Rozrywka

Zobacz więcej ciężarnej Rihanny w nowej kampanii Louis Vuitton – WWD

  • 26 czerwca, 2023
  • 3 min read
Zobacz więcej ciężarnej Rihanny w nowej kampanii Louis Vuitton – WWD


POTRZEBA SZYBKOŚCI: Louis Vuitton wypuścił pełną kampanię reklamową z udziałem Rihanny, aby ujawnić wizję Pharrella Williamsa, nowego dyrektora kreatywnego dla mężczyzn.

Marka drażniła kampanię w zeszłym tygodniu gigantycznym billboardem z boku Musée d’Orsay, tuż przed debiutanckim pokazem Williamsa na wybiegu w Paryżu, w którym Rihanna uczestniczyła ze swoim mężem muzykiem A$APem Rockym.

Vuitton opisał obrazy reklam jako artefakty „stworzone w celu zmiany percepcji, podważenia historii i ewolucji istniejącego dziedzictwa. Uosobiona przez ciężarną Rihannę – symbol ludzkiej siły i kwintesencję ikony codzienności – męska kampania odzwierciedla rekontekstualizację leżącą u podstaw podejścia Pharrella Williamsa do maison”.

Choć brzmi to górnolotnie, kampania w zasadzie przedstawia przeprojektowaną torbę Speedy Williamsa z przodu i na środku jako ciążowy brzuszek Rihanny.

Keizō Kitajima i Martine Syms

Według Vuitton, klasyczny Speedy był jedną z pierwszych toreb, które posiadała piosenkarka „Happy”. Torba podróżna została stworzona przez Gastona-Louisa Vuittona, wnuka założyciela, w 1930 roku.

Wersja Williamsa jest „poinformowana przez kosmopolityczne jądro”, które zainspirowało jego „wczesną edukację w luksusie: Canal Street na Dolnym Manhattanie w Nowym Jorku; oś kulturowa ożywiona różnorodną energią i mentalnością zgiełku, odbijająca się echem na odpowiednich ulicach wokół metropolii świata”.

Warto przeczytać!  Kate, księżna Walii, honoruje królową Elżbietę i Dianę podczas koronacji króla Karola

„Nowy Speedy wyczarowuje, poprzez niezrównaną savoir-faire maison, wizualny język przywodzący na myśl kody i stylistyczną postawę Canal Street. To codzienna ikona stworzona z myślą o każdej dziedzinie życia” – dodał Vuitton w oświadczeniu. (Przez lata Canal Street była synonimem podrabianych towarów luksusowych.)

Nowy Speedy zachował trapezoidalne linie, ale torby są teraz wykonane z miękkiej, ziarnistej skóry cielęcej. „Zmiękczona konstrukcja umożliwia zapadnięcie się dna torby i ułożenie jej w taki sposób, jak podczas codziennego noszenia i gestów” — twierdzi Vuitton. „Monogram drukowany metodą sitodruku daje rozmyty, rzemieślniczy i niemal ręcznie malowany efekt, oddany w kilku kolorach”.

Rihanna, nowy Speedy i inne produkty Vuitton Williamsa zostały sfotografowane przez Keizō Kitajima i Martine Syms w studio.

Keizō Kitajima i Martine Syms

Cynthia Lu i Matthew Henson, wieloletni współpracownicy Williamsa, zaprojektowali spoty, które pojawią się na wszystkich cyfrowych kanałach Vuitton.

Rihanna pojawia się również w krótkim filmie, taszcząc kolorowe torebki ulicami miasta o zmierzchu, a także żonglując papierowym kubkiem do kawy.

Williams dalej promował swoją wersję Speedy, posłusznie nosząc emblematyczny dodatek na wielu pokazach, w których uczestniczył podczas tygodnia mody męskiej w Paryżu, w tym Junya Watanabe, Kenzo, Dior i Loewe.

Warto przeczytać!  Prokuratura odpoczywa; Nie jest jasne, czy aktor Marvela złoży zeznania – ostateczny termin

Vuitton wprowadził płótno Speedy z monogramem w 1959 roku i stał się popularny wśród celebrytów. W 1965 roku Audrey Hepburn poprosiła dom mody o stworzenie mniejszej wersji, pasującej do jej drobnej sylwetki. Od tego czasu był interpretowany na wiele sposobów i stał się płótnem do współpracy artystycznej między innymi ze Stephenem Sprouse i Yayoi Kusama.




Źródło