrają z beztroskimi, odważnymi okładkami książek. „Jako firma graficzna opakowanie jest dla nas wszystkim” Alex Assoulineszef operacji, marki i strategii marki, mówi wyłącznie BAZAAR.com. „Jesteśmy dumni z tego, że bardzo skrupulatnie podchodzimy do szczegółów projektu naszych produktów. Chcieliśmy, aby kompozycja naszych świec odzwierciedlała nasze książki z tymi samymi kolorami i symbolami. Chcieliśmy również, aby motywy dobrze komponowały się z każdym wnętrzem”.

Obecnie w kolekcji Assouline Travel Series znajdują się 34 miejsca docelowe, od Kairu po Metaverse, ale marka zawęziła lokalizacje do sześciu ulubionych miejsc rodziny, przynajmniej na początek. „Dokonując wyboru, zwracaliśmy uwagę na szeroki wybór kolorów i miejsc docelowych” — mówi Assouline. „Wciągnęliśmy Gstaad do miksu, aby wesprzeć zimowy zapach. Pokochaliśmy Ibizę i Mykonos ze względu na kolory i to, jak uwielbiane są te miejsca” – dodaje. „Marrakesz reprezentuje nasze marokańskie korzenie i wreszcie chcieliśmy znaleźć miejsce w obu Amerykach, więc Tulum okazało się idealnym rozwiązaniem. A Księżyc został wybrany jako element zaskoczenia; to nieoczekiwane miejsce docelowe, które pozostawia miejsce na interpretację”.

Warto przeczytać!  „Lovely Runner” K Drama 2024 Miejsca, w których kręcono filmy do odkrycia w całej Korei

Dla Assouline’a, syna założycieli wspaniałej marki, Prospera i Martine, te wypady mają również związek z bardzo specyficznymi zapachowymi wspomnieniami. W Marrakeszu jako nastolatek doświadczył „delikatnego, ale zachwycającego” zapachu kwiatów pomarańczy, spacerując z ojcem po ogrodzie La Mamounia („ważne wspomnienie, które przypomniało mi o naszych marokańskich korzeniach”, zauważa). Albo weź Gstaad, gdzie zbierał się z przyjaciółmi przy kominku, podczas gdy przez otwarte okna wpadało zimne powietrze i ostry zapach sosen. A co ze świecą inspirowaną Księżycem, ze wszystkich miejsc? Świeca oparta jest na Księżycowy Raj Sarah Cruddas, jedna z najbardziej nieoczekiwanych książek z serii Travel, która skupia się nie tylko na eksploracji lądowań na Księżycu, ale także na modzie, sztuce i kinie inspirowanych jedynym naturalnym satelitą Ziemi. To także jeden z ulubionych tematów Assouline. „Księżyc jest dla mnie bardzo interesujący, ponieważ interpretacja jest bardzo subiektywna” — mówi. „Postrzegam to jako swobodny pomysł, który ożywa w filmach science fiction, które oglądałem bez przerwy jako dziecko”.

Ibiza Bohemia - Travel From Home Świeca
Świeca Assouline Ibiza Bohemia – Travel From Home

Ibiza Czechy: Promienna mieszanka cytryny, bergamotki, zielonego jabłka i paczuli wita Cię jak wschód słońca na Ibizie.

Świeca Marrakech Flair - Travel From Home
Świeca Assouline Marrakech Flair – Travel From Home

Smak Marakeszu: Yuzu, klementynka i kwiaty pomarańczy zdobywają pustynne miasto.

Świeca Moon Paradise - Travel From Home
Świeca Assouline Moon Paradise – Travel From Home

Księżycowy Raj: Katapulta w kosmos z czarnym pieprzem, rabarbarem, drzewem kaszmirowym i słodkimi nutami bambusa.

Świeca Gstaad Glam - Travel From Home
Assouline Gstaad Glam – Świeca Travel From Home

Gstaad Glam: Przywołując ciepło zimowej ucieczki z nutami cyprysu, drzewa cedrowego i liści czarnego tytoniu.

Tulum Gypset - Travel From Home Świeca
Świeca Assouline Tulum Gypset – Travel From Home

Gips z Tulum: Ziemiste aromaty eukaliptusa, szałwii i czarnego pieprzu odtwarzają to mistyczne miejsce.

Zapachy świec są równie niezwykłe, jak ich obrazy. Stworzone przez cenionego perfumiarza Epinette, zapachy sumiennie oddają egzotyczne miejsca za jednym pociągnięciem. „Jerome naprawdę rozumiał referencje naszej rodziny i był w stanie przełożyć nasze myśli na fantastyczne zapachy, z których jesteśmy bardzo dumni” — mówi Assouline. „Proces polegał na zamknięciu oczu i opisaniu tego, co widzieliśmy, niosąc nutę i atmosferę każdego miejsca docelowego”. Partnerstwo między wydawnictwem a nosem narodziło się organicznie, dzięki powiązaniom społecznym w Nowym Jorku. „Kliknęliśmy i dostosowaliśmy się do naszej wizji świec” — zauważa Assouline. Epinette zgadza się z tym stwierdzeniem: „Inspiracja była niemal natychmiastowa” — mówi. „Zanurzyłem się w książkach podróżniczych, w których przewracanie każdej strony niemal dosłownie przenosiło mnie do marzeń o odległych miejscach i nie tylko. Dzięki tak bogatym i żywym wskazówkom tworzenie odpowiednich zapachów przyszło naturalnie”.

Dla Epinette współpraca była nieodłączna. „Zarówno książki, jak i zapachy mają niesamowitą zdolność wywoływania zamiłowania do wędrówki i natychmiastowego zaangażowania – dlatego było to całkiem naturalne i organiczne tłumaczenie” — mówi. „Naprawdę chcieliśmy wykorzystać ideę kreatywności, kontekstu i wykwintnego stylu, które pojawiają się w każdej publikacji i wyrazić to poprzez zapach przy użyciu najwyższej jakości, przemyślanych składników i innowacyjnych formuł”.

Warto przeczytać!  Obalona fantazja Renault o wodorze - CleanTechnica

Jak uchwycić ducha, radość życia, lokalizacji w obiekt o wadze 11 uncji? Epinette wykorzystała inspirowaną podróżami linię jako okazję do stworzenia zapachów, które mogą przenosić, zaproszenie do podróży (natychmiastowej ze światłem knota). „Oznaczało to użycie określonych składników, które były związane z każdym z miejsc docelowych pod względem pochodzenia, ale także przywoływały ich autentycznego ducha i energię” – zauważa nos. Dla miejsca, które nie ma (znanego) zapachu, okazało się to okazją do eksploracji zapachów. „Dla czegoś takiego jak księżyc wymagało to odrobiny wyobraźni i fantazji, więc starałem się przekazać moją wizję, tworząc niepowtarzalne akordy, takie jak księżycowy piasek, tak według mnie powinien pachnieć księżyc – pięknie, zachęcająco, ale zawsze trochę tajemniczy – dodaje.

Co dalej z nowym przedsięwzięciem Assouline w domu? „Widząc, jak Assouline rozwija się w bardziej luksusową markę lifestylową, chcieliśmy dodać przedmioty do naszej marki” — dodaje szef operacji, marki i strategii. „Zajęło lata badań i rozwoju, aby stworzyć produkt, który odpowiadałby poziomowi jakości naszych książek. Coraz bardziej ewoluujemy w kierunku przestrzeni wnętrz, ponieważ obecnie oferujemy przedmioty innych marek, które uzupełniają współczesną bibliotekę. Nasze świece to pierwszy krok do ekspansji marki.”

The Assouline Travel z domowej kolekcji świec jest już dostępny w sprzedaży detalicznej po 80 USD za sztukę.

Bazar harfaraLogo firmy Harpers Bazar

Redaktor niezależny

Kristin Limoges jest niezależną redaktorką zajmującą się wszystkim, co dotyczy urody, dobrego samopoczucia i podróży. Wcześniej była redaktorką ds. zdrowia w Domino Magazine. Kristin zwykle masuje jednocześnie twarz, włosy i ciało, wymyślając sprytne majsterkowanie dla swojego małego mieszkania w Chinatown.




Źródło