Technologia

Xiaomi ogłasza bezpłatną aktualizację Xiaomi 12 Pro dla Mi 11 Ultra, po skargach użytkowników

  • 9 czerwca, 2023
  • 3 min read
Xiaomi ogłasza bezpłatną aktualizację Xiaomi 12 Pro dla Mi 11 Ultra, po skargach użytkowników


Firma przedłuża również gwarancję Redmi Note 10 Pro, Redmi Note 10 Pro Max i Poco X3 Pro, aby pokryć problemy.

Wyprzedaż Mi 11 Ultra, Specyfikacje Mi 11 Ultra, Data sprzedaży Mi 11 Ultra, Premiera Mi 11 Ultra, Cena Mi 11 Ultra, Konkurs Mi 11 Ultra, Nowości Mi 11 Ultra, Xiaomi,Mi 11 Ultra został wprowadzony na rynek w kwietniu 2021 roku w Indiach. (Źródło zdjęcia: Shruti Dhapola/Indian Express)

Posłuchaj tego artykułu
Twoja przeglądarka nie obsługuje elementu audio.

Xiaomi ogłosiło ofertę bezpłatnej aktualizacji i przedłużenia gwarancji dla niektórych swoich urządzeń. Firma powiedziała, że ​​podejmuje ten krok, aby rozwiązać problemy, z którymi borykają się niektórzy z jej klientów.

Użytkownikom Mi 11 Ultra, którzy mają problemy z Wi-Fi w swoich telefonach, zaproponowano dwie opcje. Będą mogli albo skorzystać z bezpłatnej aktualizacji do Xiaomi 12 Pro, albo zapłacić nominalną kwotę 30 000 ₹, aby otrzymać najnowsze flagowe urządzenie firmy – Xiaomi 13 Pro. Xiaomi powiedział, że zwróci opłatę za aktualizację dla tych, którzy już ją zapłacili.

Co ciekawe, podczas gdy Xiaomi 11 Ultra był w swoim czasie prawdziwym okrętem flagowym firmy, Xiaomi 12 Pro już nim nie jest.

Rozszerzona gwarancja Redmi Note 10 Pro i Poco X3 Pro

Tymczasem Redmi Note 10 Pro, Redmi Note 10 Pro Max i Poco X3 Pro będą teraz objęte przedłużoną dwuletnią gwarancją zamiast standardowej rocznej gwarancji. Oznacza to, że klienci kupujący te urządzenia otrzymają dodatkowy rok ochrony przed wszelkimi wadami fabrycznymi lub awariami.

Warto przeczytać!  Wyprzedaż z okazji Dnia Republiki Amazonki: do 59% zniżki na przenośne urządzenia pamięci masowej

Od debiutu w 2021 roku Redmi Note 10 Pro i Pro Max napotkały wiele problemów. Najnowszym z nich jest problem z awarią aparatu, który pojawił się po aktualizacji MIUI 13, co skłoniło wielu użytkowników do narzekania na Twitterze. Xiaomi odpowiedziało, oferując bezpłatną naprawę. Wcześniej seria Redmi Note 10 również cierpiała na usterki wyświetlacza, co firma ponownie przyznała.

Podobnie użytkownicy Poco X3 Pro od jakiegoś czasu nękają awarie płyt głównych. Chociaż firma ogłosiła bezpłatny serwis i 6-miesięczną przedłużoną gwarancję, na Twitterze wciąż pojawiają się nowe doniesienia.

Klienci, którzy kwalifikują się do przedłużenia gwarancji lub oferty aktualizacji, mogą odwiedzić najbliższe centrum serwisowe, aby z nich skorzystać. Xiaomi przeprosiło również swoich klientów za niedogodności spowodowane tymi problemami i powiedziało, że dołoży wszelkich starań, aby w przyszłości dostarczać lepsze produkty i usługi.

© IE Online Media Services Pvt Ltd

Po raz pierwszy opublikowano w dniu: 09-06-2023 o 18:45 IST




Źródło