Marketing

Wygląd rynku terminali w Reading

  • 3 listopada, 2023
  • 4 min read
Wygląd rynku terminali w Reading


Zdjęcie: Evie Touring | Trójkąt

Założona w 1893 roku firma Reading Terminal Market skupia ponad 500 sprzedawców, którzy oferują klientom szeroką gamę unikalnych produktów spożywczych.

Według Annie Allman, dyrektor generalnej i dyrektor generalnej Reading Terminal Market, klientela rynku składa się z „około 2/3 lokalnych i regionalnych, a może 1/3 konwencji i turystów”.

Sprzedawcy na rynku to mieszanka wieloetnicznych i lokalnych właścicieli małych firm.

„Dla wielu z nich jest to szansa pokoleniowa. Mamy sprzedawców, którzy rozpoczęli działalność na rynku w tym samym czasie co rynek” – mówi Allman.

Niektórzy przybyli z innych krajów: „Komal z Bliskiego Wschodu, to syryjska rodzina, która robi całe bliskowschodnie jedzenie” i „Olympia’s Gyro, które jest głównie greckie i [like Komal’s] drugiego pokolenia” – mówi Layla El-Tannir, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Reading Terminal Market.

Inni postanowili wykorzystać rynek jako okazję do rozwoju swojej restauracji.

Według El-Tannira do niektórych działających od dawna firm należą „Sweet T’s Bakery, uważana za jeden z pierwszych na rynku sklepów należących do osób czarnoskórych” oraz „Bassets Ice Cream [who was] pierwotny kupiec z tego targu i od sześciu pokoleń nadal są własnością tej samej rodziny.

Warto przeczytać!  Czy influencerzy będą mniej wpływowi dzięki deklaracjom #Ad?

Tylko najlepsi i najbardziej przemili handlowcy mogą uzyskać leasing na rynku, ponieważ jego uzyskanie jest długotrwałym procesem.

Według Allmana: „Istnieje 3–4-stronicowa aplikacja internetowa, w której należy opisać swoją firmę lub wizję firmy i powiedzieć nam trochę o sobie, swojej wiedzy specjalistycznej, jakiego rozmiaru szukasz i jakiego sprzętu potrzebujesz. będzie potrzebne, a następnie Layla i ja będziemy współpracować z potencjalnym sprzedawcą, aby to wypłukać i przedstawić komisji ds. leasingu [for approval].”

Oprócz wszystkich sprzedawców na rynku kilku dostawców promuje dostępność żywności.

„Sercem rynku są dostawcy i to właśnie tutaj większość osób odwiedzających to miejsce po raz pierwszy nie widzi wartości posiadania tych dostawców na rynku, ale jesteśmy jednym z największych miejsc dla klientów z EBT w stanie w Pensylwanii, dlatego posiadanie rzeźników, producentów i nabiału w tej jakości i ilości jest niezwykle ważne” – mówi El-Tamir.

Za całą tą dobrą wolą stoi zaangażowanie pracowników rynku w przestrzeganie jego podstawowych wartości.

„Nastawiamy się na małą firmę, nie na franczyzę, a naprawdę na relację właściciel-operator, w ramach której klient może nawiązać kontakt ze sklepikarzem lub właścicielem i jego personelem” – mówi Allman.

Warto przeczytać!  Fairmont zmienia strategię luksusowej marki hotelowej na nową erę

Pomimo tego, że jest to jedno z najstarszych miejsc w Filadelfii, rynek jest na bieżąco z nowoczesnymi praktykami.

„Nie tak wiele lat temu wiele firm nadal opierało się na gotówce, dlatego naprawdę oparliśmy się o Mercato, platformę internetową, której używamy do zamawiania i dostawy artykułów spożywczych. Jesteśmy bardzo aktywni w mediach społecznościowych jako jeden z naszych głównych kanałów marketingowych” – dodał Allman. „Mamy kilka całkiem nowoczesnych liczników do zarządzania ruchem w sklepach, dzięki czemu możemy lepiej poznać wzorce ruchu i mieć pewność, że aktywnie liczymy ruch pieszy”.

Nawet w czasie pandemii rynek nadal oferował opcje żywnościowe pomimo braku ruchu pieszego.

Według Allmana: „Na początku sytuacja dla sprzedawców gotowej żywności była dość druzgocąca, natomiast dostawcy na poziomie biznesowym radzili sobie całkiem nieźle, ponieważ pozwolono nam pozostać otwarci, wyznaczono nas do kluczowej działalności i w dziwny sposób prawie nawiązaliśmy więzi emocjonalne z mieszkańcami Filadelfii, ponieważ byliśmy tu, w Filadelfii, w najgorszym okresie. Było to bardzo trudne dla kupców, ale udało nam się z tego wyjść”.

To, co czyni ją wyjątkową, to fakt, że „jest to naprawdę różnorodna, autentyczna przestrzeń publiczna, do której naprawdę każdy czuje się, jakby tu przyszedł i przynależał, a zostało już tak niewiele takich środowisk, co naprawdę czyni ją wyjątkową” – mówi Allman.

Warto przeczytać!  Connected TV (CTV): 5-etapowy przewodnik sprzedawcy aplikacji


Źródło