Rozrywka

„Boy and the Heron” otwiera oczy za 10 milionów dolarów, a Beyonce upada – ostateczny termin

  • 9 grudnia, 2023
  • 7 min read
„Boy and the Heron” otwiera oczy za 10 milionów dolarów, a Beyonce upada – ostateczny termin


PIĄTEK: Podczas gdy pierwszy weekend grudnia cieszy się złą opinią ze względu na powolność, drugi weekend jest często wolniejszy, więc nie zdziw się, jeśli suma wszystkich filmów ogółem wyniesie około 38 milionów dolarów, tyle samo co rok temu. Hayao Miyazakiego Chłopiec i czapla, zgodnie z oczekiwaniami, poprowadzi wszystkie filmy z przewidywaniami 10,7 mln dolarów otwarcie po A 5,4 mln dolarów W piątek w 2205 kinach, co obejmuje premiery o wartości 2,39 mln dolarów. Film ma obecnie 88% oglądalności na Rotten Tomatoes.

Weekendowy box office „Igrzyska Śmierci: Ballada o ptakach śpiewających i wężach”.

Brama Lwa

Drugie miejsce zajmuje czwarty weekend Lionsgate’s Igrzyska Śmierci: Ballada o ptakach śpiewających i wężach z piątkiem 2,5 miliona dolarów (-38%), 3-dniowy 8,75 mln dolarów (-38%), łącznie 134,9 mln dolarów do niedzieli EOD w 3665 kinach. Ta krajowa suma bieżąca przez 24 dni jest niższa o -7%. Fantastyczne Zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda w tym samym czasie, a który został otwarty w ten sam weekend przed Świętem Dziękczynienia w 2018 r. Harry’ego Pottera kontynuacja spinoffu, która w USA i Kanadzie osiągnęła kwotę 159,55 mln dolarów.

Trzeci jest Toho Godzilla Minus Jeden w 2540 kinach w drugi piątek godz 1,8 mln dolarów (-62%), drugi weekend 6,4 mln dolarów (-44%) i łącznie 23,4 mln dolarów do niedzieli.

Animacje Universal/Dreamworks Trolle łączą siły będzie czwarty piątek 1,3 mln dolarów (-23%), 3-dniowy 6 milionów dolarów (-23%), co daje łączną kwotę 82,88 mln dolarów w 3447 kinach.

Getty’ego

Drugi weekend AMC Renesans: film Beyonce w 2539 kinach ogląda drugi piątek 1,6 mln dolarów-86% i 3-dniowy 5,2 mln dolarów-76%, łącznie ok 28,2 mln dolarów. Może ten film powinien był być emitowany w dni powszednie? To dość stromy spadek obok Taylor Swift: Trasa koncertowa Eras który spadł o -64% w weekend 2. renesansProcent drugiej klatki jest również gorszy niż Hannah Montana i Miley Cyrus: koncert Best of Both Worlds (-67%), Justin Bieber: Nigdy nie mów nigdy (-55%) i Michaela Jacksona To jest to (-43%).

Warto przeczytać!  Joe Alwyn nie powinien być karany za zakończenie związku z Taylor Swift

Bleecker Street Kelnerka z musicalu patrzy na piątek 700 tys. dolarów w 1214 kinach i przez 3 dni 2,25 mln dolarów.

PIĄTEK: Po jednym japońskim tytule, który pojawił się w sennej grudniowej kasie w zeszły weekend Godzilla Minus Jeden, oto kolejny, który zdominuje: Studio Ghibli i obraz Hayao Miyazakiego z Gkids Chłopiec i czapla patrzy na łuk nr 1 10 milionów dolarów + Po 2,39 mln dolarów Czwartkowe zapowiedzi i wczesny dostęp.

Przedstawiona tutaj kompilacja jest dosłownie japońskim tytułem live-action z ostatniego weekendu Godzilla Minus Jeden (przeczytaj recenzję), który w zapowiedziach zarobił 2,1 miliona dolarów, a w piątek wyniósł 4,7 miliona dolarów, a przez trzy dni 11,4 miliona dolarów w 2308 kinach.

Chłopiec i czapla był wyświetlany w 1774 kinach w USA i Kanadzie, a seanse rozpoczynały się w czwartek o 17:00. W ten weekend obraz będzie wyświetlany w 2205 kinach, w tym w Imax i PLF. To pierwszy film Studia Ghibli pokazany w Imaxie. W Święto Dziękczynienia w Nowym Jorku i Los Angeles rozpoczęły się kwalifikujące do nagród występy przedpremierowe, a liczby te zostaną proporcjonalnie przeliczone na dzienne zyski w ciągu najbliższych dwóch tygodni, według Gkids.

POWIĄZANE: Producent „The Boy And The Heron” i współzałożyciel Studio Ghibli Toshio Suzuki o najbardziej osobistym dziele Hayao Miyazakiego

Chociaż Miyazaki przeszedł na emeryturę w 2013 roku, wrócił, aby nakręcić ten film, reklamowany jako „na wpół autobiograficzna fantazja o życiu, śmierci i stworzeniu”. Na zdjęciu młody chłopiec o imieniu Mahito tęskni za swoją matką i wyrusza w świat, który dzielą żywi i umarli. Tam śmierć dobiega końca, a życie rozpoczyna się na nowo.

Ostatni film Miyazakiego, Wiatr się wzmaga, zarobił w Stanach 5,2 miliona dolarów za pośrednictwem Disneya. Obecnie najlepszy weekend otwarcia filmów Studia Ghibli przypada na rok 2012 Sekretny świat Arriettyktóry zarobił 6,4 mln dolarów za pośrednictwem Disneya i zakończył się kwotą 19,2 mln dolarów w Stanach. Chłopiec i czapla z łatwością przewyższy wielkość otwarcia tego zdjęcia wynoszącą 1522 kina, stając się najszerszym otwarciem w historii filmu Studio Ghibli, a także najszerszym otwarciem w przypadku premiery Gkids. Chłopiec i czapla jest wyświetlany w drukach z napisami i angielskim dubbingiem. W wersji z dubbingiem występują Christian Bale, Dave Bautista, Gemma Chan, Willem Dafoe, Karen Fukuhara, Mark Hamill, Robert Pattinson i Florence Pugh.

Warto przeczytać!  Walki lesbijek twierdzą, że lesbijki to „nie-mężczyźni, których pociągają nie-mężczyźni”

POWIĄZANE: Autor zdjęć do filmu „Chłopiec i czapla” Atsushi Okui o dodaniu mrocznych aspektów do animacji, aby „wydobyć ciemność” w głównej postaci

Chłopiec i czapla w 95% ma certyfikat świeżości na Rotten Tomatoes i zarobił ponad 84 miliony dolarów za granicą, z czego 56,1 miliona dolarów w rodzimej Japonii, gdzie osiągnął najwyższe otwarcie w historii Miyazakiego, bez jakiejkolwiek promocji w lipcu.

Obraz miał międzynarodową premierę podczas gali otwarcia na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Toronto i był to pierwszy film japoński lub animowany. Niedawno zdobył nagrodę New York Film Critics Circle dla najlepszego filmu animowanego i znalazł się na liście 10 najlepszych filmów 2023 roku według National Board of Review.

„Godzilla Minus Jeden”

Mówiąc o Godzilla Minus Jeden, najbardziej dochodowym japońskim tytułem aktorskim w Stanach, który w czwartek prowadził 1,25 mln dolarów (-8% od środy) i pierwszy tydzień 17 milionów dolarów w 2308 kinach. Wygląda na to, że drugi weekend zdjęcia będzie taki 5–6 milionów dolarów w wyścigu o trzecie miejsce z drugą klatką AMC Renesans: film Beyoncé.

Getty’ego

Dokument z koncertu 32-krotnego zdobywcy nagrody Grammy (przeczytaj recenzję) wstrzymywał występy od poniedziałku do środy, ale powrócił w czwartek z 1,145 mln dolarów i zajął 3. miejsce tego dnia. Ona też się rozgląda 6 milionów dolarów. Bieganie cum dla renesans Jest 23,1 mln dolarów.

Zwiastun Igrzysk Śmierci: Ballady o ptakach śpiewających i wężach

Brama Lwa

Nie lekceważ Lionsgate Igrzyska Śmierci: Ballada o ptakach śpiewających i wężach (przeczytaj recenzję), która zajęła drugie miejsce w czwartek z 1,148 mln dolarów (-3% od środy) i zajął trzeci tydzień 19,5 mln dolarów w 3691 kinach, w sumie 126,2 mln dolarów. Już wkrótce pojawią się projekcje czwartej klatki prequelu wyreżyserowanego przez Francisa Lawrence’a z Rachel Zegler i Tomem Blythem w rolach głównych 8 milionów dolarów.

Warto przeczytać!  PETA broni nakrycia głowy lwa Kylie Jenner jako „bajecznie innowacyjnego” po wywołaniu zamieszania w Internecie

Czwarte miejsce zajmuje pełnometrażowa wersja musicalu na Broadwayu wystawiona przez Bleecker Street Kelnerka, co zrobiło 672 tys. dolarów w 1214 kinach.

Piąte miejsce to Apple Original Production Napoleon za pośrednictwem Sony (przeczytaj recenzję), która wyprodukowała 609 tys. dolarów Czwartek, -13% od środy, przez drugi tydzień 10,2 mln dolarów w 3500 kinach i łącznie 48,9 mln dolarów.

POWIĄZANE: Zwiastun „Poor Things” przedstawia ożywioną Emmę Stone i zmodyfikowanego protetykę Willema Dafoe

Złoty Lew Yorgosa Lanthimosa na Festiwalu Filmowym w Wenecji Biedactwa, z Emmą Stone w roli głównej i producentem (przeczytaj recenzję), występuje na czterech rynkach w sumie w dziewięciu kinach – w Nowym Jorku (AMC Lincoln Square, Regal Union Square i Alamo Drafthouse na Brooklynie), Los Angeles (AMC Century City, AMC The Grove , AMC Burbank 16), San Francisco (AMC Metreon, Alamo Drafthouse Mission) i Austin (Alamo Drafthouse South Lamar). To dość pikantny film o tematyce dla dorosłych z Disney’s Searchlight i ciekawie będzie zobaczyć, jak publiczność w studiu artystycznym przyjęła to zdjęcie, co wywołało gorący szum wśród blogerów i mediów zajmujących się nagrodami. Film o dziewczynie przypominającej Frankensteina, która odnajduje swoją niezależność seksualną w całej Europie, ma w 93% certyfikat świeżości na Rotten Tomatoes. Szmaragdowego Fennella Saltburn, który wielu uznał za zuchwały także ze względu na swoją seksowną treść, wyemitował w pierwszy weekend 322 tys. dolarów w siedmiu kinach, przy średniej kinie wynoszącej 46 tys. dolarów. Móc Biedactwa na tym szczycie?

Saltburnktóra w trzeci weekend odnotowała niesamowity spadek o 9%, utrzymując się po Święcie Dziękczynienia, zakończyła swój trzeci tydzień z 2,9 mln dolarów po czwartkowym wydaniu wynoszącym 256 tys. dolarów i łącznej kwocie bieżącej 7,6 mln dolarów. Film Amazon MGM trafi do Prime 22 grudnia (przeczytaj recenzję).


Źródło