Marketing

Oczekuje się, że rynek oleju kannabidiolowego (oleju CBD) wzrośnie w CAGR na poziomie 38,90% i ma przekroczyć 136,64 miliarda USD do roku 2030

  • 9 stycznia, 2023
  • 8 min read
Oczekuje się, że rynek oleju kannabidiolowego (oleju CBD) wzrośnie w CAGR na poziomie 38,90% i ma przekroczyć 136,64 miliarda USD do roku 2030


Contrive Datum Insights Pvt Ltd

Contrive Datum Insights Pvt Ltd

Farmington, 9 stycznia 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — Globalny Rynek oleju kannabidiolowego (oleju CBD). oczekuje się, że CAGR wyniesie 38.90% w okresie prognozy. Oznacza to, że wartość rynku, która w 2022 r. wynosiła 9,86 mld USD, wzrośnie do 136,64 mld USD do 2030 r.. Kannabidiol pochodzi z konopi lub konopi indyjskich, ale może być również wytwarzany z konopi, ponieważ ma już w sobie dużo CBD. Ludzie często mieszają ten produkt z tetrahydrokannabinolem (THC), który pochodzi z tej samej rośliny, ale powoduje odurzenie. Między innymi może pomóc w leczeniu lęku, powstrzymywaniu napadów padaczkowych, zmniejszaniu stanu zapalnego i łagodzeniu bólu. Ponieważ coraz więcej firm kosmetycznych, spożywczych i farmaceutycznych zaczyna z niego korzystać, rynek zmienia się szybciej. Ponieważ coraz więcej osób dowiaduje się, co produkt może dla nich zrobić, rynek ma dużo miejsca na rozwój.

Poproś o przykładową kopię raportu „Rynek oleju kannabidiolowego (oleju CBD) – globalna analiza branży, wielkość, udział, możliwości wzrostu, przyszłe trendy, wpływ Covid-19, analiza SWOT, konkurencja i prognozy 2022-2030”, opublikowane przez Contrive Datum Insights.

Ostatnie zmiany:

  • w styczniu 2021 r. Firma Nano Hydrate zaprezentowała usługi marketingu produktów wykorzystujące zaawansowaną technologię w celu zapewnienia naturalnego leczenia poprzez usługi brandingowe dotyczące kannabidiolu (CBD) klasy farmaceutycznej. Ponadto Nano Hydrate miał na celu stworzenie programu partnerskiego, który poszerzyłby opcje napojów na bazie konopi indyjskich w branży konopnej, jednocześnie wprowadzając uznane marki na rynek niszowych produktów CBD.

  • w styczniu 2021 r. Firma Next leaf otrzymała patent z Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych na proces tworzenia bezrozpuszczalnikowego koncentratu z konopi indyjskich, co stanowi uzupełnienie dynamicznego i rosnącego portfolio patentów w USA.

W 2021 roku segment marihuany stanowił ponad 50,0% przychodów rynku. Coraz więcej osób korzysta z rafinowanych produktów CBD, a marihuana i produkty z niej wykonane stają się legalne do zastosowań medycznych. Wysoka moc kannabidiolu wytwarzanego z marihuany jest również kluczowym czynnikiem wzrostu segmentu.

Oczekuje się, że w okresie prognozy branża kosmetyczna wzrośnie o CAGR na poziomie 38,80%. Ponieważ wykazano, że olej z konopi odblokowuje pory, łagodzi stany zapalne i nawilża, jest on coraz częściej stosowany w przemyśle kosmetycznym, na przykład w kosmetykach zawierających olej CBD. Dzieje się tak dlatego, że konopie stają się coraz bardziej legalne i prowadzi się więcej badań nad CBD.

Warto przeczytać!  Oczekuje się, że rynek gier jako usług będzie reprezentował znaczący CAGR na poziomie 38% do 2030 r. Główni gracze: Sony, Nvidia, Microsoft

Perspektywy regionalne:

W 2020 roku Ameryka Północna miała największy udział w rynku kanabidiolu, który był wart 1276,7 mln USD. W ciągu ostatnich kilku lat kraje takie jak Stany Zjednoczone i Kanada zaczęły łagodzić przepisy dotyczące produktów zawierających kannabidiol, co sprawiło, że stały się one bardziej popularne wśród ludzi. Ludzie, którzy kupują rzeczy, zawsze się zmieniają, a CBD znajduje się teraz w wielu różnych rzeczach, takich jak żywność, lekarstwa i produkty kosmetyczne. Ludzie w każdym wieku i niezależnie od płci wydają więcej na towary, ponieważ chcą ich więcej.

Ponieważ ludzie kupują więcej produktów nietytoniowych, sprzedaż wyrobów tytoniowych, zwłaszcza papierosów, e-papierosów i produktów jadalnych, nabiera w Europie dużego rozpędu. W Ameryce Północnej, gdzie popyt na te produkty rośnie, prawdopodobnie w ciągu najbliższych kilku lat pojawi się duża konkurencja.

Duża część rynku znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, gdzie kraje takie jak Chiny, Japonia i Indie budują swoje rynki dla tych produktów. Kannabidiol staje się coraz bardziej legalny i akceptowany jako składnik szerokiej gamy produktów. Może to dać kilku firmom nowe możliwości biznesowe. Na przykład w 2019 roku Tajlandia stała się pierwszym krajem Azji Południowo-Wschodniej, który zalegalizował konopie indyjskie do celów medycznych i badawczych. Umożliwiło to również legalne wytwarzanie ubrań, tkanin i innych rzeczy z konopi. Wzrost rynku jest głównie spowodowany tym, jak dobrze producenci znają swoich klientów i jak dobrze sprzedają swoje produkty.

Kup ten raport z badań Premium@
/kup/5462

Zakres raportu:

Atrybuty raportu

Detale

Tempo wzrostu

38,90% od 2023 do 2030 roku

Wielkość rynku w 2022 r

9,86 mld USD

Prognoza dochodów do 2030 r

136,64 miliarda

Według rodzaju

Pochodzące z konopi, Pochodzące z marihuany, Inne

Według aplikacji

Farmacja, Żywność, Kosmetyki, Inne

Według kanału dystrybucji

Bezpośrednie/B2B, pośrednie/B2C, apteki szpitalne, apteki detaliczne, hipermarkety/supermarkety, sklepy spożywcze, sprzedaż detaliczna online, inne

Według firm

Aphria Inc. (Kanada), Folium Biosciences (USA), Freedom Leaf, Inc. (USA), Green Roads of Florida, LLC (USA), Charlotte’s Web Holdings, Inc. (USA), ENDOCA (Holandia), CBD American Shaman (USA), CV Sciences, Inc. (USA), Medical Marijuana, Inc. (USA)

Rok bazowy

2022

Rok historyczny

2017 do 2021

Rok prognozy

2023 do 2030

Warto przeczytać!  Agencja marki i MSWA przedstawiają Life Not Limits – Krótki opis kampanii WA

Kierowcy rynkowi:

Produkty CBD stają się coraz bardziej popularne ze względu na szybki rozwój terapii, leków i innych produktów konsumpcyjnych wytwarzanych z konopi indyjskich, a także ich pozytywny wpływ na zdrowie. Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) dostrzegła, że ​​CBD może oferować szereg potencjalnych korzyści i że może być stosowany w szerokiej gamie produktów spożywczych i niespożywczych.

Okazja na rynku:

  • Rozwój i ekspansja przemysłu farmaceutycznego

  • Rosnący popyt na produkty higieny osobistej na bazie konopi

  • Rosnące możliwości badawczo-rozwojowe.

Kluczowe segmenty objęte:

Najlepsi gracze rynkowi:
Aphria Inc. (Kanada), Folium Biosciences (USA), Freedom Leaf, Inc. (USA), Green Roads of Florida, LLC (USA), Charlotte’s Web Holdings, Inc. (USA), ENDOCA (Holandia), CBD American Shaman (USA), CV Sciences, Inc. (USA), Medical Marijuana, Inc. (USA), Canopy Growth Corporation (USA), Aurora Cannabis (USA), MedMen Enterprises Inc. (USA), Curaleaf Holdings, Inc. (USA) ), Kazmira LLC (USA), HempLife Today (USA), Pharmahemp (Słowenia), Whistler Medical Marijuana Corporation (Kanada), Absolute Terps (USA), NuLeaf Naturals (USA), Emblem Cannabis (Kanada) i inne.

według typów:

  • Pochodzące z konopi

  • Pochodzące z marihuany

  • Inni

Według aplikacji:

  • Farmaceutyki

  • Żywność i napoje

    • Gumy

    • Gumy do żucia

    • Tabliczki czekolady

    • Cukierki

    • Napoje

    • Nabiał

    • Pieczywo

    • przekąski

  • Kosmetyki

  • Inni

Według kanału dystrybucji

Regiony i kraje objęte programem

  • Ameryka północna: (USA, Kanada, Meksyk, reszta Ameryki Północnej)

  • Europa: (Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, kraje skandynawskie, Unia Beneluksu, reszta Europy)

  • Azja-Pacyfik: (Japonia, Chiny, Indie, Australia, Korea Południowa, Azja Południowo-Wschodnia, reszta Azji i Pacyfiku)

  • Bliski Wschód i Afryka: (Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Egipt, RPA, reszta Bliskiego Wschodu i Afryka)

  • Ameryka Łacińska: (Brazylia, Argentyna, reszta Ameryki Łacińskiej)

  • Reszta świata

Sprawdź więcej powiązanych badań opublikowanych przez Contrive Datum Insights:

  • Przemysłowy rynek czekolady – Globalny przemysłowy rynek czekolady został wyceniony na 7,5 miliarda USD w 2021 roku i ma osiągnąć 10,79 miliarda USD do 2029 roku, rosnąc w CAGR na poziomie 4,65% w okresie prognozy 2022-2029. Europa jest liderem na rynku czekolady przemysłowej, ponieważ więcej osób chce ciemnej czekolady, więcej produktów jest sprzedawanych w sklepach, więcej uwagi poświęca się konsystencji dla doświadczeń wielozmysłowych, a dochody ludzi w regionie rosną.

  • Rynek makijażu/kosmetyków – Oczekuje się, że światowy rynek produktów do makijażu/kosmetyków wzrośnie z 287,94 mld USD w 2022 r. do 415,29 mld USD w 2029 r., przy CAGR na poziomie 5,0% w okresie prognozy 2022-2029. Rynek północnoamerykański rośnie, co jest dobrym znakiem. Dzieje się tak, ponieważ ludzie dostają lepszą pracę i zarabiają więcej pieniędzy, a także kupują więcej luksusowych i wysokiej klasy produktów.

  • Rynek bazy gumy do żucia – Oczekuje się, że rynek bazowy gumy do żucia wzrośnie o CAGR 3,0% w okresie prognozy (2022-2030). Europa prawdopodobnie będzie miała duży udział w rynku, ponieważ ludzie przechodzą na zdrowsze przekąski z mniejszą ilością cukru.

  • Rynek makijażu naturalnego i organicznego – Przewiduje się, że światowy rynek kosmetyków naturalnych i organicznych będzie rósł w znaczącym tempie 9,76% od 2022 do 2030 r., osiągając wartość rynkową 33,04 mld USD do 2030 r. Pod względem udziału w przychodach Ameryka Północna ma największy rynek naturalnych i kosmetyków organicznych na całym świecie.

Warto przeczytać!  Sztandarowy rok wynajmu w luksusowych nieruchomościach na wynajem Stella i Twenty Five Maple w centrum New Rochelle

Personalizacja raportu: Raport można dostosować do potrzeb lub wymagań klienta. W przypadku jakichkolwiek pytań można się z nami skontaktować anna@contrivedatuminsights.com lub +1 215-297-4078. Nasi kierownicy sprzedaży z przyjemnością zrozumieją Twoje potrzeby i przedstawią najbardziej odpowiednie raporty.

O nas:
Contrive Datum Insights (CDI) to globalny partner w dostarczaniu informacji rynkowych i usług doradczych dla urzędników z różnych sektorów, takich jak inwestycje, technologie informacyjne, telekomunikacja, technologie konsumenckie i rynki produkcyjne. CDI pomaga społecznościom inwestycyjnym, dyrektorom biznesowym i specjalistom IT w podejmowaniu trafnych decyzji opartych na statystykach dotyczących zakupów technologii i opracowywaniu taktyk silnego wzrostu w celu utrzymania konkurencyjności rynkowej. Składający się z zespołu liczącego ponad 100 analityków i łącznego doświadczenia rynkowego trwającego ponad 200 lat, Contrive Datum Insights gwarantuje dostarczanie wiedzy branżowej połączonej z globalną i krajową wiedzą specjalistyczną.

Społecznościowe: Facebook / LinkedIn / Twitter

Skontaktuj się z nami:
Anna B. | Szef działu sprzedaży
Contrive Datum Insights
Telefon: +
91 9834816757 | +1 2152974078
E-mail:
anna@contrivedatuminsights.com

Strona internetowa:

Informacje prasowe Contrive Datum Insights
Najnowsze raporty Contrive Datum Insights


Źródło