Zach Bryan wypuszcza niespodziewany album „All My Homies Hate Ticketmaster”, przysięgając walczyć z wysokimi cenami biletów
![Zach Bryan wypuszcza niespodziewany album „All My Homies Hate Ticketmaster”, przysięgając walczyć z wysokimi cenami biletów](https://oen.pl/wp-content/uploads/2022/12/221227143849-zach-bryan-file-restricted-052122-770x450.jpg)
CNN
—
Zach Bryan dał nam wszystkim prezent powitalny w samą porę na Boże Narodzenie.
Wschodząca gwiazda muzyki country, wymieniona w tym roku wśród ulubionych muzyków Baracka Obamy, niespodziewanie wydała w sobotę nowy album, zbiór utworów na żywo, zatytułowany „All My Homies Hate Ticketmaster (Live at Red Rocks)”.
W poście w mediach społecznościowych zapowiadającym wydanie albumu w Wigilię Bryan napisał, że „wydaje się, że ostatnio jest ogromny problem z uczciwymi cenami biletów na koncerty na żywo”, dodając, że w przyszłym roku zagra ograniczoną liczbę głównych koncertów. który zrobił wszystko, co w jego mocy, „aby ceny były jak najniższe i aby udowodnić ludziom, że bilety nie muszą kosztować 450 dolarów, aby zobaczyć dobry i uczciwy program”.
Bryan dodał, że wierzy, że „ludzi z klasy robotniczej nadal powinno stać na bilety na przedstawienia”, kontynuując, że jest „tak zmęczony ludźmi, którzy mówią, że czegoś nie da się zrobić z tym ogromnym problemem, podczas gdy ogromny monopol siedzi tam i kradnie pieniądze. ”
Bryan nie jest jedyną gwiazdą muzyki, która ostatnio napotkała problemy związane z Ticketmaster.
W lipcu fani Bruce’a Springsteena byli rozgniewani cenami biletów na jego nadchodzącą trasę koncertową, a system „dynamicznych cen” Ticketmaster spowodował, że niektóre miejsca osiągnęły od 4000 do 5000 USD na osobę.
A na początku tego miesiąca ponad dwudziestu fanów Taylor Swift pozwało spółkę macierzystą Ticketmaster, firmę Live Nation Entertainment, Inc. w związku z niedawną chaotyczną wyprzedażą trasy koncertowej gwiazdy pop, twierdząc, że gigant sprzedaży biletów naruszył przepisy antymonopolowe.
W listopadzie Swift mówiła o klęsce z biletami, w której wiele osób nie było w stanie kupić biletów na jej nadchodzącą trasę na Ticketmaster, nawet jeśli zapłacili za elitarny status gwarantujący im wczesny dostęp do bloków biletowych.
„Jest rzeczą oczywistą, że bardzo chronię moich fanów” – napisała Swift na Instagramie. „Naprawdę trudno mi zaufać zewnętrznemu podmiotowi w zakresie tych relacji i lojalności, a dla mnie rozdzierające jest obserwowanie, jak zdarzają się błędy bez możliwości powrotu”.
„Nie zamierzam nikogo usprawiedliwiać, ponieważ wielokrotnie pytaliśmy ich, czy mogą poradzić sobie z tego rodzaju żądaniem i zapewniono nas, że mogą” – dodał piosenkarz o Ticketmaster. „To naprawdę niesamowite, że 2,4 miliona ludzi dostało bilety, ale naprawdę wkurza mnie, że wielu z nich czuje się, jakby przeszło przez kilka ataków niedźwiedzi, aby je zdobyć”.
Swift napisała również, że spróbuje „dowiedzieć się, jak tę sytuację można poprawić, idąc naprzód”.
Ticketmaster przeprosił Swift i tych, którzy nie byli w stanie zabezpieczyć biletów, przypisując problem systemowi „Zweryfikowani fani”, który ma na celu wyeliminowanie botów podczas dystrybucji kodów przedsprzedażowych do osób fizycznych.
David Goldman z CNN przyczynił się do powstania tej historii.