Marketing

Zamierzamy więcej inwestować w media cyfrowe i tradycyjne: Amit Ghugre, Shell Lubricants

  • 23 maja, 2023
  • 4 min read
Zamierzamy więcej inwestować w media cyfrowe i tradycyjne: Amit Ghugre, Shell Lubricants


Ghugre, kierownik ds. sprzedaży i marketingu w branży motoryzacyjnej, Shell Lubricants, rozmawiał z e4m o nowych dodatkach do marketingu firmy, planach skupienia się na rynkach segmentowych i nowej kampanii marki

przez

Nilanjana Basu



Opublikowany – 23 maja 2023 08:45

|
3 minuty czytania

„Jednym z naszych głównych priorytetów jako Shell w Indiach jest budowanie świadomości i preferencji dla Shell jako marki nadrzędnej” – powiedział Amit Ghugre, kierownik ds.

Ghugre mówił także o nowej kampanii firmy „Sapne Honge Apne”, wizji koncernu naftowego dla Indii oraz o tym, jak zamierzają zwiększyć wydatki na reklamę w tym kraju, gdy firma i świat odbudowują się po wgnieceniach post-Covid.

Powiedział, że wpływ technologii cyfrowych sprawia, że ​​konsumenci są bardziej świadomi wysokiej klasy konserwacji motocykli i pojazdów, co prowadzi firmę do dodania do swojej mieszanki marketingowej budowania marki zorientowanej na konsumenta. „W naszej kombinacji strategii marketingowych, która tradycyjnie mocno inwestowała w aktywacje BTL i influencerów, w tym roku dodajemy również zestaw ćwiczeń budowania marki zorientowanych na konsumentów. Skojarzenie z filmem „Pathaan” miało być skierowane nie tylko do społeczności mechaników, ale także konsumentów. W nadchodzących dniach zobaczymy więcej inwestycji Shell Lubricants w budowanie kampanii marketingowych zorientowanych na konsumentów. Jesteśmy o krok od zrobienia tego. Myślę, że musiało to zostać poprzedzone wprowadzeniem na rynek odpowiedniego portfolio zorientowanego na klienta. Agresywnie budujemy portfolio produktów, które są bardziej zorientowane na konsumenta i powiązane z jego potrzebami.”

Warto przeczytać!  Defence Tactical Radio Market Analiza i prognoza najlepszych graczy w branży na lata 2021-2030

Firma Shell Lubricants sponsorowała niedawno dwa zespoły biorące udział w wyścigu Formuły E — Mahindra i Nissan. „We wrześniu współpracujemy z Ducati podczas imprezy Moto GP. Historycznie, od dawna współpracujemy z Ferrari w segmencie czterokołowców, chociaż w tym roku nie mają toru w Indiach. partnerstwa z najlepszymi motocyklami, samochodami i zawodami, w których aktywnie uczestniczymy iw których bierzemy udział” – powiedział.

O kampanii „Sapne Honge Apne” prowadzonej przez Shell Lubricants, Ghugre powiedział: „Oferujemy mechanikom pomoc wraz z pewnymi możliwościami brandingu, ponieważ branding powłoki dodaje wiarygodności. Kampania „Sapne Honge Apne” to koncepcja parasolowa, w której tak naprawdę mówimy mechaników, że wiemy, czego szukasz, a Shell będzie tam, aby pomóc im w osiągnięciu tych aspiracji”.

Odnosząc się do wpływu Covid i ożywienia, powiedział: „Covid nie doprowadził do przerwy, ale do znacznego ograniczenia. Nie sądzę, aby było to spowodowane innymi aspektami, takimi jak wyzwania związane z surowcami. dnia, mają one również wpływ na nasz PNL. Ponadto nowe realia post-Covid w odniesieniu do konsumpcji mediów przez konsumentów zmieniają dynamikę”.

„Ale ekscytujące w tym roku jest to, że zamierzamy znacznie zwiększyć nasze inwestycje w media cyfrowe i tradycyjne, w tej kolejności. Będzie więcej kampanii marketingowych, głównie w segmencie jednośladów, co uważamy za ważną szansę dla nas. Na pewno będziemy wykorzystywać nasze działania PR. Ale jeśli spojrzymy na naszą grupę docelową, na przykład kierowców ciężarówek, skupimy się bardziej na zaangażowaniu na poziomie lokalnym. Jeśli chodzi o jednoślady, to będzie to bardziej masowa reklama w digitalu lub offline, ponieważ celem jest dotarcie do konsumentów na masową skalę”.

Warto przeczytać!  5 sposobów, dzięki którym marketing i IT mogą lepiej ze sobą współpracować

O strategii firmy polegającej na wejściu do miast poziomu 2 i 3 Ghugre powiedział: „Historycznie koncentrowaliśmy się na metrze lub centrach miejskich. Tam jesteśmy silniejsi. W miastach poziomu drugiego lub trzeciego nie mamy tego rodzaj obecności, nawet jeśli chodzi o dystrybucję. Ale na tym będziemy się koncentrować, dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w jednoślady jako naszą główną inwestycję marketingową, ponieważ buduje to świadomość i zaangażowanie w miastach. Ta kategoria jest o wiele bardziej rozdrobniony niż segment samochodowy”.

Przeczytaj więcej wiadomości na temat (wiadomości marketingowe, najnowsze wiadomości marketingowe, marketing internetowy, marketing w Indiach, marketing cyfrowy w Indiach, marketing medialny w Indiach, wiadomości reklamowe)

Aby uzyskać więcej aktualizacji, bądź z nami w kontakcie społecznościowym
Instagrama, LinkedIna,
ŚwiergotFacebooka i Youtube’a


Tagi