Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna
![Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/social_153154191-770x470.jpg)
![Cendyn™](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/Skuteczna-strategia-marketingu-cyfrowego-kasyna.jpg)
Każdy sprzedawca kasyn wie, że targetowanie do gości i wzbudzanie zainteresowania kasynem i marką może być trudne. To zatłoczony rynek i nie tylko konkurujesz z lokalnymi i internetowymi kasynami, ale także konkurujesz o bezpośrednie rezerwacje z witrynami OTA. To wiele do zrobienia i wiele do opanowania. Aby pomóc Ci odnieść sukces, zebraliśmy kilka sprytnych wskazówek dotyczących skutecznej strategii marketingu cyfrowego, które pomogą zwiększyć Twoje zaufanie do rynku i pomóc w optymalnym dotarciu do przyszłych gości.
Twoja strategia
Po pierwsze, jaki masz plan? Żyjemy w epoce klienta, co oznacza, że musimy przyjąć podejście zorientowane na gościa, aby zoptymalizować zaangażowanie. Musisz ustalić:
- Twoi odbiorcy
- Rodzaje kampanii, które chcesz uruchomić
- Kto w Twoim zespole będzie odpowiedzialny za tworzenie, utrzymywanie i analizowanie każdej kampanii.
Zapewnienie, że właściwi członkowie zespołu są odpowiedzialni za właściwe działania, pomoże w odpowiedzialności i pozwoli ci pozostać na szczycie swoich celów.
Marka i osobowość
Każde kasyno powinno mieć swój własny, niepowtarzalny głos marki i osobowość. Zrozumienie swojej marki i umiejętność komunikowania tej osobowości to jeden z najlepszych sposobów wyróżnienia się na zatłoczonym rynku. Następnym krokiem po rozwinięciu wizerunku marki jest upewnienie się, że jest on konsekwentnie używany we wszystkich kanałach — od strony internetowej i kampanii marketingowych po blogi, posty w mediach społecznościowych i materiały drukowane.
Tworzenie wartościowych, trwałych relacji z klientami nie kończy się, gdy gość przekroczy próg; pochodzi z budowania połączeń i słuchania gości. W tym miejscu masz okazję przekazać osobowość swojej marki i stworzyć spójny poziom usług i zaangażowania zarówno online, jak i osobiście. Wszystko, co obiecujesz w swoich kampaniach, powinno znaleźć odzwierciedlenie w Twoim doświadczeniu na terenie obiektu. Wpływowe, zapadające w pamięć i emocjonalne powiązania prowadzą do prawdziwej lojalności wobec marki.
Definiowanie odbiorców
Teraz, gdy już wiesz, kim jesteś, znasz przesłania i osobowość, które chcesz przekazać, musisz wiedzieć, do kogo próbujesz dotrzeć. Ponieważ ośrodki kasynowe mają zwykle wiele linii przychodów – hazard, spa, hotel, F&B, rozrywka itd., prawdopodobnie będziesz mieć różnych odbiorców, którzy często odwiedzają Twoje kasyno. Stosowanie uniwersalnego podejścia do marketingu uniemożliwi tworzenie spersonalizowanego zaangażowania, które prowadzi do długoterminowej lojalności. Wykorzystaj swój CRM i inne dane gości, aby zdefiniować docelowych odbiorców na podstawie wydatków, zachowań, lokalizacji i innych danych demograficznych, a następnie utwórz dla każdego z nich wyspecjalizowane kampanie. Zdefiniowanie tych kluczowych aspektów tego, kim jesteś, umożliwi Ci kierowanie wiadomości, treści i strategii, aby uzyskać jak największy wpływ z każdej kampanii.
![Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna — Zdjęcie autorstwa Cendyn™](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/1679996889_20_Skuteczna-strategia-marketingu-cyfrowego-kasyna.jpg)
![Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna — Zdjęcie autorstwa Cendyn™](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/1679996890_62_Skuteczna-strategia-marketingu-cyfrowego-kasyna.jpg)
Kanały i treści
Po zdefiniowaniu odbiorców i ustaleniu, w jaki sposób chcesz, aby przekaz Twojej marki był odbierany, następnym krokiem jest określenie najlepszego sposobu dotarcia do tych gości. Istnieje wiele kanałów, za pomocą których można nawiązać kontakt z potencjalnymi gośćmi, ale zawsze będą istniały ograniczenia dotyczące budżetu, czasu i zasobów. Nie przemęczaj się, aby zrobić wszystko. O wiele lepiej jest podzielić swoją działalność na mniejszą, bardziej ukierunkowaną grupę odbiorców i kanał, niż popychać swój zespół daleko poza jego możliwości lub zarzucać zbyt szeroką sieć za pomocą zbyt ogólnych kampanii. Pamiętaj, że Twoimi najcenniejszymi gośćmi będą ci, którzy łączą się z Twoją marką i mają z nią najlepsze doświadczenia.
Wraz z właściwym kanałem potrzebujesz odpowiednich treści. Jeśli zasoby są ograniczone, treść jest czymś, co można zlecić na zewnątrz; ale aby upewnić się, że odbywa się to skutecznie, głos i przekaz Twojej marki powinny być zrozumiałe dla każdego, kto pisze Twoją kopię. Jak zawsze, spójność jest kluczowa, podobnie jak tworzenie jasnych, dokładnych i angażujących treści. Ważne jest również śledzenie zaangażowania, aby zobaczyć, co działa, a co nie.
Mierzenie czasu swojej aktywności
Wyczucie czasu jest kluczowe i może pomóc w nawiązaniu emocjonalnych więzi z gośćmi. Ważne jest, aby być świadomym działań lokalnych, nadchodzących wydarzeń, świąt i obszarów specjalistycznych, aby czerpać korzyści z treści, których ludzie szukają i kiedy ich szukają.
- Pamiętaj, aby umieszczać reklamy i/lub posty w mediach społecznościowych w określonych porach roku w oparciu o te wydarzenia.
- Wykorzystaj zautomatyzowaną reklamę, AdWords lub sieć reklamową Google, aby kierować reklamy na odpowiednie wyszukiwania w Google lub na tych, którzy szukają haseł pasujących do Twojej marki i odbiorców.
Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
Na koniec, co nie mniej ważne, musisz mierzyć swój sukces, stale analizując wyniki marketingu cyfrowego. Musisz wiedzieć, jak skuteczne są Twoje kampanie, a jeśli są one słabsze, musisz mieć możliwość przestawiania i wprowadzania zmian. Chodzi o to, aby być proaktywnym w stosunku do miksu mediów, aby nie było niespodzianek. Marketerzy muszą uważać na swoje cyfrowe budżety, ściśle korelując wydajność i wydatki. Jest mniej miejsca na błędy i większy nacisk na wyniki.
![Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna — Zdjęcie autorstwa Cendyn™](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/1679996891_37_Skuteczna-strategia-marketingu-cyfrowego-kasyna.jpg)
![Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna — Zdjęcie autorstwa Cendyn™](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/1679996891_149_Skuteczna-strategia-marketingu-cyfrowego-kasyna.jpg)
Można to robić co miesiąc, jeśli prowadzisz długą kampanię, lub co kwartał, jeśli masz ograniczone zasoby. Mierzenie sukcesu i ustalanie kluczowych wskaźników wydajności pomoże zapewnić zwrot z inwestycji.
Oto kilka pytań, które należy sobie zadać:
- Czy goście reagują na Twoje działania w ramach kampanii?
- Czy zauważyłeś wzrost liczby bezpośrednich rezerwacji w ciągu ostatniego kwartału?
- Jakie były ich źródła rezerwacji?
Możliwość mierzenia wszystkiego, co robisz, pomoże określić przyszłe kampanie i utrzymać motywację zespołu. Jeśli wiesz, że coś działa, rób to dalej! Zawsze jednak korzystaj z okazji, aby wypróbować nowe taktyki, w tym testy A/B swoich reklam z różnymi tekstami, obrazami lub przyciskami wezwań do działania, aby odkryć najbardziej interesującą wersję.
Zobacz nasz najnowszy przewodnik, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak kasyna mogą wykorzystać marketing cyfrowy do zwiększenia popytu.
STUDIUM PRZYPADKU
Jeden z naszych klientów kasyna online wykorzystał nasze usługi marketingu cyfrowego do stworzenia specjalnych promocji międzykanałowych mających na celu zachęcenie graczy do pobrania ich aplikacji online i stworzenia większej liczby pierwszych wpłat (FTD), przy jednoczesnym obniżeniu ich kosztu pozyskania (CPA).
Wyniki? Zobaczcie sami, poniżej:
![Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna — Zdjęcie autorstwa Cendyn™](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/1679996892_724_Skuteczna-strategia-marketingu-cyfrowego-kasyna.jpg)
![Skuteczna strategia marketingu cyfrowego kasyna — Zdjęcie autorstwa Cendyn™](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/1679996892_566_Skuteczna-strategia-marketingu-cyfrowego-kasyna.jpg)
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach marketingu cyfrowego dla kasyn?
Umów się na prezentację
O Cendynie
Cendyn jest katalizatorem transformacji cyfrowej w branży hotelarskiej. Pomagamy hotelom na całym świecie zwiększać rentowność i lojalność gości poprzez zintegrowaną platformę technologiczną, która łączy zespoły ds. przychodów, handlu elektronicznego, dystrybucji, marketingu i sprzedaży ze scentralizowanymi danymi, aplikacjami i analizami, aby mogły uchwycić większy popyt i przyspieszyć rozwój. Działając na całym świecie, w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Bangkoku i Indiach, Cendyn obsługuje dziesiątki tysięcy klientów w 143 krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.cendyn.com.
Pokaż źródło