Biznes

Żabka odpowiada byłym franczyzobiorcom. Mamy wiele pięknych historii

  • 29 września, 2023
  • 16 min read
Żabka odpowiada byłym franczyzobiorcom. Mamy wiele pięknych historii


  • Przemysław Kijewski komentuje artykuły Onetu dotyczące problemów byłych franczyzobiorców
  • Dyrektor ds. operacyjnych sieci Żabka opowiada o mechanizmach pomocy dla franczyzobiorców, takich jak Rada Franczyzobiorców i badania satysfakcji
  • — Jesteśmy otwarci na dialog ze Stowarzyszeniem Franczyzobiroców i podkreślamy, że jako jedni z pierwszych podpisaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Franczyzowych — mówi Przemysław Kijewski
  • Więcej takich artykułów znajdziesz na stronie głównej Onetu

Onet: Panie dyrektorze, jak pan skomentuje negatywne głosy byłych franczyzobiorców Żabki?

Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych: Jestem żywo zainteresowany każdą konstruktywną krytyką, ale pod warunkiem oczywiście, że jest ona oparta na faktach, na merytoryce, a nie tylko na emocjach. Powiem szczerze, że odebrałem te komentarze osobiście i emocjonalne, bo jestem z siecią związany dość długo.


Źródło