Biznes

Zomato dodaje funkcję obsługi partnerów restauracji do zatrudniania i rejestracji | Wiadomości firmowe

  • 28 czerwca, 2024
  • 3 min read
Zomato dodaje funkcję obsługi partnerów restauracji do zatrudniania i rejestracji | Wiadomości firmowe


Jak podaje The Financial Express, gigant branży spożywczej Zomato uruchomił „Centrum usług restauracyjnych”, aby pomagać swoim partnerom restauracyjnym w zaspokojeniu różnych potrzeb operacyjnych. Ta nowa platforma, dostępna za pośrednictwem aplikacji dla partnerów restauracyjnych lub aplikacji restauracyjnej Zomato, zapewnia takie usługi, jak zatrudnianie, rejestracja przez indyjski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności i Standardów (FSSAI), opodatkowanie i znak towarowy.

Firma twierdzi, że w ciągu sześciomiesięcznego pilotażu wsparła ponad 3200 partnerów restauracyjnych. Jak podaje dziennik biznesowy, wśród restauracji uczestniczących w programie znajdują się Havmor, Dastaan-e-Dawat, Berry on Top, Nutri Bar i Cheelizza.

W przypadku usług wynajmu Zomato podobno nawiązał współpracę z dostawcami, takimi jak Apna, WorkIndia, Shiftz, Rozgaar i Kaam.com, a koszty usług wahają się od 299 rupii do 5250 rupii. Rejestracje FSSAI, ochrona znaków towarowych i rejestracje GST są oferowane dzięki współpracy z dostawcami takimi jak SRV Taxcon, GoAuditz i Plans4U.

Firma zamierza w przyszłości ulepszyć platformę, dodając takie usługi, jak integracja w punktach sprzedaży i audyty higieniczne.

Warto przeczytać!  Samvardhana Motherson planuje nakłady inwestycyjne o wartości 5000 crore rupii; ma przekroczyć przychody w wysokości 1 lakh crore Rs w roku finansowym 25

„Platforma centrum usług restauracyjnych to zaledwie krok w kierunku realizacji naszej wizji stworzenia kompleksowego rozwiązania dla każdego właściciela restauracji, który chce otworzyć lokal lub rozwinąć istniejący biznes” — stwierdził Rakesh Ranjan, dyrektor generalny Zomato Food Delivery.

Wprowadzenie tej usługi na rynek następuje po niedawnym wprowadzeniu przez Swiggy inicjatywy wsparcia rekrutacyjnego dla swoich partnerów restauracyjnych, co wskazuje na rosnącą konkurencję w oferowaniu usług o wartości dodanej w sektorze dostaw żywności.

Zomato rozszerza ofertę usług

Ta inicjatywa jest częścią szerszej strategii Zomato, mającej na celu dywersyfikację usług. Niedawno Zomato wprowadziło takie funkcje, jak duża flota zamówień, dostawy na ostatniej mili dla pracowników biurowych i dostawy priorytetowe w fazie pilotażowej, dodała gazeta. Ponadto Zomato uruchomiło „Zomato Everyday”, nową usługę dostawy domowych posiłków, która jest obecnie dostępna w większości części Gurugram, z planami rozszerzenia na Mumbaj i Bengaluru.

Ponadto Zomato prowadzi również negocjacje z Paytm w sprawie przejęcia jego działalności związanej z wydarzeniami i sprzedażą biletów do kina, Paytm Insider, za szacowaną kwotę 1500 crore rupii. Jeśli zostanie sfinalizowana, przejęcie to może znacznie zwiększyć obecność Zomato na rynku wydarzeń i sprzedaży biletów do kina.

Warto przeczytać!  Orlen wybuduje w Kętrzynie największą tłocznię rzepaku w Polsce. Inwestycja jest warta 850 mln zł

Zomato wprowadza codzienne śledzenie zamówień

Na początku ubiegłego tygodnia Zomato wprowadziło nową funkcję pozwalającą użytkownikom śledzić całkowitą liczbę codziennych zamówień złożonych na platformie po złożeniu zamówienia. Dyrektor generalny Deepinder Goyal ogłosił na platformie mediów społecznościowych X, że do godziny 11:00 w dniu premiery tej funkcji złożono ponad 250 000 zamówień.

W roku finansowym 2022-2023 (FY23) Zomato dostarczyło 647 milionów zamówień do 800 miast w Indiach, co daje ponad 1200 zamówień na minutę. Dostawy te dotarły do ​​około 58 milionów klientów, a łączna wartość zamówienia wyniosła 263 miliardy rupii. Zomato oferuje również użytkownikom 60-sekundowe okno na anulowanie zamówień po ich złożeniu.

Opublikowane po raz pierwszy: 28 czerwca 2024 | 12:40 IST


Źródło