Marketing

Wywiad MarTech z Amolem Waishampayanem, dyrektorem ds. produktu w firmie FullThrottle – MarTech Series

  • 2 marca, 2023
  • 5 min read
Wywiad MarTech z Amolem Waishampayanem, dyrektorem ds. produktu w firmie FullThrottle – MarTech Series


Amol Waishampayan, dyrektor ds. produktów w firmie FullThrottle czaty na temat korzystania ze spostrzeżeń z podróży klienta do kierowania ogólnym doświadczeniem marketingowym i reklamowym w tym nadrabianiu zaległości:

__________

Witamy na czacie MarTech Series, Amol, opowiedz nam o sobie i swojej roli w FullThrottle?

Jestem dyrektorem ds. produktów w firmie FullThrottle i od początku istnienia firmy odpowiadam za kierowanie technologią, strategię platformy, plan działania produktu, analizę danych i inżynierię. Jako wieloletni przedsiębiorca, moje wcześniejsze doświadczenia obejmują pomyślne wyjście z mojego pierwszego start-upu i ponad dekadę w agencji reklamowej i po stronie klienta globalnych marek.

Kieruje mną nieustanne dążenie do AdTech opartej na danych własnych i lubię mówić o tym na imprezach branżowych. Jestem również entuzjastą blockchain, skupionym na rozszerzającej się przestrzeni web3 i orędownikiem swobody budowania metodologii wytwarzania oprogramowania. Mam tytuł Bachelor of Science in Business & Technology uzyskany na Stevens Institute of Technology.

Jeśli chodzi o optymalizację praktyk w zakresie danych własnych dla dzisiejszych marketerów/reklamodawców: jakie są wskazówki, którymi możesz się podzielić, a także najważniejsze wskazówki ostrzegawcze?

Dużo rozmawiamy o otoczonych murem ogrodach – ograniczeniach, w których jesteśmy trzymani, gdy polegamy na kimś innym, kto wykona całą pracę – i wyłamywaniu się z tych murów w imię prawdziwej niezależności danych.

  • Najważniejszą najlepszą praktyką jest POSIADANIE – i ZNANIE – swoich odbiorców.
  • Nie polegaj na polach wyboru na Facebooku, Google lub DSP, gdzie nie masz pojęcia, kto stoi za odbiorcami ani co robią – ani nawet skąd pochodzą dane.
Warto przeczytać!  Zdobywanie zaufania Twojej pierwszej oferty nieruchomości — RISMedia

Kolejna dobra praktyka – zadbaj o swoje dane.

  • Upewnij się, że istnieje proces ciągłego pozyskiwania NOWYCH danych własnych.
  • Ciężka rzecz to upewnienie się, że masz źródło, z którego możesz generować nowe dane — i zatrzymanie wszelkich własnych danych, które już masz w swoim stosie aktualny.

Zgłoś moc

  • Utwórz bibliotekę raportów, która ilustruje, jak cenne są te dane – czy oznacza to powiązanie ich z transakcją , opowiadanie historii podróży klienta itp.
  • Nasza nowa opatentowana technologia umożliwia markom robienie tego – to nasz etos – i jest jednym z powodów, dla których stworzyliśmy tę technologię.

Odzyskując kontrolę nad swoimi danymi — możesz prosperować poza otoczonymi murami ogrodami i uzyskać prawdziwą niezależność danych, a pomyślne wyniki dowodzą, że wszystko jest tego warte.

Marketing Technology News: MarTech Wywiad z Leslie Marshall, Chief Marketing Officer w Mesmerise

W jaki sposób marketerzy i reklamodawcy mogą wykorzystać własne modele gromadzenia danych, aby w kreatywny sposób poprawić wrażenia użytkowników?

Większa ilość danych daje możliwość lepszego zrozumienia potencjalnego klienta.

Widzimy dzięki technologii i produktom FullThrottle, że dają nam niezrównany wgląd w to, która część marketingu mix skutkuje wzrostem – a kiedy mówimy wzrost, mamy na myśli wygenerowane dolary.

Warto przeczytać!  „Stworzenie lobby i poprawa marketingu to dwie nierozstrzygnięte kwestie dla hiszpańskiego sektora owoców i warzyw”

Mówimy o wychodzeniu poza tradycyjne sposoby mierzenia sukcesu (CTR, liczba kliknięć itp.) i skupieniu się na tym, co napędza rzeczywistą sprzedaż, transakcje i rzeczywiste wyniki biznesowe.

Może to pomóc marketerom odejść od polegania na przestarzałych danych opartych na reklamach.

Celem tutaj jest naprawdę kompletna pętla – śledzenie podróży klienta poza wizytę w witrynie, poza kliknięcie, poza wypełnienie formularza – aż do transakcji, a następnie utrzymanie ich zaangażowania za pomocą wiadomości i reklam – w oparciu o to, co nauczyli się – aby upewnić się, że nadal kupują i pozostają lojalni (w czasach, gdy lojalność kupujących jest rzadkością).

Poza tym – możemy wykorzystać te nowe spostrzeżenia na temat podróży klienta, aby udoskonalić przekaz w celu uzyskania większej dokładności, ostatecznie nawiązując bezpośrednią relację z konsumentem, opartą całkowicie na danych, wyuczonych zachowaniach i zweryfikowanych sygnałach, rozmawiając z ich pragnieniami i potrzebami, bez konieczności ich mówienia.

Jak widzisz przyszłość własnych danych?

Marki, które opierają się na własnych danych, mają przewagę.

Niezależność danych ma kluczowe znaczenie dla przetrwania marek, wydawców i ich partnerów agencyjnych. Pozwalamy wszystkim tym stronom identyfikować, wprowadzać na rynek i mierzyć pierwsze dane za pośrednictwem zarządzanych rozwiązań lub za pośrednictwem naszej platformy API. W miarę upływu czasu i zaniku tradycyjnego retargetingu opartego na plikach cookie marki muszą przygotować grunt pod własne dane i odbiorców. Nawiąż te kontakty i nawiąż partnerstwa, aby zapewnić sobie ochronę, gdy nadejdzie czas!

Warto przeczytać!  Giełda dzisiaj: Wall Street dryfuje na początku tygodnia skróconego w okresie świątecznym

W FullThrottle byliśmy pionierami w budowaniu widowni i aktywizacji przyszłości – i nadal będziemy naciskać na branżę AdTech, aby korzystała z najnowocześniejszych rozwiązań. Nasza opatentowana technologia jest głównym źródłem przekształcania, tworzenia i udostępniania własnych danych w świecie AdTech, który będzie stawał się coraz bardziej wyschnięty.

Jakie najważniejsze prognozy masz dla segmentów marketingu cyfrowego i reklamy cyfrowej w 2023 roku?

Marki, które dążą do niezależności danych i bezpośrednich relacji z klientami, stworzą dla siebie stabilniejszy grunt, ponieważ dane stron trzecich staną się mniej dostępne.

Przepisy dotyczące prywatności zmienią sposób, w jaki firmy pozyskują dane konsumentów, a opcje rezygnacji wzrosną.

Firmy, które polegają na danych stron trzecich, będą miały trudności, stwarzając potrzebę przejścia firm na model danych własnych.

Agencje AdTech będą musiały wykazać się większą kreatywnością, jak najlepiej kierować relacjami z konsumentami, aby zapewnić uczciwą wymianę wartości dla obu stron.

Wiadomości z technologii marketingowych: 6 sposobów na podniesienie poziomu zarządzania treścią i doświadczeniami w handlu elektronicznym w celu optymalizacji Twojej cyfrowej obecności


Źródło