Motoryzacja

Zrozumienie konsumentów połączonych z motoryzacją | Reklamy Amazona

  • 12 grudnia, 2022
  • 4 min read
Zrozumienie konsumentów połączonych z motoryzacją |  Reklamy Amazona


Trzy wnioski z badania konsumenckiego związanego z Amazon Ads

1. Powiązani konsumenci to młodzi dorośli posiadający siłę nabywczą

62% konsumentów podłączonych do internetu i 67% konsumentów wideo podłączonych do Amazon jest w wieku od 18 do 44 lat (w porównaniu z 58% w populacji ogólnej).1 Mają też siłę nabywczą; podczas gdy średni roczny dochód gospodarstwa domowego dla ogółu społeczeństwa wynosi 71 000 USD, konsumenci korzystający z internetu przynoszą do domu średnio 80 000 USD rocznie, a konsumenci wideo z dostępem do Internetu przynoszą do domu średnio 95 000 USD rocznie. 1

Widzowie połączonych konsumentów to także ci, którzy przeżywają ważne wydarzenia życiowe, takie jak posiadanie domu i ślub. Ci młodzi, zamożni konsumenci są na takim etapie życia, że ​​są bardziej narażeni na kamienie milowe, takie jak zakup lub leasing samochodu. Ta wiedza może pomóc reklamodawcom samochodów w udoskonalaniu ich osobowości kupujących i wdrażaniu skutecznej kampanii marketingowej.

2. Telewizja przesyłana strumieniowo jest preferowana w porównaniu z transmisją

64% ankietowanych konsumentów podłączonych do sieci, 70% konsumentów wideo podłączonych do Amazon i 57% ogółu konsumentów preferuje transmisję strumieniową telewizji zamiast transmisji. 1 Ta preferencja przekłada się również na jakość reklam przesyłanych strumieniowo; 77% klientów korzystających z usług wideo podłączonych do sieci Amazon i 72% korzystających z niej konsumentów preferuje mniejsze obciążenie reklamowe w przypadku przesyłania strumieniowego. 1 Rozumieją również wartość wymiany reklam w zamian za bezpłatne treści przesyłane strumieniowo, ponieważ większość konsumentów wideo podłączonych do Amazon stwierdziła, że ​​jest gotowa oglądać reklamy w zamian za to, że ich treści przesyłane strumieniowo pozostają bezpłatne. Dysponując tą wiedzą, reklamodawcy mogą pomóc w stworzeniu pozytywnego wrażenia marki, docierając do tych odbiorców za pośrednictwem preferowanego przez nich medium — transmisji strumieniowej.

Warto przeczytać!  Wielka Brytania oczekuje porozumienia w sprawie unijnych „reguł pochodzenia” dla pojazdów elektrycznych

3. Podłączeni konsumenci audio to bardzo zaangażowani odbiorcy

Badanie wykazało, że konsumenci audio podłączony do Amazon są wyjątkową i odpowiednią publicznością, z którą marki mogą się kontaktować. Badanie wykazało, że ta grupa odbiorców ma większe szanse na wyższe dochody, jest rodzicem i traktuje audio jako aktywność społeczną. Zgłosili również, że skłaniają się ku reklamom, zwłaszcza reklamom audio i reklamom na urządzeniach inteligentnych, jako źródło odkrywania nowych marek, produktów i usług.

Jest o 39% bardziej prawdopodobne, że zareagują na reklamę, jeśli mogą wejść w interakcję z reklamą za pomocą polecenia głosowego. Konsumenci korzystający z usług audio podłączonych do Amazon są 2 razy bardziej skłonni niż konsumenci z dostępem do internetu zwracać większą uwagę na reklamy odtwarzane przez inteligentny głośnik.1 Są też o 21% bardziej skłonni do zwracania większej uwagi na strumieniowe reklamy audio. 1 Chociaż telewizja jest ważnym medium do nawiązywania kontaktu z nabywcami samochodów, dźwięk jest również kluczową taktyką, którą reklamodawcy powinni rozważyć. Reklamy Amazon Audio i Streaming TV są razem lepsze — dodanie dźwięku do kampanii telewizyjnej Amazon Streaming może pomóc zwiększyć zasięg nawet o 17%. 2

Warto przeczytać!  Główny inżynier Hondy, Annie Boh, została wschodzącą gwiazdą wiadomości motoryzacyjnych

Jak reklamodawcy mogą dotrzeć do kupujących samochody tam, gdzie się znajdują

Łączenie się z tymi odbiorcami oznacza bycie tam, gdzie są Twoi odbiorcy. W sytuacji, gdy konsumenci korzystający codziennie z wielu urządzeń i aplikacji cyfrowych, reklamodawcy samochodów mają kilka okazji do przekazania informacji o swojej marce. Dzięki dużemu zaangażowaniu w reklamy audio i coraz częstszym wykorzystywaniu telewizji strumieniowej w poszukiwaniu wiadomości i rozrywki, możliwości marketingowe są nieograniczone. W epoce cyfrowej reklamodawcy muszą łączyć się z odbiorcami tam, gdzie się znajdują, ponieważ połączona publiczność konsumencka pozostanie tutaj.

Poznaj rozwiązania reklamowe, które mogą pomóc Twojej firmie motoryzacyjnej.

1 Connected Consumer Study, 2021, USA
2 Wewnętrzne dane Amazon, 2020, Stany Zjednoczone


Źródło