Zamężne lesbijskie królowe konkursu piękności powracają i występują w kampanii reklamowej Fenty „Come Smell Me” – OutKick
![Zamężne lesbijskie królowe konkursu piękności powracają i występują w kampanii reklamowej Fenty „Come Smell Me” – OutKick](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/Lesbian-beauty-pageant-winners-new-Fenty-perfume-lead-770x470.jpg)
Zawsze jest wspaniały dzień w OutKick, kiedy słyszymy od zamężnej pary lesbijek, Miss Portoryko i Miss Argentyny, które skradły nasze (moje) serca swoją niesamowitą historią miłosną jesienią, kiedy się pobrali.
Teraz dziesięciocentówka — 22-letnia Fabiola Valentín i 26-letnia Mariana Varela powracają i występują w reklamie Fenty, firmy kosmetycznej założonej przez Rihannę.
„Słodki, ale jednocześnie miękki”. @fabiolavalentinpr i @marianajvarela przekazują nam intymne szczegóły dotyczące spotkań, zakochiwania się i dzielenia wyjątkowych chwil z #FentyParfum”, zespół marketingu i mediów społecznościowych Fenty podpisał post wideo przedstawiający gołąbki.
Przejdźmy do materiału, na którym panie nie mogą oderwać od siebie ust.
W filmie gorące zamężne supermodelki lesbijki rozmawiają w swoim ojczystym języku, opowiadając historię o tym, jak się zakochali. Jedna z gorących lesbijek mówi: „Wszystko płynęło i zmieniało się w tę piękną przyjaźń. Które teraz rozwinęło się jeszcze bardziej jako żony, jako para, i to jest magiczne, znaleźć kogoś takiego w swoim życiu.
Fajna historia, drogie panie, ale nie wyszliście nawet z fazy miesiąca miodowego w związku. Wróć do nas, gdy lata zaczną się piętrzyć, a jedna z gorących żon chce po prostu się przespać w środową noc, podczas gdy druga gorąca żona ma inne zamiary.
Panie, to spowoduje dramat.
„Pięknie jest, gdy dwa ciała łączą się w miłości” – napisała Miss Portoryko Fabiola Valentín na Instagramie w ramach swoich obowiązków promocyjnych.
To prawda.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/Zamezne-lesbijskie-krolowe-konkursu-pieknosci-powracaja-i-wystepuja-w-kampanii.png)
„Podoba ci się”, jedna z gorących lesbijek pyta drugą o nowe perfumy Fenty.
„Tak”, druga gorąca lesbijka odpowiada, gdy reklama staje się czarna.
Muszę być szczery, ta reklama nigdy nie ujrzałaby światła dziennego w amerykańskiej telewizji, ponieważ nie ma szans, by dwie gorące lesbijki zbliżyły się do krajowej publiczności za pośrednictwem jakiegoś meczu WNBA. Istnieje 0,0% szans na wyświetlenie tej reklamy w lipcu lub zawsze, gdy Dubya rozgrywa swój finał.
Miałbyś okropną rewoltę lesbijek w tym kraju. Byłoby to postrzegane jako policzek dla brzydkich lesbijek, które krzyczałyby, że grube lesbijki są ignorowane i że nigdy nie widzi się mniej uprzywilejowanych lesbijek całujących się w reklamach perfum.
Ta dziwaczna pisarka Washington Post, Taylor Lorenz, publikuje 20 gorących lesbijskich przemyśleń, w których żąda od gorących lesbijek wyrzeczenia się swojej atrakcyjności. Wiecznie pobudzona felietonistka USA Today, Christine Brennan, byłaby w „Good Morning America”, krzycząc o tym, jak para gorących lesbijek z konkursów piękności cofnęła WNBA o 30 lat.
Tak, Ameryko, zasługujemy na to, by Fabiola i Mariana całowali się podczas wydarzeń sportowych, ale nie wstrzymuj oddechu na ten temat. Jak wiadomo, gdy coś ma sens, działy reklamy i marketingu odmawiają nam tego.
Bądź silny tam. Może któregoś dnia nam się poszczęści i Fabiola zaatakuje swoją żonę podczas przerwy w telewizji podczas meczu Chiefs-Bengals Sunday Night Football.
Skrzyżowane palce.
![Zdjęcia ślubne Miss Argentyny Miss Puerto Rico](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/Zamezne-lesbijskie-krolowe-konkursu-pieknosci-powracaja-i-wystepuja-w-kampanii.jpg)