Technologia

YouthBeat należący do Sociowash zabezpiecza mandat Pizza Hut w zakresie marketingu młodzieżowego

  • 6 czerwca, 2024
  • 3 min read
YouthBeat należący do Sociowash zabezpiecza mandat Pizza Hut w zakresie marketingu młodzieżowego


YouthBeat, skrzydło SW Network zajmujące się marketingiem młodzieżowym, niedawno uzyskało mandat Pizza Hut na marketing młodzieżowy. Biuro SW Network w Delhi zajmie się kontem, które zostało zabezpieczone w drodze oferty obejmującej wiele agencji.

Jak stwierdziła firma, nowo wprowadzony na rynek lokal Pizza Hut „Melts” budzi emocje na rynku indyjskim. Zgodnie ze swoim zadaniem YouthBeat będzie odpowiedzialny za tworzenie angażujących treści dla Pizza Hut Melts i maksymalizację ich zasięgu w kampusach i poza nimi. Będą także kierować skutecznym programem ambasadorów studentów, w którym weźmie udział 500 studentów w 8 miastach, aby nawiązać kontakt z pokoleniem Z i młodą publicznością, promując gamę Melts.

Aby skierować ducha rywalizacji w swojej społeczności młodzieżowej, YouthBeat wprowadzi cotygodniowe zadania i wyzwania w ramach programu ambasadorów studentów. Zadania takie jak zwiększanie liczby prób i zwiększanie zasięgu, przy śledzeniu całego postępu na dedykowanej mikrowitrynie, będą prezentowane za pośrednictwem tablicy wyników. Najlepsi uczestnicy otrzymają szansę wygrania upragnionych nagród, w tym MacBooka, Air, iPhone’a, iPadów, Jordanów i wielu innych ekscytujących nagród, aby zapewnić duże zaangażowanie i entuzjazm wśród pokolenia Z.

Warto przeczytać!  Samsung Galaxy A23 5G: bogaty w funkcje smartfon z ulepszonymi zabezpieczeniami

Raghav Bagai, współzałożyciel Sociowash, po zdobyciu mandatu, stwierdził: „Współpraca z dużym graczem na rynku F&B, takim jak Pizza Hut, jest dla nas bardzo ekscytująca. W YouthBeat będziemy opracowywać własny program ambasadorów studenckich Pizza Hut o nazwie The Melts Squad, obejmujący ambasadorów z wielu indyjskich miast. Już teraz szukamy większej liczby możliwych narzędzi optymalizacji tego programu ambasadorskiego, wykorzystując naszą wiedzę specjalistyczną w zakresie zrozumienia preferencji i sposobu myślenia pokolenia Z, aby zwiększyć świadomość i zaangażowanie w zakresie nowej gamy produktów. Linię Melts opatrzono hasłem „Żadnych przerw. Tylko satysfakcja”. Chcemy słusznie podkreślić, jak chrupiąca, tandetna i naładowana jest ta linia, umacniając poczucie, że nic na świecie nie musi się zatrzymywać podczas objadania się. własne „Melts”.

Komentując współpracę z SW Network, Aanandita Datta, dyrektor ds. marketingu w Pizza Hut India, powiedziała: „Pokolenie Z to dla nas ważna grupa demograficzna i szukamy wielu innowacyjnych sposobów nawiązania z nimi kontaktu. Współpraca z SW Network w celu uruchomienia programu Melts Squad to znaczący krok w tym kierunku. Melts podbiło już pokolenie Z i jesteśmy podekscytowani możliwością podniesienia go na wyższy poziom dzięki temu partnerstwu”.

Warto przeczytać!  Bezprzewodowe słuchawki OnePlus Buds 3 zadebiutują 23 stycznia wraz z OnePlus 12


Źródło