Marketing

Z rocznego raportu marketingowego firmy Nielsen wynika, że ​​marketerzy są całkowicie zainteresowani transmisją strumieniową, pomimo pytań dotyczących jej skuteczności jako platformy reklamowej

  • 26 kwietnia, 2023
  • 5 min read
Z rocznego raportu marketingowego firmy Nielsen wynika, że ​​marketerzy są całkowicie zainteresowani transmisją strumieniową, pomimo pytań dotyczących jej skuteczności jako platformy reklamowej


Marketerzy zmagają się ze skutecznym pomiarem cross-mediów, wyzwaniami budżetowymi i zaufaniem do pomiaru ROI w związku z rozwojem nowych kanałów cyfrowych, zgodnie z nową globalną ankietą Nielsena

NOWY JORK, 26 kwietnia 2023 r /PRNewswire/ — Nielsen, światowy lider w dziedzinie pomiaru, danych i analiz oglądalności, opublikował Roczny raport marketingowy 2023które ujawniło, że 84% marketerów uwzględnia platformy streamingowe w swoich planach medialnych, aby dotrzeć do swoich odbiorców, jednak tylko 49% respondentów ankiety uważa OTT i CTV za skuteczne kanały reklamowe.

Nielsen (PRNewsfoto/Nielsen)

Nielsen (PRNewsfoto/Nielsen)

Piąty raport roczny, w którym przebadano prawie 2000 globalnych marketerów grudzień 2022 rstwierdzili, że reklamodawcom i agencjom brakuje pełnych i porównywalnych danych, co utrudnia im pełne zrozumienie rosnącego zainteresowania odbiorców treściami na żądanie, które lepiej odpowiadają ich osobistym preferencjom, dostarczanymi przez platformy cyfrowe. Tylko 53% marketerów jest przekonanych o pomiarach na całej ścieżce, a 69% zgadza się, że media cyfrowe i fragmentacja odbiorców w obliczu rosnącej popularności transmisji strumieniowych stanowią poważne wyzwanie w dotarciu do docelowych odbiorców, co wskazuje na rosnącą potrzebę dokładnych, porównywalnych i reprezentatywnych multimediów pomiary na różnych urządzeniach i platformach.

Warto przeczytać!  Marketing wpływowy B2B: nowa, błyszcząca strategia wzrostu

W rocznym raporcie marketingowym z 2023 r. przeprowadzono ankietę wśród marketerów na temat implikacji recesji gospodarczej, planowanych wydatków na media, danych o odbiorcach, miksu medialnego, w tym streamingu, wyzwań związanych z pomiarami cross-media i technologii pomiarowych. Kluczowe ustalenia obejmują:

  1. Zaufanie do holistycznego pomiaru ROI jest niskie: Na całym świecie 71% marketerów twierdzi, że porównywalność w pomiarach cross-media jest ważna. Jednak pomiar ROI w różnych mediach pozostaje dla wielu nieuchwytny, a pomiar reklam CTV stanowi poważne wyzwanie.

  2. Planowane inwestycje w kanały wykraczają poza postrzeganą skuteczność: Biorąc pod uwagę niskie zaufanie do pomiaru ROI na poziomie kanału i całej ścieżki, marketerzy zgłaszają jedynie niewielkie stopnie skuteczności we wszystkich kanałach, przy czym postrzegana skuteczność jest najniższa w przypadku podcastów, CTV, strumieniowego przesyłania dźwięku i reklam natywnych. Jednak te cztery kanały należą również do tych, w które marketerzy planują najwięcej zainwestować w nadchodzącym roku, a planowane wzrosty wahają się od 38% do 42%.

  3. Spadają inwestycje w martech: Oprócz mniejszego wykorzystania martechu w ostatnich latach, marketerzy planują wycofać się z dodatkowych inwestycji w nadchodzącym roku. Pomimo spodziewanych zwiększonych budżetów reklamowych średnio 24% globalnych marketerów planuje do pewnego stopnia ograniczyć swoje inwestycje w martech, a 12% planuje cięcia o 150% lub więcej.

  4. Dzisiejsze inwestycje mogą zaoszczędzić pieniądze w dłuższej perspektywie: W 2023 r. większość marek wydawała już za mało środków — średnio o 50% — aby osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji. Jeszcze większe ograniczenie wydatków może jeszcze bardziej obniżyć zwrot z inwestycji i negatywnie wpłynąć na najważniejsze cele marketerów na nadchodzący rok: pozyskiwanie klientów, a tuż za nimi świadomość marki.

Warto przeczytać!  Systemy nagłośnieniowe i dźwiękowe systemy ostrzegawcze Stan badań rynku, analiza rozwoju biznesu według danych z najlepszych krajów

„W złożonym świecie mediów, przy mnogości kanałów i zmieniających się zachowaniach konsumentów, porównywalność może zapewnić integralność i spójność danych i pomiarów, prowadząc do przejrzystości i prawdziwych wyników” – powiedział. Jamiego Moldafsky’ego, dyrektor ds. marketingu i komunikacji, Nielsen. „Dla marketerów oznacza to skupienie się na kliencie, testowanie nowych kanałów, uczenie się, gdzie się obracać i wykorzystywanie nowych możliwości. A mając na uwadze odbiorców, niezwykle ważne jest wykorzystanie najwyższej jakości danych wejściowych i danych, aby informować o swojej drodze naprzód. patrząc w przyszłość, prawdziwy pomiar cross-media wymaga myślenia transformacyjnego, które stawia odbiorców przed rosnącym asortymentem narzędzi i rozwiązań, które mierzą na poziomie kanału”.

To już piąty roczny raport marketingowy opracowany przez firmę Nielsen. Raport opiera się na odpowiedziach ankietowych od marketerów, którzy zarządzają budżetami marketingowymi 1 milion dolarów albo więcej; którzy pracują w różnych branżach (motoryzacja, usługi finansowe, FMCG, technologia, opieka zdrowotna, farmacja, podróże, turystyka i handel detaliczny); i którego nacisk dotyczy mediów, technologii i strategii pomiarowych. Pobierz zgłoś się tutaj.

O Nielsenie

Nielsen kształtuje światowe media i treści jako światowy lider w dziedzinie pomiaru oglądalności, danych i analiz. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań we wszystkich kanałach i platformach zapewniamy naszym klientom niezależną i praktyczną wiedzę, aby mogli łączyć się i angażować swoich odbiorców — teraz i w przyszłości. Nielsen działa na całym świecie w ponad 55 krajach. Dowiedz się więcej na www.nielsen.com i połącz się z nami w mediach społecznościowych (Świergot, Linkedin, Facebook I Instagram).

Warto przeczytać!  Rosnący rynek wyświetlaczy e-papierowych wśród gospodarek wschodzących otwiera nowe możliwości na lata 2021-2030
Cision

Cision

Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia: https://www.prnewswire.com/news-releases/nielsens-annual-marketing-report-finds-marketers-are-all-in-on-streaming-despite-questions-on-its -skuteczność-jako-platformy-reklamowej-301803822.html

ŹRÓDŁO Nielsen




Źródło