Technologia

YouTube wydaje ostrzeżenie przed aplikacjami blokującymi reklamy; zachęca użytkowników do wyboru Premium – Brand Wagon News

  • 17 kwietnia, 2024
  • 2 min read
YouTube wydaje ostrzeżenie przed aplikacjami blokującymi reklamy;  zachęca użytkowników do wyboru Premium – Brand Wagon News


YouTube w aktualizacji społeczności ogłosił, że podejmie działania przeciwko aplikacjom innych firm, które korzystają z platformy przesyłania strumieniowego w celu uzyskiwania reklam w formacie wideo. Platforma dokłada wszelkich starań, aby przestrzegać swoich warunków korzystania z usług oraz przestrzegać tego, że programy blokujące reklamy negatywnie wpływają na zdolność twórców filmów do zarabiania pieniędzy na swojej pracy.

Firma wydała ostrzeżenie, mówiąc, że klienci korzystający z niej mogą doświadczyć problemów z buforowaniem lub komunikatami o błędach podczas próby oglądania filmów. Zapowiedział, że podejmie „odpowiednie działania” wobec aplikacji, które łamią warunki korzystania z usług API i umożliwiają użytkownikom oglądanie filmów bez reklam.

Akcja jest zgodna z globalną strategią ogłoszoną w listopadzie 2023 r. Ponadto ogłoszenie odzwierciedla ciągłe wysiłki YouTube mające na celu utrzymanie zrównoważonego ekosystemu dla twórców, przy jednoczesnym dostarczaniu wysokiej jakości treści odbiorcom na całym świecie.

YouTube opiera się przede wszystkim na reklamach jako główne źródło przychodów, a funkcje takie jak superczat, wspieranie kanałów i gadżety przyczyniają się do zarobków twórców. Oprócz tego subskrypcje YouTube Premium to kolejne źródło przychodów platformy.

Warto przeczytać!  Seria iPhone'ów 16 będzie wyposażona w przycisk akcji: dowiedz się, co to jest i jak można go używać

Według raportu YouTube dotyczącego egzekwowania wytycznych dla społeczności za okres od października do grudnia 2023 r., w którym w Indiach usunięto 2 254 902 filmy wideo prowadzi w globalnym usuwaniu filmów. Jednak łączna liczba usuniętych filmów wideo na całym świecie wynosi 90 12 232. Singapur jest na drugim miejscu z liczbą 1 243 871 usunięć, a trzecie są Stany Zjednoczone z liczbą 788 354 usunięć filmów.

Ponadto YouTube podkreślił, że obecność reklam na jego platformie umożliwia miliardom użytkowników na całym świecie bezpłatny dostęp do treści, podkreślając znaczenie godziwego wynagrodzenia dla twórców opartego na oglądalności. Usługa przesyłania strumieniowego zachęcała także użytkowników poszukujących doświadczenia wolnego od reklam do subskrybowania YouTube Premium, który oferuje różne korzyści, w tym odtwarzanie w tle, przeglądanie offline i dostęp do YouTube Music bez reklam.


Źródło