Podróże

Wyprzedane Travel Market Place East otwiera się w Toronto

  • 23 czerwca, 2023
  • 5 min read
Wyprzedane Travel Market Place East otwiera się w Toronto


Ponad 400 kanadyjskich doradców ds. podróży przybyło z okolic Toronto oraz z tak odległych miejsc jak Nowa Fundlandia, Nowy Brunszwik i Nowa Szkocja, aby wziąć udział w największej w historii konferencji Travel Market Place East 2023.

„Jedną z rzeczy, która naprawdę sprawia, że ​​Travel Market Place jest wyjątkowy, jest to, że koncentruje się wyłącznie na edukacji” — powiedziała moderatorka Geraldine Ree, przedsiębiorca i autorka. „Naszym jedynym celem jest pomoc doradcom w uzyskaniu tej chwili prawdy”.

Max i Viktoriia Shkurupii oraz Cathy Scott
Cathy Scott, właścicielka Departures Travel, z Maxem i Viktorią Shkurupii


Konferencja rozpoczęła się zeszłego wieczoru programem Ambassador, spotkaniem 60 doradców ds. podróży na trzy godziny spotkań w małych grupach z dostawcami. Pierwszy poranek dwudniowej konferencji rozpoczął się inspirującą pogawędką przy kominku z Cathy Scott, właścicielką Departures Travel, oraz Maxem i Viktorią Shkurupii, parą zmuszoną do ucieczki z Ukrainą wraz z dziećmi. Zarówno Max, jak i Viktoriia pracowali jako doradcy ds. podróży w Kijowie, a teraz odbudowują swoje życie w Victorii w Kanadzie jako doradcy ds. podróży w Departures Travel.

„To naprawdę dla nas wioska” — powiedział redaktor naczelny TMR, Daniel McCarthy, przedstawiając tę ​​trójkę publiczności.

(Możesz przeczytać więcej o ich historii w The Harrowing Story of Jak dwóch ukraińskich doradców ds. podróży uciekło do Kanady i odbudowało swoje życie)

Wciągające wakacje cieszące się dużym zainteresowaniem
Podczas panelu złożonego z gospodarzy podróży i kierowników konsorcjów paneliści zgodzili się, że kanadyjscy podróżnicy szukają obecnie bardziej znaczących podróży.

Warto przeczytać!  Eksperci Oregon Camper Van dzielą się wskazówkami dla kupujących po raz pierwszy

„Immersyjność to chyba najlepsze słowo” — powiedziała Jane Clementino, wiceprezes i dyrektor generalny TRAVELSAVERS w Kanadzie. „Chcą zobaczyć więcej kultury, chcą doświadczyć rzeczy, w niektórych przypadkach poza utartymi ścieżkami. Jest to więc zarówno eksploracja, jak i dostosowywanie, a nie tylko z półki”.

„Ludzie pakują ze sobą swoją pasję. Chcą doświadczać rzeczy, które ich pasjonują” — powtórzył Lee Zanello, dyrektor ds. relacji z członkami w Ensemble Travel. „Widzimy trendy w rejsach ekspedycyjnych, wycieczkach kulinarnych i tego typu rzeczach”.

Una O’Leary, dyrektor generalny Virtuoso Travel w Kanadzie, zgodził się. Według ankiety przeprowadzonej przez Virtuoso, „41% Kanadyjczyków stwierdziło, że szuka przygody. Sieć Virtuoso odnotowuje również „ogromny wzrost” popytu na podróże prywatnym odrzutowcem.

Najlepszą częścią wszystkich tych trendów jest to, jak powiedział O’Leary, że „Ostatecznie potrzebują doradców ds. podróży. To wszystko, co mogli wcześniej zarezerwować lub nie… Potrzebują doradców ds. podróży te ciekawe, różne wycieczki.

rynek podróży na wschód

Wskazówki dla zapracowanych doradców
W czasach, gdy doradcy nigdy nie byli tak zajęci, paneliści oferowali porady, które pomogą im stać się bardziej wydajnymi i jak najlepiej wykorzystać czas, który mają.

„Najważniejsze jest skupienie się na niszy” — powiedział Mike Foster, prezes Nexion Travel Group Canada. „Zawęź swoją koncentrację. Będziesz bardziej wydajny, będziesz wiedział to lepiej i prawdopodobnie zwiększysz sprzedaż, ponieważ masz większą wiedzę”.

Warto przeczytać!  Arabia Saudyjska szuka miejsca na mapie turystycznej z ambitnym naciskiem na zagranicznych gości

Innym sposobem maksymalnego wykorzystania czasu jest upewnienie się, że pracujesz tylko nad biznesem, który jest dla Ciebie najlepszy.

„Myślę, że ważne jest, aby zakwalifikować swojego klienta. Upewnij się, że jest to właściwy klient dla Ciebie” – powiedział O’Leary. „Chodzi o zwrot z inwestycji. Ile chcesz zainwestować w klienta? Zwalnianie ludzi jest w porządku. Można odmówić”.

Anthony Mormina, starszy dyrektor ds. sprzedaży i operacji w Transat Distribution Canada Inc., powtórzył O’Leary’ego. „Jeśli nie możesz obsłużyć klienta, w porządku. Istnieją inne alternatywy”.

Dodatkowo pomocne może być ustalenie pewnych oczekiwań. Na przykład Clementino powiedział, że ustalenie harmonogramu dostarczania wyceny może pomóc powstrzymać klientów przed dzwonieniem lub wysyłaniem e-maili z prośbą o zameldowanie dzień po dniu.

Rozmowa o opłatach
Pytanie publiczności zwróciło uwagę panelu na gorący temat pobierania opłat za usługi.

Podczas gdy doradca, który zadał pytanie, stwierdził, że słyszy od nowych doradców, że nie czują się komfortowo pobierając opłatę, ponieważ nie mają jeszcze wystarczającego doświadczenia, większość członków panelu zgodziła się, że to starzy wyjadacze często są najbardziej przerażający.

„Starzy wyjadacze to ci, których najtrudniej przekonać do pobierania opłat za usługi, ale nowi uczestnicy w branży faktycznie pobierają opłatę bardziej niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedział Foster. Rozumieją, dodał, że prowizje są tym, co doradcy otrzymują za obsługę swoich dostawców. Opłaty są tym, co zarabiają za obsługę swoich klientów.

Warto przeczytać!  SunLive – BOP na liście 10 najlepszych kierunków podróży na świecie

„Spośród ludzi, których widzieliśmy, którzy weszli do branży, a którzy są nowi w branży, sposób myślenia jest bardzo różny” – powiedział O’Leary. „Przychodzą świeżo i nowi i patrzą na to jak na biznes.„ Jak zarabiać pieniądze? I myślę, że ludziom, którzy przychodzą nowi, łatwiej jest pobierać tę opłatę, ponieważ są tuż za bramą”.

Jeśli chodzi o zanurzenie się w pobieraniu opłat, Foster powiedział, że doradcy powinni zacząć od dowolnej kwoty, która wydaje się wygodna.

„Zacznij pobierać opłatę bez względu na to, jak mała, po prostu przyzwyczaj się do pobierania opłaty, a Twoi klienci muszą wiedzieć, że pobierasz opłatę” – powiedział. „Dobrą rzeczą jest to, że klienci zaczynają zdawać sobie sprawę, że profesjonaliści z branży turystycznej pobierają opłaty i teraz na początku rozmowy pytają agentów:„ ile bierzesz?

Zanell zgodził się. „Zmieniający się zakres klientów polega na tym, że oczekują opłaty. Miej na tym pewność”.

– Jesteś także akredytowanym profesjonalistą – dodała Mormina. „To ma wartość”.

O’Leary zalecił doradcom stworzenie scenariusza i przećwiczenie go. Równie ważne jest: „Wiedz, że na początku będzie to bardzo niewygodne, ale musisz przez to przejść”.


Źródło