Zdrowie

Biohakowanie, optymalizacja wydajności człowieka – futurystyczny nacisk na dobre samopoczucie Vieroots

  • 11 czerwca, 2024
  • 7 min read
Biohakowanie, optymalizacja wydajności człowieka – futurystyczny nacisk na dobre samopoczucie Vieroots


Rozwiązania Wellness firmy Vieroots, rozpoczęty cztery lata temu, ma na celu umożliwienie jednostkom przejęcia kontroli nad swoim zdrowiem i dobrym samopoczuciem za pomocą naukowo sprawdzonych metodologii. Na początku tego roku firma z branży technologii medycznych specjalizująca się w spersonalizowanych genometabolicznych rozwiązaniach wellness opartych na sztucznej inteligencji ogłosiła wprowadzenie na rynek indyjski pierwszych w historii programów i produktów optymalizacji wydajności człowieka (HPO).

Vieroots wprowadził na rynek nowość w zeszłym tygodniu film promujący markę, którego celem jest ponowne podkreślenie podstawowego oświadczenia firmy dotyczącego jej misji i wartości, czyli umożliwienia jednostkom wzięcia odpowiedzialności za swoje zdrowie i dobre samopoczucie.

W ekskluzywnej rozmowie z AdgullySajeev Nair, założyciel i prezes Vieroots Wellness Solutions, szczegółowo opowiada o nowym filmie promującym firmę i jej nadrzędnej misji. Nair omawia podstawowe tematy ludzkiej długowieczności i maksymalnej wydajności, które są kluczowe dla filozofii marki polegającej na optymalizacji wydajności człowieka. Dzieli się także spostrzeżeniami na temat wyzwań stojących przed promowaniem spersonalizowanych rozwiązań zdrowotnych, innowacyjnego wykorzystania sztucznej inteligencji w ofercie oraz znaczącego wpływu, jaki ich produkty i usługi mają na życie klientów. Ta rozmowa podkreśla zaangażowanie firmy Vieroots w zapewnianie wysoce spersonalizowanych programów odnowy biologicznej oraz pozytywny odbiór filmu promującego ich markę na platformach cyfrowych.

O czym jest film marki? Jakie są najważniejsze tematy, które porusza?

Film promujący markę ma na celu ponowne podkreślenie podstawowego oświadczenia firmy Vieroots dotyczącego jej misji i wartości. Założona cztery lata temu firma Vieroots spędziła ostatnie pięć lat na opracowywaniu naukowo sprawdzonych metodologii i procesów. Misją firmy jest umożliwienie jednostkom wzięcia odpowiedzialności za swoje zdrowie i dobre samopoczucie, umożliwiając im długie, zdrowe i produktywne życie, wnosząc wszystko, co w ich mocy, dla społeczeństwa. Vieroots oferuje szeroką gamę produktów i usług zaprojektowanych, aby pomóc ludziom przejąć kontrolę nad swoim samopoczuciem. Film promujący markę podkreśla zaangażowanie firmy w dwa główne cele: długowieczność człowieka i najwyższą wydajność, zwane łącznie optymalizacją wydajności człowieka. Film niesie przesłanie, że optymalny stan zdrowia jest możliwy do osiągnięcia i że każdy może poprawić swoje ogólne samopoczucie.

Warto przeczytać!  Ptasia grypa rozprzestrzeniająca się wśród bydła. Czy jedzenie wołowiny jest bezpieczne?

Gdzie film był do tej pory emitowany? Czy kierujesz reklamy na określone platformy lub odbiorców?

Film był emitowany wyłącznie na platformach cyfrowych, w tym na wszystkich platformach Meta, ponieważ publiczność Vieroots to głównie telewizja cyfrowa. W ciągu dwóch dni od premiery film uzyskał ponad 100 000 wyświetleń, co świadczy o dużej akceptacji i zainteresowaniu koncepcją optymalizacji wydajności człowieka.

Czy mógłbyś podzielić się przykładami tego, jak Twoje produkty lub usługi pomogły zoptymalizować wydajność ludzi dla Twoich klientów?

Vieroots kładzie nacisk na koncepcję biohackingu, która polega na włamywaniu się do własnej biologii przy użyciu informacji genetycznych i aktualnych danych zdrowotnych. Firma wykorzystuje dekodowanie DNA i sztuczną inteligencję do tworzenia wysoce spersonalizowanych programów modyfikacji stylu życia. Programy te obejmują produkty i usługi, takie jak narzędzia oparte na IoT i sztucznej inteligencji, wspierające zmiany stylu życia. Podejście opiera się na zasadzie 3M: mierz, monitoruj i zarządzaj. Zdrowie klientów jest mierzone i monitorowane za pomocą urządzeń do noszenia i zarządzane przy pomocy certyfikowanych trenerów. To spersonalizowane podejście przyniosło znaczące rezultaty, w tym cofnięcie cukrzycy, spowolnienie starzenia oraz poprawę funkcji poznawczych i biologicznych.

Dlaczego firma Vieroots zdecydowała się skupić na optymalizacji wydajności człowieka? Jaką lukę zauważyłeś na rynku?

Nazwa Vieroots oznacza „korzenie życia”. Koncentracja na optymalizacji wydajności człowieka wynika z potrzeby wysoce spersonalizowanych rozwiązań wellness. Z mojego ponad dwudziestoletniego doświadczenia w branży wellness wynika, że ​​istnieją luki w spersonalizowanych programach zdrowotnych i wellness. Wiele osób nie ma pewności, jakie suplementy stosować i często przyjmuje rozwiązania generyczne, które nie odpowiadają indywidualnym potrzebom. Vieroots ma na celu zapewnianie spersonalizowanych planów odżywiania, ćwiczeń i programów zdrowotnych w oparciu o dane genetyczne i zdrowotne, pomagając w ten sposób jednostkom w optymalizacji ich zdrowia i zapobieganiu chorobom.

Warto przeczytać!  Szwedzcy naukowcy opracowują nową metodę sztucznej inteligencji do wykrywania toksycznych substancji chemicznych

Jakie są największe wyzwania, przed którymi stałeś podczas promowania i wdrażania optymalizacji wydajności człowieka?

Jednym z głównych wyzwań jest ogólny brak świadomości na temat proaktywnego zarządzania zdrowiem. Wiele osób myśli o zdrowiu tylko wtedy, gdy są chore i polegają wyłącznie na lekarzach w zakresie porad zdrowotnych. Istnieje potrzeba zmiany sposobu myślenia w kierunku wzięcia osobistej odpowiedzialności za zdrowie i zapobieganie chorobom. Wyzwanie to jest bardziej widoczne w przypadku firmy Vieroots ze względu na jej silny nacisk na spersonalizowane programy dotyczące zdrowia i dobrego samopoczucia.

Czy mógłbyś przedstawić nam przegląd produktów i usług oferowanych przez Vieroots?

Flagowym produktem jest EPLIMO – Epigenetyczny Program Modyfikacji Stylu Życia. Program ten rozpoczyna się od dekodowania DNA i testów genetycznych, obejmujących ponad 250 schorzeń. W połączeniu z testami metabolicznymi dane służą do stworzenia spersonalizowanego programu modyfikacji stylu życia, który obejmuje plany dietetyczne, plany fitness, medytację i leki. Vieroots oferuje również suplementy diety i narzędzia biohackowe, takie jak przenośne aparaty EKG i inteligentne pierścienie do ciągłego monitorowania stanu zdrowia. Ponadto istnieją specjalistyczne programy, takie jak odwrócenie cukrzycy, zdrowie naczyń i zarządzanie PCOS, prowadzone przez certyfikowanych lekarzy.

Jak zapewniacie jakość i skuteczność swoich produktów? Jakiego rodzaju badania i testy obejmują waszą ofertę?

Warto przeczytać!  Przegrzanie naczyń kuchennych z powłoką nieprzywierającą jest ryzykowne, mówią wytyczne ICMR. Oto, jak bezpiecznie z nich korzystać | Zdrowie

Kontrola jakości oraz badania i rozwój są zarządzane wewnętrznie. Choć firma Vieroots polega na producentach komercyjnych, egzekwują oni rygorystyczne standardy jakości i przeprowadzają dokładne testy wszystkich surowców i produktów końcowych. Firma współpracuje z wiodącymi organizacjami badawczymi oraz zatrudnia zespół lekarzy i formulatorów, aby zapewnić skuteczność i bezpieczeństwo swoich produktów.

Z jakimi reakcjami i opiniami spotkaliście się dotychczas wśród widzów filmu?

Film promujący markę spotkał się z ogromnym odzewem, a na stronę skierowano znaczny ruch. Zauważalny jest wzrost liczby próśb o konsultację w sprawie programu „Optymalizuj mnie”, co wskazuje na duże zainteresowanie i zaangażowanie odbiorców.

Jakie są oczekiwania w zakresie ROI?

Chociaż nadal mierzone są konkretne wskaźniki ROI, wstępna odpowiedź sugeruje duży potencjał w zakresie zwiększenia liczby konsultacji i zaangażowania klientów. Vieroots koncentruje się na generowaniu większej liczby konsultacji i optymistycznie ocenia pozytywne wyniki filmu promującego markę.

W jaki sposób sztuczna inteligencja pomogła w Twojej ofercie produktów?

Sztuczna inteligencja odgrywa znaczącą rolę w programie EPLIMO firmy Vieroots, szczególnie w dostarczaniu spersonalizowanych zaleceń dotyczących modyfikacji stylu życia. Nadchodząca aplikacja TRIGR będzie wyposażona w trzy potężne silniki AI: silnik skanujący twarz pod kątem wskaźników zdrowotnych, osobisty trener fitness AI oraz narzędzie do pomiaru wieku, które poda wiek biologiczny i zalecenia dotyczące jego poprawy. Oczekuje się, że te narzędzia sztucznej inteligencji zwiększą personalizację i skuteczność oferty Vieroots.

Jakie rady masz dla przedsiębiorców chcących wejść do branży zdrowia i dobrego samopoczucia?

Pasja do zdrowia i dobrego samopoczucia jest kluczowa. Przedsiębiorcy powinni być ucieleśnieniem swoich produktów, promieniować energią i zaangażowaniem w zdrowie. Branża oferuje ogromne możliwości zmiany życia, ale aby wywrzeć znaczący wpływ, wymaga poświęcenia i prawdziwego zainteresowania osobistym dobrostanem.





Źródło