Biznes

YouTuber bojkotuje akcesoria do łodzi Amana Gupty ze względu na „złą jakość”, Internet reaguje na wirusowe wideo

  • 24 kwietnia, 2024
  • 3 min read
YouTuber bojkotuje akcesoria do łodzi Amana Gupty ze względu na „złą jakość”, Internet reaguje na wirusowe wideo


W wirusowym filmie widziano YouTubera bojkotującego produkty BoAt i nazwał to oszustwem polegającym na ciągłym dostarczaniu klientom produktów niskiej jakości. Czytaj.

Bombaj: Wpływowy media społecznościowe i YouTuber Vaishnavi Shukla niedawno zaatakował największą indyjską firmę zajmującą się gadżetami elektronicznymi łódź. Vaishnavi podzieliła się swoim doświadczeniem w używaniu akcesoriów audio przez ponad dwa lata i stanęła przed podobnym problemem, wykraczającym poza zakup innego produktu. Zatrzasnęła się Amana Gupty boAt i nazwał ich akcesoria oszustwem „i są zbudowane ze złej jakości”. Przewiń w dół, aby znaleźć więcej informacji

Reklama




Reklama

YouTuber nazywa produkty BoAt Audio „oszustwem”. Oto dlaczego

Przenosząc to na Instagram, Vaishnavi podpisała swój post: Bojkotuj produkty łodziowe, dopóki nie zaczną potwierdzać naszych recenzji i nie obiecają wprowadzenia zmian w tym zakresie! (sic!)”

W wirusowym filmie twierdzi, że ta firma audio to totalne oszustwo i dzieli się swoim punktem widzenia ze swoimi odbiorcami. Mówiąc o produktach, Vaishnavi stwierdziła, że ​​„produkty dostarczane przez tę firmę są kiepskiej jakości”, w tym bezprzewodowe słuchawki douszne, głośniki i smartwatche, które zamówiła w firmie. Na filmie pokazuje stan produktów i opowiada o zasadach obowiązujących w okresie, gdy produkty były jeszcze na gwarancji.

Warto przeczytać!  Czy będzie nowy dodatek węglowy w 2023? Komu należy się dodatek węglowy?

Przeczytaj także

Więcej wiadomości o rozrywce

Spójrz na klip:

Udostępniając film na Instagramie, klip ma już ponad 20 000 polubień i ponad 3 miliony wyświetleń na Instagramie. Wkrótce gigant audio odpowiada na wirusowe wideo i pisze: Cześć Vaishnavi, pragniemy naprawić wszystko i zapewnić Ci niesamowite wrażenia boAthead, na które zasługujesz. Poprosiliśmy o Twoje dane kontaktowe poprzez DM. Prosimy o udostępnienie tego samego, abyśmy mogli zamknąć tę sprawę w pierwszej kolejności. Naprawdę doceniamy Wasze wsparcie i mamy nadzieję, że pozostaniecie szczęśliwymi boAtheadami przez wiele lat! (sic!).”

Internauci reagują na wirusowe wideo

Gdy film obiegł kilka rund w mediach społecznościowych, internauci podzielili się swoimi doświadczeniami z korzystania z ich produktów. Użytkownik Instagrama skomentował: „Dokładnie ten sam problem, z którym miałem do czynienia w przypadku inteligentnego zegarka Boat. Wysłałem je do wymiany gwarancyjnej. Co więcej, nie mają nawet opcji uszkodzenia w celu zarejestrowania reklamacji. Otrzymałem produkt z powrotem i powiedzieli, że nie jest objęty gwarancją (sic!). Drugi użytkownik napisał: I reklamuje BOAT, twierdząc, że jest lepszy od Apple (sic!).” Trzeci użytkownik skomentował: To bardzo stara taktyka! Nigdy nie zapewniają właściwej ochrony gwarancyjnej! Próbują też cię oszukać lub sprawić, by wyglądało na to, że to był twój błąd! Jednak jakość jest do niczego, a jakość dźwięku nie jest na miejscu ani nie jest warta swojej ceny! (sic!).” Inny klient napisał: Używam Boat od roku. Miałem problem z zegarkiem Storm Call 2, ale wymienili go w ramach gwarancji. Zadowolony klient! (sic!).”

Warto przeczytać!  Podatek od przerzuconych dochodów. Dane za 2022 rok. Komentuje Małgorzata Samborska

Co sądzisz o tym wirusowym filmie? Jak myślicie, czy Aman Gupta zareaguje na klip? Obserwuj to miejsce, aby uzyskać więcej aktualizacji!



Data publikacji: 24 kwietnia 2024 r., 16:02 czasu wschodniego



Data aktualizacji: 24 kwietnia 2024 r., 16:02 czasu wschodniego


Źródło