Rozrywka

Zwiastun „Jokera 2” osiąga 167 milionów wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin

  • 11 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Zwiastun „Jokera 2” osiąga 167 milionów wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin


Premiera zwiastuna filmu „Joker: Folie à Deux” nie była powodem do śmiechu dla Warner Bros. Działania marketingowe nadchodzącej kontynuacji DC, której bohaterami są Joaquin Phoenix i Lady Gaga, rozpoczęły się znakomicie – w ciągu pierwszych 24 godzin obejrzało je 167 milionów widzów. godziny. Zwiastun trafił do sieci zaraz po debiucie podczas prezentacji Warner Bros. na CinemaCon w Las Vegas.

Źródła podają Różnorodność że liczba zwiastunów i zaangażowanie społeczne kontynuacji „Jokera” przekroczyły liczbę zwiastunów pierwszego „Barbie”, który stał się Warner Bros.”. największa premiera ostatnich lat. Wydanie to było bez wątpienia wzmocnione przez ogromny zasięg Lady Gagi, który ma 150 milionów obserwujących w mediach społecznościowych. Zwiastun natychmiast stał się najpopularniejszym filmem na YouTube w dniu premiery i obecnie może pochwalić się 15,6 milionami wyświetleń, a liczba ta rośnie tylko na tej platformie, gdzie prawie dwa dni po premierze pozostaje czwartym najpopularniejszym filmem.

Zwiastun kontynuacji „Jokera” również zdominował X w ciągu pierwszych 24 godzin, zawierając 10 terminów związanych z trendami filmowymi, w tym #JokerFolieADeux, Gaga, Harley, Harley Quinn, Joaquin Phoenix, Joker, Joker 2, Joker2, Lady Gaga i Todd Phillips .

Warto przeczytać!  Horoskop na dziś: 22 stycznia 2023 | Vogue Indie

Liczba zwiastunów to świetna wiadomość dla Warner Bros. Pokonanie „Barbie” jest godne uwagi, ponieważ film ten zarobił dla studia na całym świecie 1,4 miliarda dolarów i był najbardziej dochodowym filmem ubiegłego roku. Wartość oryginalnego „Jokera” w 2019 r. przekroczyła 1 miliard dolarów; celem sequela jest jeszcze większa suma, biorąc pod uwagę początkowe zainteresowanie i dodanie do obsady supergwiazdy Lady Gagi.

Wśród zwiastunów tegorocznych namiotów studyjnych „Joker: Folie à Deux” pobił debiut „Kingdom of the Planet of the Apes” (100 milionów wyświetleń) i pobił „Inside Out 2” studia Pixar (157 milionów wyświetleń, stając się największym debiutem do filmu animowanego Disneya). Zwiastun „Jokera” znalazł się poniżej filmu Marvela „Deadpool i Wolverine”, który na początku tego roku ustanowił rekord jako największy zwiastun wszechczasów z 365 milionami wyświetleń. Jednak namiot Marvela wystartował w niedzielę Super Bowl, a liczba jego oglądalności została uwzględniona w programie telewizyjnym. Premiera zwiastuna „Joker: Folie à Deux” miała charakter wyłącznie cyfrowy.

Niewiele wiadomo o fabule „Joker: Folie à Deux” poza tym, że jest to musical z szafy grającej, którego akcja rozgrywa się wokół Arkham Asylum. Phoenix powrócił do roli tytułowej, co przyniosło mu Oscara dla najlepszego aktora pierwszoplanowego. Gaga wciela się w Harley Quinn. W obsadzie drugoplanowej znaleźli się Zazie Beetz, Brendan Gleeson, Catherine Keener, Jacob Lofland, Steve Coogan, Ken Leung i Harry Lawtey.

Warto przeczytać!  Melissa Roxburgh mówi o finale Reunion i nie chce „zagubionej” reakcji

Reżyser „Jokera” Todd Phillips także powraca w sequelu. Na CinemaCon powiedział, że nazywanie filmu musicalem nie jest do końca poprawne.

„Lubię powtarzać, że to film, w którym muzyka jest istotnym elementem” – powiedział Phillips. „Nie odbiega zbytnio od pierwszego filmu. Arthur ma w sobie muzykę. Ma w sobie łaskę.”

„Joker 2” zadebiutuje na dużym ekranie 4 października – dokładnie pięć lat po pierwszej części. Kontynuacja zostanie wyświetlona w formacie Imax 70 mm.

Plakat YouTube


Źródło