Rozrywka

„Anti-Hero” Taylor Swift na szczycie Hot 100, The Weeknd i Beyonce Top 10 – Billboard

  • 9 stycznia, 2023
  • 8 min read
„Anti-Hero” Taylor Swift na szczycie Hot 100, The Weeknd i Beyonce Top 10 – Billboard


Nie ma problemu: „Anti-Hero” Taylora Swifta wraca w tym tygodniu na pierwsze miejsce, z ósmego miejsca na liście przebojów Billboard Hot 100, przez cały siódmy tydzień na szczycie. Dzięki temu najnowszemu kadrowi na szczycie Swift wiąże swoje najdłuższe polecenie Hot 100, po raz pierwszy ustawione przez „Blank Space” w latach 2014-15.

Ponadto „I’m Good (Blue)” Davida Guetty i Bebe Rexhy osiąga 19-4 miejsce na liście Hot 100, notując swój pierwszy tydzień w pierwszej piątce, a dwa utwory szybują do pierwszych tygodni w pierwszej dziesiątce: „The Weeknd” Die for You” (26-8) i „Cuff It” Beyoncé (38-10). The Weeknd zajmuje 16. miejsce w pierwszej dziesiątce, a Beyoncé plasuje się na 21. miejscu.

Wszystkie utwory z pierwszej dziesiątki listy Hot 100 rosną w rankingu, gdy świąteczne hity opuszczają listę (co odzwierciedla tydzień śledzenia od 30 grudnia do 5 stycznia). Tydzień wcześniej osiem utworów sezonowych znalazło się w pierwszej dziesiątce, na czele z „All I Want for Christmas Is You” Mariah Carey, która dodała swój 12. całkowity tydzień na pierwszym miejscu, najwięcej za tytuł świąteczny w 64-letniej historii listy. historia. Ten tydzień jest trzecim, po sezonach świątecznych 2019 i 2021, w którym współczesna kolęda opuściła listę bezpośrednio z pierwszego miejsca i jest to jedyna piosenka, która tak zniknęła (z Carey słynny pierwszy: „Warto haaa kolejny rekord!”)

Hot 100 łączy transmisje strumieniowe wszystkich gatunków w USA (oficjalne audio i oficjalne wideo), audycje radiowe i dane dotyczące sprzedaży. Wszystkie listy przebojów (datowane na 14 stycznia 2023 r.) zostaną zaktualizowane na Billboard.com jutro (10 stycznia). Wszystkie aktualności z list przebojów można śledzić na @billboard i @billboardcharts zarówno na Twitterze, jak i na Instagramie.

„Anti-Hero”, wydany przez Republic Records, osiągnął 83,8 miliona wyświetleń w audycjach radiowych (wzrost o 4%), 17,2 miliona odtworzeń (wzrost o 2%) i 6000 sprzedanych egzemplarzy (spadek o 1%). 5, według Luminate.

Singiel zbiera się z drugiego miejsca na czwarty tydzień na pierwszym miejscu na liście Digital Song Sales, rządzi w Radio Songs przez trzeci tydzień i wznosi się na 37-4 po dwóch tygodniach na szczycie Streaming Songs.

Podczas gdy „Anti-Hero” zajmuje pierwsze miejsce na liście Hot 100 przez siódmy tydzień, Swift dorównuje swoim najdłuższym panowaniem: „Blank Space” dominował przez siedem klatek w latach 2014-15. Oto spojrzenie na tygodnie, które zajmowały pierwsze miejsce dla jej dziewięciu liderów:

Warto przeczytać!  Kobieta ma „orgazm całego ciała” podczas koncertu Filharmonii Los Angeles

Tygodnie pod numerem 1, tytuł, data osiągnięcia nr 1:
7, „Antybohater”, 5 listopada 2022 r
7, „Pusta przestrzeń”, 29 listopada 2014 r
4, „Otrząśnij się”, 6 września 2014 r
3, „Zobacz, do czego mnie zmusiłeś”, 16 września 2017 r
3, „Nigdy przenigdy nie wrócimy do siebie”, 1 września 2012 r
1, „Zbyt dobrze (wersja Taylora)”, 27 listopada 2021 r
1, „Willow”, 26 grudnia 2020 r
1, „Kardigan”, 8 sierpnia 2020 r
1, „Zła krew”, wyk. Kendrick Lamar, 6 czerwca 2015 r

„Anti-Hero” zadebiutował na szczycie listy Hot 100, gdy Swift przeszła do historii jako pierwsza artystka, która zmonopolizowała całą pierwszą dziesiątkę listy w ciągu jednego tygodnia, z utworami z jej albumu Północe.

„Unholy” Sama Smitha i Kim Petrasa przeskoczyło 10-2 na liście Hot 100, po tym jak znalazło się na szczycie listy z 29 października.

„Kill Bill” SZA odbija się na 3. miejscu listy Hot 100, z 11. miejsca, prowadząc przez czwarty tydzień Hot R&B/Hip-Hop Songs i Hot R&B Songs, które wykorzystują tę samą metodologię co Hot 100 . Utwór pochodzi z jej albumu SOSktóry czwarty tydzień zajmuje pierwsze miejsce na liście Billboard 200. Piosenka zyskuje pomimo braku oficjalnego wideo, chociaż SZA drażniła się z klipem („A film by Christian Breslauer”) 29 grudnia.

Utwór „I’m Good (Blue)” Davida Guetty i Bebe Rexhy osiąga 19-4 miejsce na liście Hot 100, pobijając poprzednie 7. miejsce. Guetta osiągnął najwyższą pozycję w karierze, ustanowioną wcześniej przez „Without You” z udziałem Ushera w 2011 roku i „Turn Me On” z Nicki Minaj w 2012 roku. Guetta trafił także do pierwszej piątki dzięki „Sexy Chick” z udziałem Akona ( nr 5, 2010). Rexha dodaje swój drugi wpis w pierwszej piątce, po „Meant to Be”, z Florida Georgia Line (nr 2, 2018). „Dobry” jednocześnie wieńczy multimetryczną listę przebojów Hot Dance/Electronic Songs przez 16 tygodni.

Warto zauważyć, że „Good” pokonuje szczyt Hot 100 utworu, który interpoluje jako podstawę: „Blue (Da Ba Dee)” Eiffel 65, który zajął 6. miejsce w styczniu 2000 roku.

Warto przeczytać!  Katie Holmes miała to do powiedzenia na temat swojego „intensywnego” rozwodu z Tomem Cruisem

„Rich Flex” Drake’a i 21 Savage zmienia kurs, 21-5, na liście Hot 100, po spędzeniu pierwszych trzech tygodni na liście przebojów na drugim miejscu, począwszy od listopada. Współpraca kontroluje multimetryczną listę przebojów Hot Rap Songs przez ósmy tydzień.

„Creepin’” Metro Boomin, The Weeknd i 21 Savage przeskakuje na 22-6 miejsce na liście Hot 100, po tym jak zadebiutował na 5. miejscu w grudniu, a „As It Was” Harry’ego Stylesa osiąga 31-7 po 15 tygodniach na pierwszym miejscu od kwietnia ubiegłego roku, czwartym najdłuższym panowaniem w historii listy przebojów.

„Die for You” The Weeknd zajmuje 26-8 miejsce na liście Hot 100, na czele z 67,3 milionami widzów (wzrost o 3%) i 9,9 milionami streamów (wzrost o 10%).

Piosenka trafia do pierwszej dziesiątki listy Hot 100 ponad sześć lat po jej oryginalnym wydaniu na albumie The Weeknd Starboywywołany interakcją na TikTok (która obecnie nie przyczynia się do billboardywykresy). Ten szum pomógł doprowadzić do promocji i wyeksponowania utworu na antenie, ponieważ utwór utrzymuje się na najwyższym miejscu wśród piosenek radiowych nr 4.

Pomimo pojawienia się w 2016 roku, Hit Songs Deconstructed (która analizuje cechy kompozycyjne list przebojów Hot 100) zauważa, że ​​„Die for You” „wpisuje się w niedawny wzrost popularności syntezatorów w pierwszej dziesiątce, która podwoiła się w latach 2020-2022 do prawie jednego -ćwierć takich utworów, a także utrzymującą się popularność R&B, która w ciągu ostatnich dwóch lat utrzymywała się na stałym poziomie w połowie wszystkich list przebojów”.

The Weeknd zwiększa swoją karierę do 16 miejsc w pierwszej dziesiątce listy Hot 100 Starboy generuje trzecią, po tym, jak tytułowa wersja znajdowała się na szczycie listy przebojów przez tydzień w styczniu 2017 roku, stając się jego trzecim z sześciu numerów 1, a „I Feel It Coming” przebojem nr 4 w kwietniu, z obiema piosenkami z udziałem Daft Punk.

„Bad Habit” Steve’a Lacy’ego zbiera 30-9 na liście Hot 100, po trzech tygodniach na pierwszym miejscu w październiku. Jednocześnie zajmuje pierwsze miejsce na wielometrycznych listach przebojów Hot Rock & Alternative Songs, Hot Rock Songs i Hot Alternative Songs przez 20 tygodni.

Warto przeczytać!  Eras Tour: fani Taylor Swift z USA latają do Europy po tańsze bilety

Dopełnieniem pierwszej dziesiątki listy Hot 100 jest utwór „Cuff It” Beyoncé, który notuje 38-10, z 55,8 milionami w zasięgu radiowym (wzrost o 4%), 8,3 milionami odtworzeń (wzrost o 22%) i 3000 sprzedanych egzemplarzy (wzrost o 16%).

Beyoncé zajmuje 21. miejsce w pierwszej dziesiątce Hot 100 jako solistka. Ona zdobywa swoją drugą z jej najnowszego albumu, renesans, po „Break My Soul” spędził dwa tygodnie na pierwszym miejscu, począwszy od sierpnia. Zestaw jest jej pierwszym, który wydzielił wiele top 10 od tego czasu Jestem Sasha Fierce przyniosły cztery w latach 2008-09: „Single Ladies (Put a Ring on It)” (nr 1, cztery tygodnie), „Gdybym był chłopcem” (nr 3), „Halo” (nr 5) i „ Słodkich snów” (nr 10).

Warto zauważyć, że Destiny’s Child, z Beyoncé jako członkiem, znalazło się 10 w pierwszej dziesiątce Hot 100 w latach 1998-2005. Kiedy w sierpniu „Break My Soul” trafił na antenę, supergwiazda dołączyła do elitarnego grona artystów z co najmniej 20 solowymi top 10 i 10 w grupie – i została pierwszą kobietą, która dokonała tego wyczynu. Michael Jackson zdobył 30 solowych top 10 i 11 w Jackson 5/The Jacksons, podczas gdy Paul McCartney może pochwalić się 23 solowymi występami (wliczając w to swój dorobek z Wings) i 34 w The Beatles. (W odwrotności tego wyczynu The Supremes zdobył 20 najlepszych 10, w tym sześć rozliczanych jako Diana Ross & The Supremes, a Ross doliczył 12 jako solista).

Ponownie, jeśli chodzi o wszystkie aktualności z list przebojów, możesz śledzić @billboard i @billboardcharts zarówno na Twitterze, jak i Instagramie, a wszystkie listy przebojów (datowane na 14 stycznia), w tym całość Hot 100, zostaną odświeżone na Billboard.com jutro (10 stycznia) ).

Luminate, niezależny dostawca danych do billboardy wykresów, dokonuje dokładnego przeglądu wszystkich przesłanych danych wykorzystanych do zestawiania tygodniowych rankingów wykresów. Luminate przegląda i uwierzytelnia dane. W partnerstwie z billboardydane uznane za podejrzane lub nieweryfikowalne są usuwane przy użyciu ustalonych kryteriów przed wykonaniem i opublikowaniem ostatecznych obliczeń wykresów.




Źródło