Technologia

Rare Rabbit otrzyma dofinansowanie w wysokości 50 milionów dolarów od A91 Partners

  • 28 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Rare Rabbit otrzyma dofinansowanie w wysokości 50 milionów dolarów od A91 Partners


Wysokiej jakości marka odzieży męskiej Rare Rabbit ma otrzymać finansowanie w wysokości około 50 milionów dolarów od firmy venture capital A91 Partners, wyceniającej istniejącą od dziewięciu lat markę na około 330 milionów dolarów, podają źródła.

Rozmowy, które są na zaawansowanym etapie, przewidywałyby objęcie przez venture venture 15% udziałów w start-upie.

Jak podają źródła, rozmowy trwają od początku roku. Mniej więcej w tym samym czasie marka odzieżowa prowadziła także rozmowy z Tata Capital w sprawie finansowania podobnej kwoty, wycenianej na 300 mln dolarów. Jednak transakcja, która była na etapie due diligence, nie doszła do skutku. Źródła podają, że Reliance Retail również była zainteresowana tą marką i miała w zamian znaczny udział, jednak wyceny okazały się zbyt wysokie.

Tata Capital nie odpowiedziała na e-mail z prośbą o wyjaśnienia. Rzecznik Reliance Retail odpowiedział: „Zgodnie z polityką nie komentujemy spekulacji i plotek w mediach”.

Założyciele Rare Rabbit, Manish Poddar i Akshika Poddar nie byli dostępni, aby skomentować tę sytuację. Kierownictwo wyższego szczebla w A91 Partners nie odpowiadało na wiadomości.

Warto przeczytać!  Wszystkie umiejętności i sposób odblokowania

Marka Rare Rabbit została wprowadzona na rynek w 2015 roku przez rodzinę Poddars w ramach House of Rare w celu wprowadzenia odzieży wizytowej dla mężczyzn, którzy chcieli eksperymentować z kolorami i stylami zamiast tradycyjnych bieli i szarości, które były standardowym strojem biurowym. Zgodnie z notką na swojej stronie internetowej: „Marka celebruje tę stronę mężczyzn, którzy przełamują wszelkie z góry przyjęte wyobrażenia o tym, kim mężczyzna powinien i czego się od niego oczekuje”. Marka rozwijała się przez lata i oferuje szeroką gamę odzieży, od koszul, t-shirtów, garniturów, marynarek po kurtki, spodnie i dżinsy.

Zaczęło się od pierwszego sklepu w Bengaluru, a obecnie ma ponad 100 sklepów w całych Indiach. Istnieje odpowiednik tej marki dla kobiet, zwany „Rareizmem”. Obie marki należą do Radhamani Textiles. Według danych Tracxn, spółka odnotowała zysk netto w wysokości 32,2 crore funtów w roku finansowym 2023, co oznacza wzrost o ponad 70 procent w stosunku do roku poprzedniego, podczas gdy przychody wzrosły o 74 procent do 381 crore funtów.

Firma A91 Partners, która zwykle pojawia się na etapie zwiększania skali, w ostatnim czasie finansowała między innymi takie firmy, jak Akshayakalpa, Blue Tokai, Kaar i Healthkart.

Warto przeczytać!  Oto jak działają aplikacje internetowe w systemie macOS Sonoma

To jest Twój ostatni darmowy artykuł.


Źródło