Marketing

„Zrównoważony rozwój prowadzi do właściwej mieszanki”

  • 17 lutego, 2023
  • 3 min read
„Zrównoważony rozwój prowadzi do właściwej mieszanki”


Dzisiejsze opakowanie jest pomyślane jako rozwiązanie różnych problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem, takich jak wpływ na środowisko, funkcjonalność użytkowania, łatwość utylizacji, zachowanie integralności i świeżość produktu.

„Kluczowym elementem, na którym Carton Pack rozwija swoje badania technologiczne, jest maksymalne ograniczenie wpływu, jaki opakowanie i jego zastosowania powinny mieć podczas cyklu życia opakowania” — zauważył Massimiliano Persico, dyrektor ds. Marketingu korporacyjnego.


Massimiliano Persico na wystawie, zajęty kilkoma klientami

Wracając z międzynarodowych targów Fruit Logistica, wyniki firmy są zdecydowanie pozytywne.

„Wydarzenie ponownie potwierdziło swoją pozycję najważniejszej wystawy w branży i wreszcie, po długim przestoju spowodowanym przez Covid, odzyskało swoją przestrzeń i znaczenie” – stwierdził Persico. „Pomimo poważnych trudności na rynku, doświadczenie było satysfakcjonujące i bardzo motywujące. Odwiedzający byli bardzo zainteresowani nowościami papierniczymi i celulozowymi, iz pewnością najbardziej dostrzeganym trendem było dążenie do zrównoważonego podejścia, również ze strony dużych detalistów”.

„Oprócz spotkań z naszymi włoskimi i europejskimi klientami mieliśmy okazję pozyskać nowe, bardzo ważne kontakty, zwłaszcza od dużych europejskich, a nawet zagranicznych detalistów” – podkreślił Persico.

Warto przeczytać!  Wywiad MarTech ze Stacy Malone, wiceprezesem Pinteresta

Kostki z pulpy: nowość
„Wśród nowości zaprezentowanych podczas targów Fruit Logistica 2023 znalazły się koszyczki z miąższu. Sprawdzone, ekologiczne rozwiązanie, które oferuje doskonałe parametry pod względem odporności na wilgoć. A dzięki formowaniu z materiału celulozowego, wraz z papierem, w całości nadają się do recyklingu. Zaprezentowaliśmy dwa modele , jeden bardziej odpowiedni do jagód i pomidorów, drugi bardziej odpowiedni do winogron” – zauważył Persico.


Kostka z pulpy na pomidory

„Zrównoważony rozwój prowadzi do właściwej mieszanki”
To jest nagłówek, który Carton Pack chciał podkreślić wyraźnymi literami na ścianach stoiska targowego Fruit Logistica, aby ukoronować obszerną ekspozycję produktów dostępnych w różnych liniach i seriach. W szczególności zdanie podsumowuje, co jest obecnym motorem rozwoju firmy i przedstawia jej strategię radzenia sobie z ważnymi zmianami na obecnym rynku.

„Ma to na celu zakomunikowanie naszym obecnym i potencjalnym klientom, że z nami mogą znaleźć odpowiedniego partnera do wspólnego studiowania najbardziej odpowiednich rozwiązań, zarówno dla ich potrzeb, jak i dla potrzeb rynku, jednocześnie znajdując z naszej strony wyjątkową dostępność, kompetencji i kreatywności” – powiedział Persico.


Stoisko Carton Pack było bardzo oblegane. Pełne trzy dni dla firmy

„Nagłówek doskonale podsumowuje szeroką gamę naszej produkcji: szeroką gamę opakowań i surowców, które są synergicznie dostosowywane do kontekstu technicznego, handlowego, wystawienniczego i transportowego”.

Warto przeczytać!  Dlaczego Cars.com odchodzi od marketingu efektywnościowego w kierunku influencerów

„Dla nas zrównoważony rozwój oznacza stosowanie inteligentnych technologii ograniczających zużycie energii i surowców, w celu ochrony środowiska na każdym etapie łańcucha produkcji i dystrybucji – wyjaśnił Persico – Wybór materiałów, takich jak papier, tektura, celuloza, Social Plastic ®, rPET i wiele innych drukowanych i niestandardowych rozwiązań foliowych gwarantuje szeroką gamę możliwych rozwiązań, które „mieszane” w zrównoważony i spójny sposób mogą zaspokoić każdy rodzaj potrzeb związanych z opakowaniami”.

Carton Pack od ponad 50 lat angażuje się w dostarczanie swoim klientom w pełni zintegrowanej usługi, wewnętrznie opracowując wszystkie rozwiązania opakowaniowe, od projektu po industrializację i produkcję. Każdy projekt rozwoju rozwiązania opakowaniowego jest kalibrowany zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wymaganymi przez rynek.

Po więcej informacji:
mktg@cartonpack.com
www.cartonpack.com


Źródło