Technologia

Zoom przedstawia inteligentnego towarzysza współpracy opartego na sztucznej inteligencji

  • 28 marca, 2023
  • 3 min read
Zoom przedstawia inteligentnego towarzysza współpracy opartego na sztucznej inteligencji


W najnowszym rozszerzeniu swojego portfolio produktów, a w szczególności inteligentnego towarzysza, do którego niedawno dodano funkcję analizy sprzedaży, Zoom Video Communications dodał do zestawu funkcji swojej oferty Zoom IQ, aby wspierać współpracę pracowników przy użyciu OpenAI i wzmacniać to, co nazywa federacyjnym podejściem do sztucznej inteligencji (AI) opartym na elastyczności.

Przedstawiając wprowadzenie na rynek w kontekście, firma stwierdziła, że ​​w dzisiejszym środowisku pracy pracownikom coraz trudniej jest zrównoważyć priorytety dnia roboczego między e-mailami, czatami zespołowymi, spotkaniami i zadaniami związanymi z zarządzaniem projektami. Dodaje, że zespoły szukają również sposobów na skuteczniejsze współtworzenie w czasie rzeczywistym.

„Zoom od dawna wbudowuje rozwiązania sztucznej inteligencji w nasze produkty, aby umożliwić klientom zwiększenie produktywności” — powiedział Smita Hashim, dyrektor ds. produktu Zoom. „Cieszymy się, że możemy wprowadzić o wiele więcej możliwości dzięki nowym dużym modelom językowym. Nasze unikalne podejście do sztucznej inteligencji zapewni klientom pożądaną elastyczność i pomoże znacznie poprawić współpracę i relacje z klientami”.

Federacyjne podejście Zoom do sztucznej inteligencji opiera się na wykorzystaniu własnych, zastrzeżonych modeli sztucznej inteligencji, pochodzących od wiodących firm zajmujących się sztuczną inteligencją – takich jak OpenAI – oraz wybieraniu własnych modeli przez klientów.

Warto przeczytać!  Microsoft uruchamia drugiego pilota bezpieczeństwa opartego na sztucznej inteligencji w celu zwalczania cyberprzestępczości

Dzięki tej elastyczności w zakresie włączania wielu typów modeli, Zoom powiedział, że jego celem jest zapewnienie jak największej wartości dla różnorodnych potrzeb klientów dzięki modelom, które można również dostosować, aby działały lepiej dla klienta, w oparciu o jego słownictwo i wymagania. Rezultatem integracji ma być możliwość odblokowania potencjału ludzi poprzez podsumowywanie wątków czatów, organizowanie pomysłów, redagowanie treści do czatów, e-maili i sesji na tablicy oraz tworzenie agend spotkań.

Funkcja tworzenia wiadomości e-mail Zoom IQ została zaprojektowana w celu wykorzystania mocy generatywnej sztucznej inteligencji, dzięki czemu użytkownicy mogą otrzymywać sugestie dotyczące wersji roboczych wiadomości e-mail w odpowiedzi na kontekst konwersacji z poprzednich spotkań Zoom, rozmów telefonicznych Zoom i wątków e-mail. Będzie początkowo dostępny w Zoom IQ dla sprzedaży.

Funkcja podsumowania spotkania Zoom IQ pozwoli użytkownikom generować podsumowanie, przechwytywać kolejne kroki i udostępniać je za pośrednictwem czatu zespołu, kalendarza Zoom i e-maila bez nagrywania rozmowy, co oznacza, że ​​osoby, które nie uczestniczyły, nie będą już musiały siedzieć nad długimi nagraniami.

Podczas rozszerzania IQ Zoom ogłosił również, że udoskonalił inne produkty, aby uczynić pracę zespołową bardziej znaczącą i wzmocnić relacje z klientami.

Warto przeczytać!  Szczegóły tutaj – India TV

Dawne Zoom Spots, teraz Zoom Huddles, to wirtualna przestrzeń coworkingowa z obsługą wideo, zaprojektowana w celu wspierania dyskusji ad hoc i budowania relacji, replikacji aspektu „współpracy” otwartego biura i zachęcania do swobodnych rozmów wideo.

Funkcja Intelligent Director, która wkrótce będzie dostępna w wersji beta, korzysta z wielu kamer w Zoom Room, aby określić najlepszy kąt ustawienia osób w pomieszczeniu do wyświetlenia podczas spotkania i zapewnić „najlepsze w swojej klasie” wrażenia dla zdalnej Uczestnicy.


Źródło