Rozrywka

Zamężne lesbijskie królowe konkursu piękności powracają i występują w kampanii reklamowej Fenty „Come Smell Me” – OutKick

  • 15 lutego, 2023
  • 3 min read
Zamężne lesbijskie królowe konkursu piękności powracają i występują w kampanii reklamowej Fenty „Come Smell Me” – OutKick


Zawsze jest wspaniały dzień w OutKick, kiedy słyszymy od zamężnej pary lesbijek, Miss Portoryko i Miss Argentyny, które skradły nasze (moje) serca swoją niesamowitą historią miłosną jesienią, kiedy się pobrali.

Teraz dziesięciocentówka — 22-letnia Fabiola Valentín i 26-letnia Mariana Varela powracają i występują w reklamie Fenty, firmy kosmetycznej założonej przez Rihannę.

„Słodki, ale jednocześnie miękki”. @fabiolavalentinpr i @marianajvarela przekazują nam intymne szczegóły dotyczące spotkań, zakochiwania się i dzielenia wyjątkowych chwil z #FentyParfum”, zespół marketingu i mediów społecznościowych Fenty podpisał post wideo przedstawiający gołąbki.

Przejdźmy do materiału, na którym panie nie mogą oderwać od siebie ust.

W filmie gorące zamężne supermodelki lesbijki rozmawiają w swoim ojczystym języku, opowiadając historię o tym, jak się zakochali. Jedna z gorących lesbijek mówi: „Wszystko płynęło i zmieniało się w tę piękną przyjaźń. Które teraz rozwinęło się jeszcze bardziej jako żony, jako para, i to jest magiczne, znaleźć kogoś takiego w swoim życiu.

Fajna historia, drogie panie, ale nie wyszliście nawet z fazy miesiąca miodowego w związku. Wróć do nas, gdy lata zaczną się piętrzyć, a jedna z gorących żon chce po prostu się przespać w środową noc, podczas gdy druga gorąca żona ma inne zamiary.

Warto przeczytać!  Foo Fighters, The Cure, Queens of the Stone Age

Panie, to spowoduje dramat.

„Pięknie jest, gdy dwa ciała łączą się w miłości” – napisała Miss Portoryko Fabiola Valentín na Instagramie w ramach swoich obowiązków promocyjnych.

To prawda.

Lesbijki z konkursów piękności dobrze wdychają nowe perfumy Fenty, które promują. / Instagram

„Podoba ci się”, jedna z gorących lesbijek pyta drugą o nowe perfumy Fenty.

„Tak”, druga gorąca lesbijka odpowiada, gdy reklama staje się czarna.

Muszę być szczery, ta reklama nigdy nie ujrzałaby światła dziennego w amerykańskiej telewizji, ponieważ nie ma szans, by dwie gorące lesbijki zbliżyły się do krajowej publiczności za pośrednictwem jakiegoś meczu WNBA. Istnieje 0,0% szans na wyświetlenie tej reklamy w lipcu lub zawsze, gdy Dubya rozgrywa swój finał.

Miałbyś okropną rewoltę lesbijek w tym kraju. Byłoby to postrzegane jako policzek dla brzydkich lesbijek, które krzyczałyby, że grube lesbijki są ignorowane i że nigdy nie widzi się mniej uprzywilejowanych lesbijek całujących się w reklamach perfum.

Ta dziwaczna pisarka Washington Post, Taylor Lorenz, publikuje 20 gorących lesbijskich przemyśleń, w których żąda od gorących lesbijek wyrzeczenia się swojej atrakcyjności. Wiecznie pobudzona felietonistka USA Today, Christine Brennan, byłaby w „Good Morning America”, krzycząc o tym, jak para gorących lesbijek z konkursów piękności cofnęła WNBA o 30 lat.

Warto przeczytać!  Hollywoodzka rodzina królewska zalewa Cannes na premierę DiCaprio-Scorsese

Tak, Ameryko, zasługujemy na to, by Fabiola i Mariana całowali się podczas wydarzeń sportowych, ale nie wstrzymuj oddechu na ten temat. Jak wiadomo, gdy coś ma sens, działy reklamy i marketingu odmawiają nam tego.

Bądź silny tam. Może któregoś dnia nam się poszczęści i Fabiola zaatakuje swoją żonę podczas przerwy w telewizji podczas meczu Chiefs-Bengals Sunday Night Football.

Skrzyżowane palce.

Zdjęcia ślubne Miss Argentyny Miss Puerto Rico
Mariana Varela (z prawej) i Fabiola Valentín całują się po ślubie. / Historia na Instagramie


Źródło