Technologia

Google Chrome wkrótce doda 6 interfejsów API trafności i pomiarów

  • 18 maja, 2023
  • 3 min read
Google Chrome wkrótce doda 6 interfejsów API trafności i pomiarów


Inicjatywa Privacy Sandbox, projekt prowadzony przez Chrome, wprowadza do Chrome Stable nowe kluczowe interfejsy API trafności i pomiarów. Ta przeprowadzka jest zaplanowana na trzeci kwartał 2023 r., a uwaga skupia się na Chrome Stable 115 jako konkretnej platformie startowej.

Odsłonięcie konkretów. Interfejsy API, które mają zostać uruchomione, to:

  • Tematy: Generuj sygnały dla reklam opartych na zainteresowaniach bez plików cookie stron trzecich lub innych identyfikatorów użytkowników, które śledzą osoby w różnych witrynach.
  • Odbiorcy chronieni: Wybierz reklamy do obsługi remarketingu i niestandardowych przypadków użycia odbiorców, zaprojektowanych w celu ograniczenia śledzenia przez firmy zewnętrzne w witrynach. (Ten interfejs API nosił wcześniej nazwę FLEDGE. Zbliżając się do premiery, zaktualizowaliśmy nazwę, aby lepiej odzwierciedlała funkcjonalność).
  • Raportowanie atrybucji: Skoreluj kliknięcia reklam lub wyświetlenia reklam z konwersjami. Technicy reklamowi mogą generować raporty na poziomie zdarzenia lub raporty podsumowujące.
  • Agregacja prywatna: Generuj raporty danych zbiorczych, korzystając z danych z chronionych odbiorców i danych międzylokacyjnych z Shared Storage.
  • Pamięć współdzielona: Zezwól na nieograniczony dostęp do zapisu w wielu witrynach z dostępem do odczytu z zachowaniem prywatności.
  • Ogrodzone ramy: Bezpiecznie osadzaj zawartość na stronie bez udostępniania danych między witrynami.
Warto przeczytać!  Vi wprowadza nowe codzienne pakiety danych dla użytkowników przedpłaconych

Interfejsy API będą stopniowo udostępniane wszystkim użytkownikom. Zespół Chrome dokładnie monitoruje problemy, aby zapewnić bezproblemową integrację.

Dlaczego nam zależy. Sześć nowych interfejsów API związanych z trafnością i pomiarami zapewni narzędzia do generowania sygnałów reklamowych opartych na zainteresowaniach i korelowania kliknięć lub wyświetleń reklam z konwersjami, a wszystko to bez użycia plików cookie innych firm. Takie podejście nie tylko oferuje bardziej skoncentrowane na prywatności metody kierowania i pomiaru reklam, ale także przygotowuje reklamodawców na przyszłość, w której pliki cookie innych firm mogą już nie być opłacalne.

Zaktualizowane kontrolki użytkownika. Głównym ulepszeniem tej premiery jest dodanie zaawansowanych kontroli prywatności reklam. Te kontrole oferują użytkownikom bardziej szczegółowe zarządzanie nowymi interfejsami API, zapewniając dodatkową warstwę prywatności i dając użytkownikom kontrolę nad przeglądaniem.

Oto jak mogą wyglądać nowe elementy sterujące użytkownika:

Wersja testowa zaktualizowanego interfejsu ochrony prywatności reklam w Chrome
Wersja testowa zaktualizowanego interfejsu ochrony prywatności reklam w Chrome.

Otwarte terminy składania wniosków. Aby obsłużyć oczekiwane zainteresowanie deweloperów, utworzono proces rejestracji. Od czerwca programiści mogą ubiegać się o dostęp do API, który zostanie przyznany w sierpniu. Zapewnia to kontrolowane i zorganizowane wprowadzanie interfejsów API do szerszej społeczności programistów.

Warto przeczytać!  Nowa funkcja sztucznej inteligencji Google pomoże użytkownikom udoskonalić umiejętności mówienia po angielsku

Ogólna dostępność (GA), jak jest określana na osi czasu projektu, oznacza, że ​​te interfejsy API staną się domyślnie dostępne w Chrome. Jednak natychmiastowa dostępność we wszystkich przeglądarkach Chrome nie jest gwarantowana. Strategia stopniowego wdrażania pozwoli użytkownikom bezpośrednio kontrolować aktywację tych interfejsów API.

Dostarczanie opinii. Opinie można udostępniać tutaj. Zespół Chrome stworzył również ten formularz opinii.

Przeczytaj ogłoszenie. Przygotowywanie do dostarczenia interfejsów API istotności i pomiarów w Piaskownicy prywatności.

Opinie wyrażone w tym artykule są opiniami autora-gościa i niekoniecznie Search Engine Land. Autorzy personelu są wymienieni tutaj.


Źródło