Marketing

Meta i IRI dostarczają rozwiązanie marketingowe dla klientów w pętli zamkniętej, łączące rozwiązania pomiarowe Ansa firmy IRI, Instagram i Facebook

  • 4 stycznia, 2023
  • 4 min read
Meta i IRI dostarczają rozwiązanie marketingowe dla klientów w pętli zamkniętej, łączące rozwiązania pomiarowe Ansa firmy IRI, Instagram i Facebook


Nowe rozwiązanie pozwala marketerom mierzyć wpływ reklamy internetowej na sprzedaż w sklepie za pośrednictwem platform Meta

CHICAGO, 4 stycznia 2023 r–(BUSINESS WIRE)–IRI® i Meta Platforms, Inc. (Nasdaq: META) zapewnią teraz sprzedawcom kupującym nowe rozwiązanie, które zamyka pętlę między kampaniami prowadzonymi na platformach społecznościowych Meta a sprzedażą CPG w sklepach wiodących sprzedawców detalicznych w USA. Marketerzy na platformach Instagram i Facebook firmy Meta będą teraz mieli dostęp do wyników sprzedaży na poziomie marki i produktu w swoich kampaniach shopper marketingowych, zajmując się kluczową kwestią w mierzeniu skuteczności inwestycji marketingowych shopper marketingowych.

Ansa, obsługiwana przez IRI, to platforma SaaS zaprojektowana specjalnie do marketingu zakupowego. Jej zastrzeżone narzędzia analityczne obsługują zarówno kampanie na poziomie SKU, jak i kampanie dotyczące poszczególnych sprzedawców detalicznych obejmujące setki producentów i wiodących sprzedawców detalicznych w USA. Ansa automatycznie targetuje, optymalizuje i mierzy kampanie w oparciu o sprzedaż na poziomie sklepu. Marketerzy kupujący prowadzący kampanie na Facebooku i Instagramie otrzymają automatyczny pomiar kampanii Ansa po zakończeniu ich kampanii.

„Pomiar przyrostowego wpływu inwestycji w media społecznościowe poszczególnych detalistów na sprzedaż wielokanałową od dawna stanowi wyzwanie w branży” — powiedziała Stephanie Pegler, dyrektor ds. marketingu eCommerce w PepsiCo. „Współpraca pomiarowa między Meta i IRI umożliwia firmie PepsiCo zrozumienie, w jaki sposób jej kampanie Meta skierowane do poszczególnych sprzedawców detalicznych napędzają sprzedaż wielokanałową. Jest to niezwykle ważne dla informowania, jak najskuteczniej planować i optymalizować zakupy Meta w ramach naszego miksu medialnego”.

Warto przeczytać!  Cyfrowe przyspieszenie, globalna ekspansja i innowacje produktowe za przełomowym rokiem

Ansa zapewnia również rekomendacje i optymalizację targetowania hiperlokalnego w oparciu o specyficzne parametry każdej kampanii. Kampanie wykorzystujące Ansa do pomiarów uruchamiają media w określonych lokalizacjach testowych, zachowując ciemne lokalizacje kontrolne, podobnie jak w teście dopasowanego rynku. Analizowane są różnice między lokalizacjami testowymi i kontrolnymi w celu określenia wzrostu sprzedaży z kampanii.

„Prawie dwie trzecie CPG i marketerów zajmujących się zakupami detalicznymi wykorzystuje Instagram i Facebook do napędzania sprzedaży kategorii i marek1”- powiedziała Jennifer Pelino, wiceprezes wykonawczy Global Media Solutions w IRI. „Ansa umożliwi marketerom dotarcie do kupujących na platformach Meta w sposób oparty na danych, który jest bardziej opłacalny, elastyczny i skalowalny niż kiedykolwiek wcześniej. Pozwoli im dotrzeć do właściwych osób we właściwym czasie na ścieżce zakupowej oraz ułatwić im zakupy online i w sklepach”.

Ansa, wspierana przez IRI, jest dostępna na platformach Meta na Facebooku i Instagramie ze skutkiem natychmiastowym.

1G & Retail B2B Advertising Study przeprowadzone przez Ipsos (meta-zlecona ankieta internetowa przeprowadzona wśród 835 CPG/Retail Shopper Marketers na 10 rynkach)

O IRI

IRI, która niedawno połączyła się z The NPD Group, aby stworzyć wiodącego globalnego dostawcę technologii, analiz i danych, łączy technologię, analitykę i dane, aby na nowo odkryć sposób, w jaki ludzie i firmy podejmują decyzje, podejmują działania i optymalizują wydajność. Dysponując największym repozytorium danych dotyczących zakupów, mediów, społeczności, związków przyczynowych i lojalności, zintegrowanych z dostępną na żądanie, opartą na chmurze platformą technologiczną, IRI pomaga swoim ponad 5000 klientom na całym świecie w ich dążeniach do zdobycia udziału w rynku, łącz się z konsumentami, współpracuj z kluczowymi podmiotami i zapewniaj wiodący na rynku wzrost. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.iriworldwide.com.

Warto przeczytać!  „Próba kilku rzędów żółtej hiszpańskiej cukinii stała się uprawą komercyjną”

Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230104005840/en/

Łączność

Shelley Hughes
E-mail: Shelley.Hughes@IRIworldwide.com
Telefon: (312) 731-1782


Źródło