Podróże

Inkubator pieszych wycieczek na Dolnym Manhattanie wykracza poza schematyczne wycieczki

  • 25 kwietnia, 2023
  • 10 min read
Inkubator pieszych wycieczek na Dolnym Manhattanie wykracza poza schematyczne wycieczki


Skift Take

Skalowanie doświadczenia pieszej wycieczki w słynnym mieście, takim jak Nowy Jork, to nie tylko rywalizacja o masy. Może to zabrzmieć sprzecznie z intuicją, ale pięciu przedsiębiorców wybranych przez Alliance for Downtown New York będzie musiało zrobić coś dokładnie odwrotnego, aby się wyróżnić.

— Selene Brophy

Istnieje wiele pieszych wycieczek na Dolny Manhattan. Od pieszych wycieczek do Ground Zero Memorial po Wall Street i Financial District — istnieje szeroki wybór do zarezerwowania na internetowych portalach turystycznych, takich jak Viator i GetYourGuide.

Jednak Alliance of Downtown New York uważa, że ​​przestrzeń spacerowa w Nowym Jorku jest idealną twórczą pożywką dla jej grantów inkubatora wycieczek pieszych, aby nadać nowy wymiar nieznanym częściom.

„W miejscach takich jak Manhattan jest mnóstwo firm zajmujących się standardowymi wycieczkami pieszymi i tak wiele innych sposobów poza wycieczkami, w których podróżni mogą spędzić czas i pieniądze” — powiedział dyrektor generalny TripSchool, Mich Bach, jeden z mentorów programu.

„Opracowując nowe piesze wycieczki, które wyróżniają się na tle stada, musieliby odkrywać trasy, które wykraczają daleko poza marsz w górę Broadwayu, dotknąć byka, zobaczyć istniejące obecnie wycieczki do kościoła, wdychając trochę świeżego powietrza w obecny krajobraz wycieczek” dodał Bach.

Biorąc pod uwagę, że 45 procent z 12,1 miliona unikalnych gości na Dolnym Manhattanie w 2022 r. stanowili goście krajowi, a ogólna liczba odwiedzających wzrosła o 59 procent w porównaniu z 2021 r., jest wielu mieszkańców, którzy chcą zanurzyć się poza głównymi doświadczeniami Dolnego Manhattanu. Dane Alliance for Downtown New York pokazują ponadto, że liczba odwiedzających wciąż spadła o 29 procent w stosunku do 17,1 miliona odwiedzających w 2019 roku.

W rezultacie Alliance for Downtown New York jest na końcowym etapie programu grantowego Walking Tour Incubator. Wybrano pięć firm oferujących wycieczki piesze, które otrzymają od 12 500 USD do 7500 USD teraz, z możliwością dodatkowej raty w wysokości 5000 USD w ciągu roku, jako w pełni operacyjne doświadczenie turystyczne.

Wybrani przedsiębiorcy, którzy zgodzą się na stworzenie atrakcyjnych i oryginalnych wycieczek pieszych, mają przystąpić do dwumiesięcznego programu przygotowującego do uruchomienia latem 2024 r., pracując nad zaprojektowaniem doświadczenia, które można utrzymać na Dolnym Manhattanie .

Wprowadzanie różnorodności na Dolny Manhattan

Różnorodność produktów też jest ważna, powiedziała Nikki Padilla, współzałożycielka Global Guide Alliance, kolejna z mentorek programu.

„Przeciętna wycieczka wykorzystuje te same„ zaufane ”materiały, często starsze teksty i prace, napisane przez bardzo ograniczoną grupę autorów i badaczy” – powiedział Padilla. „Jednakże świat się zmienił. Podróżnicy rozumieją teraz, że tak wiele osób zostało pominiętych w narracji i chcą zanurzyć się w tych społecznościach”.

Warto przeczytać!  Pięć niedrogich miejsc na rodzinne podróże po Kanadzie — Think Local

Padilla dodał, że osobistym celem mentora było „zaimponowanie odpowiedzialności i mocy, które powinny wiązać się z tworzeniem trasy koncertowej”.

Chroma Pride Art w Brookfield Place. Źródło: Alliance for Downtown New York

„Bardzo często wycieczka, a dokładniej przewodnik, jest jedyną znaczącą interakcją, jaką podróżnik będzie miał podczas podróży. Jest tak wiele możliwości komunikowania pełnego spektrum miasta, dobrego, złego, popularnego i mniej znanego, a wszystko to z kontekstem i współczuciem” – powiedział Padilla.

Stephen Oddo, współzałożyciel Walks i inny mentor programu, powiedział, że wyzwaniem dla tych operatorów było znalezienie „wyjątkowych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów, zalanych całym hałasem w mieście takim jak Nowy Jork, z tak wieloma oferty z perspektywy historycznej, kulinarnej lub społeczno-kulturowej”.

Wybrani przedsiębiorcy, doskonale świadomi wyzwań stojących przed branżą, podzielili się celami, które chcą osiągnąć w ramach programu.

Łączenie z najlepszymi dostawcami

W przypadku Inside Out Tours, specjalnej wycieczki kulinarnej poświęconej rzemieślniczym sprzedawcom żywności, celem jest kierowanie reklamy na luksusowy rynek rekreacyjny i korporacyjny w tej części miasta. Jej właścicielka, Stacey Toussaint, powiedziała, że ​​firma oferuje już kilka wycieczek po Dolnym Manhattanie, ale najtrudniejszym aspektem jest stworzenie unikalnego produktu, który podkreśla różnorodność doświadczeń kulinarnych Nowego Jorku.

Toussaint powiedziała, że ​​spodziewa się, że program pomoże firmie połączyć się z najlepszymi dostawcami, których Downtown Manhattan ma do zaoferowania, aby dotrzeć do rynku high-end z produktem turystycznym, który podkreśla różnorodne kultury Downtown Manhattan i skutecznie kieruje się na ten luksusowy rynek.

„Nie mogę się doczekać nawiązania kontaktu z lokalnymi firmami, aby zrozumieć, co mogą zaoferować potencjalnym klientom. Mamy nadzieję, że rozwijając rzemieślnicze doświadczenia kulinarne, przyciągniemy ten lukratywny segment do lokali gastronomicznych i restauracji w centrum miasta” – powiedział Toussaint.

Uczenie się od mentorów i ekspertów turystyki

Fascynująca historia marki, spójna strategia sprzedaży i dystrybucji oraz wyraźny punkt zróżnicowania i punkt widzenia sprawią, że te trasy będą się wyróżniać, dodał mentor programowy Bach.

Na przykład Christopher Street Tours chce uczynić historię LGBTQ+ jeszcze bardziej dostępną dzięki wyjątkowemu spojrzeniu na wczesne początki historii Nowego Jorku i Stanów Zjednoczonych, a następnie historii LGBTQ+.

„Obecnie żyjemy w świecie, w którym prawa osób LGBTQ+ są regularnie zagrożone. W całym kraju proponowane są setki ustaw przeciwko transseksualistom i anty-przeciągaczom. To przerażające, ale pokazuje również, dlaczego ta trasa jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedział założyciel Christopher Street Tours, Michael Venturiello.

Ta trasa ma na celu zbadanie pierwszego amerykańskiego protestu na rzecz praw gejów, który miał miejsce w budynku armii amerykańskiej na Dolnym Manhattanie, miejsc demonstracji politycznych City Hall i Wall Street oraz dziedzictwa Emmy Lazarus, queerowej poetki, która napisała The New Colossus, który teraz znajduje się u podstawy Statuy Wolności” – powiedział Venturiello.

Jadalnia na świeżym powietrzu w dzielnicy Seaport. Źródło: Alliance of Downtown New York.

„Rzadko zdarza się, aby móc tak blisko współpracować z tak wieloma utalentowanymi profesjonalistami z branży, aby upewnić się, że Twoja trasa zakończy się sukcesem, zanim jeszcze się rozpocznie. Nie mogę się doczekać ich wskazówek podczas tego procesu”.

Unikalny punkt widzenia sąsiedztwa

Katherine Hill, założycielka Vivace Tours, zaprojektuje doświadczenie Foundations of Faith dla osób ciekawych religijnej historii wczesnego Manhattanu.

„Istnieje tak szeroki wachlarz wyznań i religii do zbadania – od opartej na naturze duchowości rdzennych mieszkańców Lenape po różne formy sekt protestanckich, katolików, sekt żydowskich, sekt islamskich” – powiedział Hill.

„I co ważne, zachodnioafrykańskie rytuały duchowe, które połączyły się z wczesnoamerykańskimi sektami chrześcijańskimi, tworząc unikalne kościoły afroamerykańskie. Wszystko to współistniało i konkurowało z prawdopodobnie „prawdziwą” wiarą Nowej Holandii, którą w rzeczywistości były pieniądze, czyli wczesny kapitalizm.

Hill powiedział, że cała koncepcja trasy, która bada wiarę i religię we wczesnym Nowym Jorku, jest „nowa”. Nakreśliła, jak wyglądałoby na przykład włączenie wątków dotyczących historii Ameryki, socjologii, nauk politycznych i ekonomii.

Widok na kaplicę św. Pawła. Źródło: Alliance of Downtown New York.

Hill dodała, że ​​mentoring pomoże jej „określić sposoby marketingu nie tylko dla ciekawskich gości spoza miasta, ale także dla mieszkańców śródmieścia Nowego Jorku, którzy są ciekawi wyjątkowego punktu widzenia na swoją okolicę”.

Jasno określona publiczność

Felix Zeltner, współzałożyciel Awesome Walks, organizuje wycieczki tylko na zamówienie. Powiedział, że on i jego partnerka Christina Horsten stwierdzili, że zdefiniowanie grupy docelowej dla firmy zajmującej się pieszą wycieczką było trudne.

Zeltner dodał, że inkubator jest dla nich bardzo ważny, ponieważ chcą zamienić ten pasjonujący projekt w biznes i skalować go.

„Mój partner i ja pasjonujemy się podróżami oraz dzielnicami Nowego Jorku i ich przyszłością. Mieszkaliśmy w kilkunastu miejscach w mieście, częściowo jako poruszający eksperyment. Oprowadzanie ludzi po mieście, proszenie o rekomendacje na Instagramie, pisanie przewodników turystycznych – wszystko to stało się częścią naszego życia.

„Teraz nie możemy się doczekać, aby mieć po naszej stronie niesamowitych mentorów, którzy dowiedzą się o branży turystycznej i turystycznej oraz o tym, jak mała piękna rzecz, którą zbudowaliśmy, może stać się czymś znaczącym dla Downtown”.

Zeltner, który przez lata prowadził wciągające wycieczki dźwiękowe z boku, uważa, że ​​„to sprawdzona koncepcja i dobry moment, aby przenieść ją na wyższy poziom oferowania wycieczek codziennie zamiast co drugi miesiąc”.

Równoważenie historii z nowoczesnością

Według kapitana Jonathana Boulware, prezesa i dyrektora generalnego South Street Seaport Museum, historia musi wyjść z muzeum na ulice.

„Nasza nowa wycieczka piesza zabierze gości w podróż po historycznej dzielnicy South Street Seaport i do dolnego Manhattanu, aby zobaczyć niektóre z najbardziej skandalicznych i nikczemnych miejsc w historii naszego miasta – od założenia Nowego Amsterdamu do dnia dzisiejszego – uwydatniając ukryty Nowy York, który jest wokół nas.”

Boulware powiedział, że wyzwaniem jest zrównoważenie perspektywy historycznej z nowoczesnymi zainteresowaniami kulturowymi – „stworzenie czegoś zabawnego, przy jednoczesnym zachowaniu standardów badań muzealnych”.

Dodał, że opracowanie zrównoważonego modelu pieszej wycieczki musi wydawać się naturalnym przedłużeniem muzeum… aby dotrzeć do publiczności spoza muzeum.

Definiowanie sukcesu poprzez wartość

Decydującym czynnikiem dla każdej dopracowanej wizji jest to, czy te piesze wycieczki tchną nowe życie w dzielnice dla mieszkańców i gości.

Bach stwierdził dalej, że piesze wycieczki są „dość trudne do skalowania do ogromnych zysków, więc musi istnieć głębszy powód, dla którego to robisz, który utrzymuje cię zmotywowanym”.

„Wczesne firmy turystyczne często wyceniają swoje wycieczki na podstawie konkurencji, dlatego konkurują ceną, a nie wartością. Droga do prawdziwej rentowności nie może prowadzić przez żmudną drogę prób skalowania do dziesiątek tysięcy turystów”.

Zamiast tego te wycieczki muszą się wyróżniać i oferować inny poziom wartości produktu i marki, dzięki doświadczeniu, dodał.

Chociaż trudno to porównać, program uwzględni również pozytywny lokalny wpływ, jaki te wycieczki będą miały na ten obszar.

„Ile lokalnych historii jest udostępnianych, ile lokalnych firm jest wskazywanych lub polecanych, a także średnie wydatki generowane przez każdy sprzedany bilet na wycieczkę” — powiedział Bach.

Aby piesza wycieczka rozkwitła, dodatkowy mentor programowy Oddo, kluczowe znaczenie miała łatwość odkrywania i bezproblemowa rezerwacja online za pośrednictwem kanałów bezpośrednich i zewnętrznych.

„Wraz z silnymi partnerstwami z dostawcami i przewodnikami, program ma na celu zapewnienie zaufania i niezmiennie wysokiej jakości, aby zapewnić dobre recenzje klientów” – powiedział.

Mając za podstawę opowiadanie historii, projektowane doświadczenia miały wykraczać poza narrację większości, aby sprzedawać wycieczki, dodał Padilla.

„Jeśli jesteś wystarczająco odważny, aby uciec od narracji większości, będziesz miał coś naprawdę wyjątkowego”.

Źródło zdjęcia: Wejście do dzielnicy Seaport na Fulton. Źródło: Alliance for Downtown New York


Źródło