Marketing

Inuvo ogłasza oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie do modelowania miksów multimediów na potrzeby probablistycznej atrybucji bez plików cookie

  • 24 maja, 2023
  • 5 min read
Inuvo ogłasza oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie do modelowania miksów multimediów na potrzeby probablistycznej atrybucji bez plików cookie


Inuvo Inc.

Inuvo Inc.

LITTLE ROCK, Ark., 24 maja 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Firma Inuvo, Inc. (NYSE American: INUV), dostawca pierwszego rozwiązania reklamowego wykorzystującego generatywną sztuczną inteligencję (AI) stworzonego specjalnie dla marek i agencji, uruchomiła dziś usługę Media Technologia Mix Modeling jako część IntentKey® pakiet rozwiązań AI. IntentKey może teraz przewidywać, na podstawie historycznych wydatków i wyników, optymalny zestaw mediów dla danego budżetu, we wszystkich kanałach, bez używania identyfikatorów śledzenia konsumentów. Rozwiązanie Inuvo jest w fazie beta od prawie 24 miesięcy i jest już dostępne dla klientów i potencjalnych klientów.

Richard Howe, dyrektor generalny Inuvo, stwierdził: „Zdolność do identyfikowania i śledzenia konsumentów staje się coraz trudniejsza, dlatego dwa największe wyzwania stojące przed marketerami to: znalezienie i kierowanie odbiorców oraz pewne określanie budżetu w kanałach medialnych. Generatywna sztuczna inteligencja IntentKey firmy Inuvo rozwiązała pierwsze z tych wyzwań, a teraz została uzupełniona o technologię uczenia maszynowego, aby rozwiązać drugie”.

Howe kontynuuje: „Wraz ze wzrostem liczby kanałów marketingowych rośnie wyzwanie skutecznego wykorzystania ekonomii podaży i popytu na reklamę w tych kanałach. Marketerzy muszą wiedzieć, jak predykcyjnie zwiększać lub zmniejszać kwoty wydatków w dowolnym okresie we wszystkich kanałach, z których korzystają. Rzeczywistość dodatkowo komplikuje motywacja każdego kanału do przeceniania własnego wkładu w konwersję konsumentów”.

Warto przeczytać!  Podstawy rynku energii elektrycznej ERCOT w Teksasie: Zarejestruj się teraz na 2-dniowe seminarium branżowe (Houston, Stany Zjednoczone)

Dokładna wycena kanałów reklamowych była trudna ze względu na ich niezależność, co skutkowało sprzecznymi twierdzeniami dotyczącymi zdarzeń konwersji na ścieżce konsumenta do konwersji. Ta ścieżka obejmuje różne kanały, takie jak media społecznościowe, wyszukiwarki, telewizję kablową, telewizję online, reklamy displayowe, reklamy wideo online, Twitter, LinkedIn i inne. Identyfikatory śledzenia tradycyjnie odgrywały kluczową rolę w technologiach atrybucji mediów w branży reklamowej, jednak wyzwanie analityczne dodatkowo komplikują ograniczenia identyfikatorów śledzenia. Stanowisko Apple w sprawie śledzenia konsumentów i planowane przez Google zaprzestanie obsługi plików cookie w przeglądarkach Chrome w 2024 r. umacnia przejście w kierunku rozwiązań bez plików cookie.

„CMO znajdują się w wyjątkowej sytuacji. Zmienia się podstawa wszystkiego, czego w przeszłości używali do znajdowania, kierowania, śledzenia i przypisywania konwersji. Wykorzystując najbardziej zaawansowaną kombinację technologii uczenia maszynowego, IntentKey może teraz z dużą pewnością przewidywać optymalne wydatki w kanałach online i offline, nie wymagając żadnych metod śledzenia konsumentów. Ta predykcyjna technologia modelowania miksu mediów wzmacnia pozycję dyrektorów ds. marketingu, eliminując potrzebę stosowania tendencyjnych wskaźników dotyczących poszczególnych kanałów. Zamiast tego koncentruje się na ogólnym wkładzie kanałów w całym procesie zakupu, chroniąc CMO przed wadami wycofania plików cookie” – podsumował Howe.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa Crocs i 4P (aktualizacja 2023)

O Inuvo
Inuvo®, Inc. (NYSE American: INUV) jest liderem na rynku sztucznej inteligencji stworzonej na potrzeby reklamy. Jej rozwiązanie IntentKey AI to pierwsza w swoim rodzaju zastrzeżona i opatentowana technologia zdolna do identyfikowania i działania w celu określenia powodów, dla których konsumenci są zainteresowani produktami, usługami lub markami, a nie kim są ci konsumenci. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.inuvo.com.

Bezpieczna przystań / Oświadczenia dotyczące przyszłości
Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. Stwierdzenia dotyczące przyszłości są obarczone ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić, w tym m.in. od czasu do czasu w naszych dokumentach składanych w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”) i reprezentujemy nasze poglądy tylko na dzień ich złożenia i nie należy na nich polegać jako reprezentujących nasze poglądy na jakąkolwiek późniejszą datę. Zachęcamy do uważnego przejrzenia i rozważenia wszelkich ostrzeżeń i innych ujawnień, w tym oświadczeń zawartych w nagłówku „Czynniki ryzyka” w raporcie rocznym Inuvo na formularzu 10-K za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2022 r., złożony 10 marca, 2023, nasze raporty kwartalne na formularzu 10-Q i inne nasze zgłoszenia w SEC. Ponadto stwierdzenia dotyczące przyszłości są obarczone pewnym ryzykiem, trendami i niepewnością, w tym dalszym wpływem Covid-19 na działalność i operacje Inuvo. Inuvo nie może zapewnić, że założenia, na których opierają się te stwierdzenia dotyczące przyszłości, okażą się prawidłowe. W przypadku zmaterializowania się jednego z tych zagrożeń lub w przypadku, gdy założenia leżące u ich podstaw okażą się błędne, rzeczywiste wyniki mogą znacznie różnić się od tych wyrażonych lub sugerowanych w jakichkolwiek stwierdzeniach dotyczących przyszłości, a inwestorów ostrzega się, aby nie pokładali nadmiernego zaufania w tych stwierdzeniach dotyczących przyszłości, które są aktualne tylko od tej daty. Inuvo nie zamierza aktualizować ani korygować żadnych stwierdzeń dotyczących przyszłości zawartych w niniejszym dokumencie ani żadnych innych stwierdzeń dotyczących przyszłości w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub w inny sposób. Ponadto Inuvo wyraźnie zrzeka się wszelkich pisemnych lub ustnych oświadczeń osób trzecich dotyczących przedmiotu niniejszego komunikatu prasowego. Informacje, które pojawiają się na naszych stronach internetowych i platformach społecznościowych, nie są częścią tego komunikatu prasowego.

Warto przeczytać!  Potwierdzenie danych i dalszy rozwój strategii sprzedaży

Kontakt firmy Inuvo:
Wally’ego Ruiza
Dyrektor finansowy
Tel (501) 205-8397
wallace.ruiz@inuvo.com

Relacje Inwestorskie:
David Waldman / Natalia Rudman
Crescendo Communications, LLC
Tel: (212) 671-1020
inuv@crescendo-ir.com


Źródło