Długo oczekiwana przeprowadzka linii lotniczych do Australii
Singapore Airlines właśnie ogłosiły duży ruch dla swoich członków lojalnościowych w Australii.
Singapore Airlines obsługują najdłuższy lot na świecie, podczas którego pasażerowie mogą teraz łowić ryby. Może to wydawać się ryzykowne, ale jest świeższe, niż mogłoby się wydawać. Dyrektor ds. żywności i napojów w Singapurze, Antony McNeil, wyjaśnia, jak i dlaczego podał pstrągi na talerze podróżnych. Ilustracja na zdjęciu: Adele Morgan/The Wall Street Journal
Dzieje się tak, gdy główna międzynarodowa linia lotnicza znacząco wspiera swój program KrisFlyer w Down Under, rozszerzając swoją aplikację Kris+ z nagrodami za styl życia w Sydney i Melbourne — jest to długo oczekiwane posunięcie.
Rozszerzenie oznacza, że użytkownicy w Australii mogą po raz pierwszy gromadzić i wymieniać mile u lokalnych partnerów, w tym w popularnych kawiarniach, restauracjach i barach.
Jest to możliwe dzięki nowej wersji beta aplikacji, która została uruchomiona we wtorek.
Oczekuje się, że w pierwszym miesiącu do programu dołączy około 100 partnerów handlowych.
„Zawsze staramy się zwiększać możliwości gromadzenia i wykorzystywania mil przez naszych członków często podróżujących i cieszymy się, że w nadchodzących miesiącach będziemy mogli pozyskać do naszej oferty kolejnych partnerów” – powiedział Louis Arul, wiceprezes regionalny SIA na południowy zachód Pacyfik.
W Australii użytkownicy Kris+ mogą zyskać do trzech mil za każdego dolara wydanego u sprzedawców biorących udział w programie za pośrednictwem Apple Pay lub Google Pay za pośrednictwem aplikacji.
Oferuje także klientom możliwość wymiany zgromadzonych mil po stawce 150 mil za 1 dolara zniżki na rachunku.
Ci, którzy dopiero zaczynają korzystać z aplikacji, mogą cieszyć się premią w wysokości do 2000 mil, logując się na swoje konto KrisFlyer i dokonując transakcji o wartości co najmniej 15 USD u partnerów Kris+ w Sydney i Melbourne przed 31 grudnia 2023 r.
Tymczasem premia w wysokości 1000 mil jest dostępna w przypadku płatności u jednego uczestniczącego partnera, natomiast premia w wysokości 2000 mil jest dostępna w przypadku płatności u dwóch lub więcej partnerów.
Usługa Kris+ została po raz pierwszy wprowadzona na rynek w Singapurze w 2020 r. i jest obecnie dostępna do użytku w ponad 1500 punktach partnerskich w całym kraju.
Z ponad 1,3 milionami członków Australia ma największą bazę członkowską KrisFlyer poza Singapurem.
Dzieje się tak po tym, jak linia lotnicza ogłosiła niedawno, że w przyszłym roku zwiększy liczbę lotów z Adelajdy i Sydney.
Dodatkowe loty do Singapuru zapewnią Australijczykom więcej możliwości podróży do miejsc w Europie, Republice Południowej Afryki i Indiach, z połączeniami przez lotnisko Changi w Singapurze.
Linia lotnicza podała, że od 27 października 2024 r., pod warunkiem uzyskania zgód organów regulacyjnych, doda trzy loty tygodniowo do Adelajdy, zwiększając łączną liczbę tygodniowych połączeń do stolicy Australii Południowej do 10.
Od tego samego dnia przewoźnik uruchomi także piąty rejs dziennie do Sydney.
Arul powiedział, że dodatkowe loty zostały dodane w odpowiedzi na utrzymujący się duży popyt na podróże do i z Australii.
„Zablokowanie zwiększonych usług na szczytowy okres pod koniec roku stanowi dla Australijczyków doskonałą okazję do rozpoczęcia planowania podróży w 2024 r., aby zapewnić sobie najlepsze możliwe ceny” – powiedział.
„Te dodatkowe loty zapewniają Australijczykom udającym się do Europy i Azji jeszcze więcej możliwości, oferując doskonałe połączenia przez lotnisko Singapur-Changi w celach biznesowych, wakacyjnych lub w celu kontaktu z przyjaciółmi i rodziną”.
Scoot, spółka zależna Singapore Airlines, również zwiększa przepustowość i począwszy od grudnia będzie oferować 12 tygodniowych lotów w obie strony między Sydney a Singapurem.
Singapur zyskał na popularności, a do tego hotspotu przybywa coraz więcej Australijczyków.
„Najnowsze dane dotyczące liczby wizyt wskazują na silny stłumiony popyt na podróże do Singapuru – w 2022 r. Singapur odwiedzi ponad 565 000 Australijczyków” – powiedziała news.com.au Kimberly Spykerman, dyrektor obszaru Oceania w Singapore Tourism Board.
Powiedziała, że w zeszłym roku Australijczycy stanowili czwarty co do wielkości rynek źródłowy przyjazdów gości.
„W 2022 r. do Singapuru przybyło 6,3 mln osób, co oznacza wzrost o 33% w porównaniu z 2019 r., a oczekuje się, że do 2024 r. aktywność turystyczna powróci do poziomu sprzed pandemii”.
Niektóre z najbardziej znanych i popularnych atrakcji są niedrogie lub bezpłatne.
„Na przykład wstęp do Ogrodu Botanicznego w Singapurze wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO jest bezpłatny, podobnie jak do miejsc kultu w dzielnicach kulturowych, podczas gdy do niektórych muzeów, takich jak Centrum Dziedzictwa Indii w Little India i nowo odnowione Muzeum Peranakan, pobierana jest opłata za wstęp w wysokości 8 S8 (A9 A9). ) i odpowiednio S12 dolarów (A13 dolarów)” – powiedziała pani Spykerman.