Technologia

Użytkownicy Pixela 7 są wściekli na Google, że nie bierze odpowiedzialności za rozbite szkło

  • 20 stycznia, 2023
  • 4 min read
Użytkownicy Pixela 7 są wściekli na Google, że nie bierze odpowiedzialności za rozbite szkło


Jest już oczywiste, że wszyscy ci użytkownicy Pixela 7 i Pixela 7 Pro nie tylko upuścili swoje urządzenia lub usiedli na cegle. Ponieważ linia Pixel 6 nie napotkała jeszcze podobnego problemu, problem może być związany z aluminium zastosowanym w pasku aparatu z serii Pixel 7. I chociaż wielu Redditorów w serwisie społecznościowym jest nieco złych na Google z powodu błędów projektowych, które doprowadziły do ​​problemu, są wściekli na firmę za to, jak zareagowała na ich skargi.

Google twierdzi, że gwarancja na Pixela 7 nie obejmuje uszkodzeń fizycznych

A Subskrybent Reddit z uchwytem rsaxena6991 napisał o spontanicznym pęknięciu szkła zakrywającego pasek tylnego aparatu w jego Pixelu 7 Pro. Od tego czasu walczy z Google i mówi: „Jednak walczyliśmy o to, aby pokryli to spontaniczne pęknięcie w ramach gwarancji, pomimo udostępniania niezliczonych artykułów Reddit, identyfikatorów zgłoszeń pomocy technicznej Google itp. Udowadniających, że pokryli to w ramach gwarancji na niektórzy klienci, którzy mieli dokładnie ten sam problem. Ciągle twierdzą, że nie obejmują „uszkodzeń fizycznych”.

Kontynuuje, zauważając, że jest „Absolutnie wypatroszony tym i zostałem poproszony o zapłacenie 400 USD za naprawę za pośrednictwem ich centrum napraw. Dla porównania, nie było fizycznego wpływu, nie upuściłem telefonu, nie wywierałem stresu ani nie był on przedmiotem na ekstremalne wahania temperatury (są to warunki, w których unieważniają gwarancję, a nie „uszkodzenia fizyczne”). Dlatego polecam każdemu, kto planuje zakup tego telefonu, aby miał to na uwadze. To jest prawdziwy problem i Google nie przejmuje tego ani sprawiedliwego traktowania konsumentów”.

Nie jest to jedyny komentarz, który wysadza w powietrze zachowanie Google i chociaż rozbicie samego szkła sprawiło, że niektórzy Redditorowie wstrzymali się z zakupem modelu Pixel 7, późniejsze zaniechanie działania Google przypieczętowało umowę. Przeczytaj ten post redditora używającego nazwy Popeye-marynarz-mężczyzna. „Byłem w ciągu kilku godzin od ostatecznego pociągnięcia za spust zakupu Pixela 7 Pro ze względu na aktualną wyprzedaż ze zniżką 150 USD; a telefon i zasilacz leżały w moim koszyku Google Store przez tydzień… czekając na mnie po prostu zrealizować zakup”.

Warto przeczytać!  Tester Apple twierdzi, że jest „zszokowany” zestawem słuchawkowym AR / VR, mówi, że nastąpił gigantyczny skok rozwojowy

Po zjedzeniu puszki szpinaku Popeye mówi dalej: „Ale po przeczytaniu tych wszystkich przerażających historii o a) stłuczeniu szkła i b) Google nie jest „właścicielem” ani problemu, ani odpowiedzialności za konieczną późniejszą naprawę telefonu w wprost, uczciwie i uczciwie, po prostu nie ma mowy, żebym kupił ten telefon. Być może, jeśli Google pewnego dnia (jeśli w ogóle) poruszy ten problem, uzna to i, co najważniejsze, wskaże, że problem został W PEŁNI rozwiązany , mogę to przemyśleć, ale do tego czasu pozostanę przy mojej stosunkowo starej Galaktyce”.

Użytkownicy Pixela 7 i Pixela 7 Pro chcą, aby Google wziął na siebie odpowiedzialność

I jak powiedzieliśmy, nie jest to jedyny post od konsumenta, który odstraszył się od zakupu urządzenia z serii Pixel 7 z powodu braku wzięcia odpowiedzialności przez Google. Szczerze mówiąc, rozumiemy to. Google został bezlitośnie walony za festyn błędów, jakim była linia Pixel 6 (choć muszę przyznać, że nadal kocham mojego Pixela 6 Pro) i odbiło się, by dostarczyć jeden z najlepszych telefonów 2022 roku. Google nie chce niczego, co mogłoby sprawić, że linia Pixela 7 będzie wyglądać źle. Ale w przeciwieństwie do błędów oprogramowania, żadna aktualizacja nie naprawi rozbitego szkła.

Chociaż prawdą jest, że niektóre posty na Reddit pochodzą od użytkowników Pixel 7 i Pixel 7 Pro, których telefony pozostają nienaruszone, jest to od subskrybenta Reddit Sikkerskiego który pisze: „Jeden wątek na tym subreddicie miał ponad 20 potwierdzonych zgłoszeń problemu i łącznie około 50 odpowiedzi, co wskazuje na znaczną liczbę dotkniętych osób. Jest to niedopuszczalne dla firmy tak renomowanej jak Google wyprodukował wadliwy produkt, a klienci musieli walczyć o pokrycie gwarancji. Ważne jest, aby problem został rozwiązany i aby firma Google została pociągnięta do odpowiedzialności za błędy produkcyjne”.

Wygląda na to, że piłka jest teraz po stronie Google. Istnieje przyzwoita liczba właścicieli Pixel 7, którzy czekają, aby zobaczyć, czy ich telefon zostanie naprawiony lub wymieniony przez Google z powodu problemu, który na pozór spowodowała sama firma.

Warto przeczytać!  TomTom i Microsoft przedstawiają generatywną sztuczną inteligencję dla pojazdów podłączonych do sieci


Źródło